Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

15 Reviews over Villa Stavelot

• 10Luck13-12-2021

Super verblijf mooie grote kamer

Prachtige ligging erg schoon voldoen aan CovidSafe normen heerlijk ontbijt ‘ Mooie inrichting Gezellige grote suite met prachtig uitzicht volop wandel paden vanuit de villa Een aanrader

• 10josje06-10-2020

hele mooie Villa op een geweldige locatie

mooi wandel gebied rond de Villa en een ruime kamer met hele comfortabele bedden het uitzicht was geweldig lieve gastvrouw

• 10Jos08-06-2019

Unieke locatie

Heel mooi gelegen B&B met een overweldigend uitzicht ! Ruime sfeervolle kamer,schoon met grote ramen en een view over de vallei ,we konden heerlijk in de tuin en op het terras zitten de gastvrouw serveerde ook een drankje ! Top.Mooie wandel paden vanuit de villa je kan lopend naar Stavelot over de stockeu waar de restaurantjes zijn. We komen zeker terug

• 10Sanne15-11-2017

De mooie locatie,met veel wandel mogenlijk heden

Een paar jaar terug hebben we hier ook twee ovenachtingen geboekt ,eigenlijk zijn we te lang weggebleven ! We voelden ons gelijk weer thuis wat is het toch een prachtige villa met mooie ruime kamers. Diane heeft ons weer verwend met een heerlijk ontbijt,en na de wandeling hebben we gezellig in de salon bij de houtkachel een trappist gedronken,het viel ons op dat de B&B er nog zo goed verzorgd uitziet en alles even schoon . Voor mensen die iets bijzonders zoeken en van wandelen en een gezellig onderkomen zoeken is het zeker aan te bevelen ook het comfort en het uitzicht maken het plaatje compleet een aanrader dus !

• 10Patrick25-01-2017

Super locatie,attente gastvrouw !

Hele mooie locatie we hadden de suite met een prachtig uitzicht. Bedden waren uitstekend ,ontbijt top komen graag nog een keer terug om te wandelen in deze prachtige omgeving en te genieten van deze bijzondere locatie

• 10Mart-Ina05-07-2015

Prachtige villa, gastvrij onthaal, zeer schoon

Al vele jaren komen wij met enige regelmaat een paar nachten doorbrengen in deze prachtige villa. Het huis is in een woord fantastisch. De ligging en het uitzicht zijn subliem. De inrichting van het huis is buitengewoon smaakvol met oog voor detail en passend bij de stijl van het huis. We worden altijd gastvrij onthaald door Sander en Diane en voelen ons erg welkom. De kamers zijn altijd zeer schoon, de bedden uitstekend en het ontbijt laat niets te wensen over. Zo mogelijk ontbijten we buiten op het terras met uitzicht over de vallei. Bij iets minder weer zitten we binnen, maar met het hetzelfde fantastische uitzicht. De ligging in Stavelot biedt mogelijkheden voor allerlei activiteiten. Fietsen, wandelen, motorritten, er is van alles te doen. En kom je op de motor, dan wordt deze netjes binnen in de garage gestald. Super!

• 9Everdingen 30-07-2014

Mooie Villa

Goede plek voor wandelingen. Auto kan je laten staan,van uit de villa veel wandel routes. Voor de fietsers is er ook veel te doen, je kijkt van uit het terras zo op de Stockeu ...! Bedden zijn prima ook heb ontbijt wat de gast vrouw maakt is een topper

• 10Jan bos14-07-2014

Erg mooi gelegen

Een prachtig landhuis met geweldig uitzicht,mooie grote tuin overal is evenveel zorg aan besteed ook de kamer was schoon,gastvrije eigenaren met een heerlijk ontbijt op het terras. Rust ruimte een paar goede bedden ,mooie kamer,net wat we nodig hadden. Heel centraal gelegen voor uitstapjes en volop wandel mogenlijkheden van uit de villa. Komen graag nog een keer terug En dank voor de leuke wandel tips

• 4Christoph Hewer24-06-2014

Scheint nett doch der Eindruck täuscht gewaltig!!!

Das alte Haus sieht schön aus, die Lage ist allerdings weit ab von allem.

Was jedoch schnell klar wird ist, dass hier eine eisige bis feindliche Admosphäre herrscht! Bloß nicht eine Minute nach 23:30h ins Hotel zurückkehren - sonst sind die Türen fest verriegelt.

Selbst nach vorheriger schriftlicher und persönlich mündlicher Anfrage gibt es hier keinerlei Gesprächsbereitschaft.

Auch sollte man nichts dagegen einzuwenden haben, dass die Zufahrt/Abfaht zum/vom Haus durch den PKW des Besitzers versperrt wird, bis man den vollen Preis entrichtet hat.

Dann stört vermutlich auch der minütliche Stromausfall beim Föhnen nicht mehr.

• 9verweij29-12-2013

Op ieder gebied: geweldig!

Echtgenoot en dochter gingen weekeindje wandelen vanuit deze schitterend gelegen locatie! Hadden prima kamers, goede bedden en een vriendelijke ontvangst. Helaas verstapte mijn man zich en brak zijn been. De hulp, begeleiding en steun die de eigenaren aan hem en aan onze dochter gaven waren hartverwarmend !! Het plan is dan ook om volgend jaar terug te komen en volledig te kunnen genieten van al het goede dat hier geboden wordt.

Bed & Breakfast Villa Stavelot info

Het complex