Géén boekingskosten

Vakantiehuis La Bicoque

BelgiëLuikStoumont

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis La Bicoque voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 2 reviews

Vakantiehuis info

2 Reviews over La Bicoque

• 9Jayjay13-07-2012

Leuk huisje!

Wij zaten met vrienden in dit huisje en hebben een fantastische week gehad! Het huisje heeft veel ruimte! Een grote keuken met alles erop en eraan!, een zit gedeelte beneden bij de openhaard! (maar daar krijg je wel een platte kont van! En een zit gedeelte boven waar je heerlijk kunt zitten! Er zijn 2 badkamers een boven en een beneden met bijde een douch! Het terras is lekker om te zitten! Het is erg rustig alleen soms komt de boer even voorbij rijden en zwaait dan vriendelijk naar je ! En de kamers zijn ook mooi met ruime kasten en een wasbak in de kast! De bedden zijn heerlijk en het uitzicht is mooi! Kortom een aanrader!

• 9Francisca18-08-2010

Prachtig ruim huis in mooie omgeving.

Een zeer mooi huis, met veel ruimte, goede bedden en van alle gemakken voorzien. Het ligt in een klein gehucht La Chession, waar geen enkele winkel is; dus de auto is nodig voor de boodschappen (ook voor de bakker). Maar de keuken heeft veel kasten en een grote koelkast, dus er kan goed ingeslagen worden. De omgeving is schitterend; van huis uit kan heerlijk gewandeld worden. In de directe omgeving zijn leuke plaatsjes te bezoeken (Coo, Spa, etc) en je kunt overal kanoen of mountainbiken. Helaas hadden we 2 avonden last van wat luidruchtige buren (familie Flodder...), waarmee niet te praten viel, maar de huiseigenaar heeft dat keurig en tactisch opgelost, waarvoor waardering! We hebben een leuke week gehad, voor herhaling vatbaar.

Vakantiehuis La Bicoque info

• Adresgegevens