Hotel Romantik Le Val D'Ambleve

Hotel Romantik Le Val D'Ambleve

9.4Fenomenaal

België, Luik, Stavelot

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Romantik Le Val D'Ambleve voor je op een rij gezet:

• Sauna

14 reviews over Hotel Romantik Le Val D'Ambleve

• 2019
    9Pascal26-01-2019

Hotel en omgeving een aan te raden combinatie!

Prachtig weekend ervaren in een mooie bosrijke omgeving. Voldoende te beleven in de Ardennen. Zelf vinden wij de wandelroute van Ninglinspo een echte aanrader. Daarna eindigen met een echt Belgisch speciaalbier ;) Het hotel heeft een prachtig bijgebouw met luxe hotelkamer en saunafaciliteit. De hotelkamer is van alle gemakken voorzien. Wij boekten half pension en hebben ons tijdens het diner in het hotel laten verassen. De keuken is van hoog niveau en de gerechten zijn zeer smaakvol. De gazpacho van rode biet en geitenkaas is ons het meest bijgebleven. Overheerlijk (en dat voor een gerecht waar ik zelf nooit zo snel voor zou kiezen)! Ook voor de wijnliefhebber is er keuze te over.

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    10Marilyn Deschryver18-09-2018

Hier kom ik zeker terug!

Prachtig hotel, mooi gelegen, prachtige kamers, uiterst vriendelijk, fantastisch lekker menu gegeten en een royaal ontbijt. Voor ons een dikke 10

Gereisd met vrienden in september 2018

• Oude reviews

9Geert14-05-2017

Mooi hotel, perfect eten en gastvrij ontvangst

We hebben heerlijk gegeten en verbleven in het moderne hotelgedeelte. Jammer van de drukke weg en de herrie die we niet gewend zijn. Ook onze hond Tommy werd enthousiast ontvangen. Aanrader

Gereisd met partner in mei 2017

• 9harry08-09-2015

Fantastisch en zeer smakelijk

Romantisch en modern, we verbleven slechts 1 nacht in het moderne bijgebouw en hebben 's-avonds gegeten, hetgeen geen straf was, heerlijk en een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10mdevries26-10-2014

Geweldige keuken in een mooie omgeving

Wij hebben hier een herfstweekend doorgebracht. Wifi is niet op orde. In onze kamer niet aanwezig en langzaam en zwak in het hoofdgebouw. Dit kan gemakkelijk beter. Verder is dit echt een superplek om te verblijven. Heerlijke ruime en schone kamers. Goede bedden en mooie badkamer. Een goede sauna. De eigenaren en het personeel zijn buitengewoon attent en behulpzaam.

Je komt naar dit hotel voor het eten. De keuken is werkelijk subliem, met vele heerlijke smaken, mooi bereid vlees en verrassende groentes. Originele desserts. In lange tijd niet meer zo heerlijk gegeten. ook van de vegetarische opties was heel veel werk gemaakt en de gerechten waren heel goed op smaak.

Het hotel ligt naast een drukke verkeersweg. Dat is soms wat lawaaiig. Maar de omgeving maakt dit ruimschoots goed. Vanaf de achterzijde van het hotel gaan gemarkeerde wandelingen de Ardennen in en na 5 minuten loop je er al midden door. Ik kan dit hotel zeer aanbevelen.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 10phillipe janssen23-09-2010

Romantisch hotel met geweldige keuken

Geweldig onthaal door de gastvrouw, prachtige moderne kamers. we hebben 's avonds genoten van een excellent diner met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. goede ligging naar Spa, Malmèdy en autosnelweg in adembenemende omgeving.

Gereisd met partner in januari 2010

• 8mvdv16-08-2010

wij konden er ''onze draai'' niet vinden

Deze villa is gelegen aan een drukke verkeersweg. Veel verkeersgeluid in de kamer, vooral als je '' nachts een raam openzet. Dat was nodig; wij vonden het er benauwd De kamers zijn zeer modern gestyled en op het oog was alles aanwezig, maar toch vonden wij het niet praktisch. Nauwelijks plek voor je koffer, weinig kastruimte, spiegels hangen erg hoog. De - ook weer design - regendouche liet zich niet uitzetten, dus wij waanden ons verplicht onder de ''watervallen van coo''. Via het ''balkon'' kon je zo in de andere kamers kijken.. Het zou fijn zijn als er in de tuin enkele ligbedden/goede tuinstoelen zouden staan. Je kunt in dit hotel niet echt een paar uurtjes lekker relaxen (behalve in de sauna, zonder zwembad, dus ''szomers niet zo aantrekkelijk . sorry, maar wij zeggen maar hoe wij het vonden, want de site gaf ons een ander beeld. Het personeel in dit hotel was echter zeer vriendelijk, het ontbijt goed (wel beperkte belegkeuze) en het diner uitstekend.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9werner steverink24-05-2010

Altijd goed!

We komen hier voor de 2e keer en elke keer is het een genot om hier te overnachten. De eigenaar kookt verschrikkelijk goed en zijn vrouw is een perfecte gastvrouw. Heerlijk uitrusten, wandelen in de omgeving en een terrasje in het dorp pakken. Dit keer hadden we een kamer in het nieuwe gebouw. Het design beviel ons zeer, maar de kamer vonden we iets aan de kleine kant. De weelderige gordijnen vonden we niet passend en maakte de kamer optisch kleiner. Als je de gordijnen open liet was er vanaf de straat en vanuit de andere kamers inkijk. Het saunagedeelte was fantastisch, maar we hadden dan ook het geluk dat we op dat moment de enige gebruikers waren. De gastvrouw zorgde voor lekker fruit en drankjes, zodat het ons aan niets ontbrak. Stavelot en hotel Le Val D'Ambleve een geslaagde combinatie voor een lang weekend weg.

Gereisd met partner in april 2010

• 9Patricia Van Damme28-12-2009

Meer dan zijn geld waard!

Prachtige kamer, wij zaten in het nieuwe gedeelte en het was boven verwachting. Service is super, het eten was zeer lekker. (gekozen voor half pension en het diner was zeer lekker)

Gereisd met partner in december 2009

• 10Tom & Petra25-08-2008

Een echte aanrader!!

Eind augustus een weekendje met de motor naar dit hotel geweest. Dit hotel bestaat uit 2 gebouwen, wij zaten in "Le jardin des princes", gelegen op 300 meter van het hoofdgebouw. Mooie, gezellig ingerichte rustieke kamers met zalige bedden. Het eten is zeer lekker en zeer verfijnd. De keuken is terecht genoteerd in de Michelingids. Zowel de eigenaars als het personeel zijn heel vriendelijk en gastvrij. Het is niet het allergoedkoopste hotel, maar je krijgt er veel voor in de plaats. Men is momenteel een derde gebouw aan het bouwen, waarin ook afgesloten garages voorzien zijn. Kortom, het was een fantastisch weekend, en we gaan er zeker terug naartoe!

Gereisd met partner in augustus 2008

0 tips over Hotel Romantik Le Val D'Ambleve