Géén boekingskosten

9.3FenomenaalScore uit 14 reviews

• Sportfaciliteiten

14 Reviews over Romantik Le Val D'Ambleve

• 9Pascal26-01-2019

Hotel en omgeving een aan te raden combinatie!

Prachtig weekend ervaren in een mooie bosrijke omgeving. Voldoende te beleven in de Ardennen. Zelf vinden wij de wandelroute van Ninglinspo een echte aanrader. Daarna eindigen met een echt Belgisch speciaalbier ;) Het hotel heeft een prachtig bijgebouw met luxe hotelkamer en saunafaciliteit. De hotelkamer is van alle gemakken voorzien. Wij boekten half pension en hebben ons tijdens het diner in het hotel laten verassen. De keuken is van hoog niveau en de gerechten zijn zeer smaakvol. De gazpacho van rode biet en geitenkaas is ons het meest bijgebleven. Overheerlijk (en dat voor een gerecht waar ik zelf nooit zo snel voor zou kiezen)! Ook voor de wijnliefhebber is er keuze te over.

• 10Marilyn Deschryver18-09-2018

Hier kom ik zeker terug!

Prachtig hotel, mooi gelegen, prachtige kamers, uiterst vriendelijk, fantastisch lekker menu gegeten en een royaal ontbijt. Voor ons een dikke 10

• 9Geert14-05-2017

Mooi hotel, perfect eten en gastvrij ontvangst

We hebben heerlijk gegeten en verbleven in het moderne hotelgedeelte. Jammer van de drukke weg en de herrie die we niet gewend zijn. Ook onze hond Tommy werd enthousiast ontvangen. Aanrader

• 9harry08-09-2015

Fantastisch en zeer smakelijk

Romantisch en modern, we verbleven slechts 1 nacht in het moderne bijgebouw en hebben 's-avonds gegeten, hetgeen geen straf was, heerlijk en een aanrader

• 10mdevries26-10-2014

Geweldige keuken in een mooie omgeving

Wij hebben hier een herfstweekend doorgebracht. Wifi is niet op orde. In onze kamer niet aanwezig en langzaam en zwak in het hoofdgebouw. Dit kan gemakkelijk beter. Verder is dit echt een superplek om te verblijven. Heerlijke ruime en schone kamers. Goede bedden en mooie badkamer. Een goede sauna. De eigenaren en het personeel zijn buitengewoon attent en behulpzaam.

Je komt naar dit hotel voor het eten. De keuken is werkelijk subliem, met vele heerlijke smaken, mooi bereid vlees en verrassende groentes. Originele desserts. In lange tijd niet meer zo heerlijk gegeten. ook van de vegetarische opties was heel veel werk gemaakt en de gerechten waren heel goed op smaak.

Het hotel ligt naast een drukke verkeersweg. Dat is soms wat lawaaiig. Maar de omgeving maakt dit ruimschoots goed. Vanaf de achterzijde van het hotel gaan gemarkeerde wandelingen de Ardennen in en na 5 minuten loop je er al midden door. Ik kan dit hotel zeer aanbevelen.

• 9Paul en Josee31-08-2011

het is volop genieten

uitstekend vertrekpunt voor wandelingen.zeer mooi klassiek hotel, zeer vriendelijke ontvangst en bediening.zeer lekker eten.

• 10Marc30-03-2011

Nog steeds een schitterende plek

Wij komen reeds 20 jaar naar dit hotel (vaak zelfs een paar keer per jaar) en het blijft nog steeds iets om naar uit te kijken. Zeer warme verwelkoming. Het hotel en het bijgebouw met de meeste kamers liggen in een zeer grote tuin, eerder een park met eeuwenoude bomen. De kamers, enkele jaren terug volledig vernieuwd, zijn zeer modern en hebben alle mogelijke comfort (geen frigo op de kamer weliswaar). Het eten is klassiek maar zeer zeer lekker en, zelfs na 20 jaar, weet de keuken ons nog steeds te verrassen. Perfecte bediening ook. Het geheel ligt op 5 minuten wandelen van het stadscentrum van Stavelot, tevens startpunt van mooie wandelingen in de omgeving.

• 9Arie03-02-2011

bijzonder hartelijke eigenaars !

Een zeer hartelijk en welgemeend ontvangst door de eigenaresse. Ook het overig personeel zeer beleeft en voorkomend. Het hotel/restaurant is een prachtig klassiek gebouw. Naar zeggen zijn de hotelkamers in dit gebouw ook mooi gerestaureerd en zeer comfortabel. Wij hadden een kamer in het dependance gebouw. Dit is een nieuwbouw gebouw naast het klassieke restaurant/hotel. Ondanks een combinatie van oud en modern/nieuw bij elkaar passend. Prachtige ruime kamers, goede bedden en een zeer comfortabele badkamer. In dit dependance gebouw ook een mooie sauna. Het hotel staat op een ruim perceel met mooie tuin en op korte afstand lopen van het centrum van Stavelot.

• 10phillipe janssen23-09-2010

Romantisch hotel met geweldige keuken

Geweldig onthaal door de gastvrouw, prachtige moderne kamers. we hebben 's avonds genoten van een excellent diner met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. goede ligging naar Spa, Malmèdy en autosnelweg in adembenemende omgeving.

• 8mvdv16-08-2010

wij konden er ''onze draai'' niet vinden

Deze villa is gelegen aan een drukke verkeersweg. Veel verkeersgeluid in de kamer, vooral als je '' nachts een raam openzet. Dat was nodig; wij vonden het er benauwd De kamers zijn zeer modern gestyled en op het oog was alles aanwezig, maar toch vonden wij het niet praktisch. Nauwelijks plek voor je koffer, weinig kastruimte, spiegels hangen erg hoog. De - ook weer design - regendouche liet zich niet uitzetten, dus wij waanden ons verplicht onder de ''watervallen van coo''. Via het ''balkon'' kon je zo in de andere kamers kijken.. Het zou fijn zijn als er in de tuin enkele ligbedden/goede tuinstoelen zouden staan. Je kunt in dit hotel niet echt een paar uurtjes lekker relaxen (behalve in de sauna, zonder zwembad, dus ''szomers niet zo aantrekkelijk . sorry, maar wij zeggen maar hoe wij het vonden, want de site gaf ons een ander beeld. Het personeel in dit hotel was echter zeer vriendelijk, het ontbijt goed (wel beperkte belegkeuze) en het diner uitstekend.

Hotel Romantik Le Val D'Ambleve info

• AirconditioningNiet beschikbaar