Villa Landhuis Non Non Ruy

Villa Landhuis Non Non Ruy

7.4Goed

België, Luik, Stoumont

Op vakantie geweest naar Landhuis Non Non Ruy?

7.4Goed

• 8.4Inrichting
  • 8.6Hoeveelheid ruimte

Villa info

• Sauna
Meer villa info

7 reviews over Villa Landhuis Non Non Ruy

• 10Vossenberg01-01-2012

Prachtige locatie en een fantastisch landhuis !!

Wij zijn in december een week verbleven in Landhuis Non Non Ruy!! Het was in 1 woord fantastisch. Super vriendelijke eigenaren met het hart op de juiste plaats!! In dit huis merk je dat alles met liefde is gemaakt en dat er veel werk is verricht om deze fantastische sfeer te verwezenlijken. Van het zwembad, de master bedroom incl. super de luxe badkamer tot de authentieke jachtkamer is er ook nog een mooi zwembad. Wij hebben een fantastische week gehad!

Gereisd met vrienden in december 2011

• 4familie17-08-2011

nooit meer

Een verkeerde voorstelling van zaken. Dat is de smanevatting bij dit huis. Er ligt een drukke weg naast i.p.v. de serene rust die je beloofd wordt. De prijs/kwaliteit is totaal uit verband en daarnaast wordt moeilijk gedaan bij eindschoonmaak.

• 9Nikki20-07-2011

Geweldig en zeer sfeervol ingericht landhuis.

We hebben samen met onze vrienden en kinderen een heerlijke vakantie gehad in villa Non Non Ruy. Een prachtig en luxe huis met eigen bos eromheen waardoor ook nog een riviertje loopt. De kinderen hebben genoten van het zwembad en de faciliteiten in de buurt zoals Plopsaland en de watervallen van Coo.

• 8Lorainne20-07-2011

heerlijk genieten en echt tot rust komen

We hebben met onze familie een heerlijke week gehad, ook de kinderen hebben het naar hun zin gehad! Het is prachtig gelegen met veel natuur. Ook ligt Non Non Ruy overal erg dichtbij, in 1 woord genieten! Ondanks dat het weer niet helemaal mee zat hebben we er een top week van kunnen maken. Non Non Ruy is een echte aanrader

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 8Nikki20-07-2011

Heerlijke vakantiewoning met veel luxe en ruimte

Wij hebben een lang weekend genoten in dit prachtige huis in de ardennen vlak bij Spa. We waren met groepje van 10 met kinderen en die hebben genoten in het mooie zwembad en alle activiteiten in de omgeving (Watervallen Coo, Plopsaland, grotten Remouchamps..).

• 8Barbara Been20-07-2011

Prachtige villa, zeer comfortabel ,genoten!

Wij hebben daar een heerlijke week gehad in villa non non ruy. Heerlijk eigen zwembad en een tuin zover als je kunt kijken

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 5remon11-07-2011

Prijs / kwaliteit onvoldoende oa door drukke weg!!

Met hemelvaart hebben wij 4 dagen in villa Non non Ruy doorgebracht. Ondanks de meer dan royale huursom was onze keuze op dit huis gevallen op basis van de beschrijving op een website. Het huis zelf is op zich prima (zwembad heeft wel veel zon nodig om op temperatur te komen) en van veel gemakken voorzien. Toch zou ik dit huis aan niemand adviseren voor de prijs waarvoor het te huur wordt aangeboden. Pal langs het huis loopt een redelijk drukke doorgaande weg van Stoumont naar Spa. Deze loopt letterlijk op 3 meter langs het terras langs. Met name door het vele motorverkeer in deze regio, wordt de op de site van luxehome beloofde rust toch niet waargemaakt. Ook betaal je bij dit huis royaal voor alle extra's. Voor hout, lakens, ernergie, schoonmaak. Als klap op de vuurpijl werd ook nog eens geld op onze borg ingehouden om 2 gebroken kommetjes en een zogenaamde vlek in een stoel. Als je al meer dan 2000 euro betaalt voor 4 dagen is dit echt te gek. Pas dus op met Non Non Ruy.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Villa Landhuis Non Non Ruy info