Stoumont

We hebben een aantal aanbieders voor Stoumont voor je op een rij gezet:

vakanties Stoumont

We hebben een aantal aanbieders voor Stoumont voor je op een rij gezet:

Reviews over Stoumont

fantastische plek/omgeving in de zomer

Rooie rotdonder,
    12-8-2014

mooie rustige omgeving om doorheen te rijden, fietsen,wandelen, roeien, hiken...of gewoon om languit te liggen in de hangmat genietend van de rust en natuur of de gezelligheid van je vrienden of de andere aanwezige gasten op de camping

Gereisd met vrienden in mei 2014

Stoumont is een slaperig dorpje in de Ardennen

Hayo Busscher,
    7-6-2013

Eerlijk hebben wij van Stoumont zèlf niet veel gezien, het leek ons bij het 'doorrijden' een klein vriendelijk dorpje, maar niet toeristisch ingesteld. Zoekt u meer vertier, dan is dat niet ver weg! La Roche, Durbuy, enz.

Gereisd met partner in mei 2013

Leuke plek

Jeen van Beek,
    11-5-2012

Als je komt voor de rust en de mooie natuur ben je hier erg op z'n plek. Het pittoreske dorpje heeft net genoeg basis wat betreft winkels om niet de drukte van de wat grotere plaatsen te moeten bezoeken. Eén nadeel, er is geen geldautomaat.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Prachtige natuur

Francisca,
    23-7-2010

Schitterende bergachtige omgeving met veel bossen, kleine dorpjes en gehuchtjes; Stoumont heeft 1 bakker en 1 slager. Een supermarkt is een aantal kilometers verder te vinden. Wij verbleven in Chession (4 km afstand van Stoumont). In de omgeving zijn veel gemarkeerde wandelingen mogelijk; je komt bijna geen mens tegen. Ook kayakken en mountainbiken is in de omgeving mogelijk. Uitstapjes naar Coo, Stavelot, Spa, La Roche, Durbuy, etc.

Gereisd met partner in juli 2010

thuis komer

Dennis,
    22-6-2010

gewoon schoon , lekker en veel eten en drank.de entourage was ook perfect frank en mary zijn ook hele aardige en behulpzame mensen die je het graag naar de zin maakt.dat bedoel ik met huiselijke uitstraling in porte de la lienne. groetjes dennis

Gereisd met vrienden in januari 2010
Stoumont scoort een 8,3 uit 10, op basis van 31 reviews