Stavelot

We hebben een aantal aanbieders voor Stavelot voor je op een rij gezet:

vakanties Stavelot

We hebben een aantal aanbieders voor Stavelot voor je op een rij gezet:

Reviews over Stavelot

Prima uitval basis om de omgeving te verkennen !

Fred
    29-3-2018

Stavelot is een mooi, oud stadje met een prachtig museum ! We zijn 48 jaar geleden meerdere malen op het circuit Spa geweest en dus vonden we de expositie in het museum over het circuit erg leuk en mooi om te zien, een aanrader. Qua winkel plezier was Malmedy leuker en meer.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk sfeervol plaatsje

Sanne
    15-11-2017

Mooie abdij en nog veel oude pandjes en leuke straatjes ,om te wandelen is het een aanrader! Veel goed bewijzerde wandel routes af en toe is het wel klimmen geblazen maar dat word dan beloond met mooie vergezichen ook kan je mooi langs de rivier lopen

Gereisd Met vrienden in november 2017

Schitterend dorpje met groots historisch stadhuis!

Elly Plat
    7-1-2017

Stavelot is een gemoedelijk dorp waar zomers veel te beleven valt. En altijd kom je uit bij dat schitterend gerenoveerde roodstenen historisch e stadhuis waarin een VVV gevestigd is, een historische rondgang door het gebouw, plus het automuseum van Francorchamps -wat zeer nabij gelegen is-. En een heerlijk terras met uitzicht op de paarse lavendel terwijl je geniet van een sorbet of lunch. Rondom het pleintje, waar een VW Kevershow gaande was, waren voldoende bars en restaurants.

Gereisd Met partner in augustus 2015

schitterend plaatsje met een groot oorlogsverleden

maartje
    7-1-2017

Een erg mooi plaatsje waar je zeker een hele dag kunt door brengen er is ook een zeer interessant museum en groot oorlogsmonument ook zeeeer oude huisjes het stadje heeft een rijke geschiedenis ,je kunt er ook op veel plaatsen eten betaalbaar en van goede kwaliteit , lopend door de mooie straatjes zie je de oude huizen en nog authentieke winkeltjes niet met jonge kinderen die hebben er niet zo veel aan maar die kunnen de andere dag naar plopsa land even verder op .

Gereisd Met partner in april 2016

heel rustig

patricia
    31-1-2016

Stavelot is een rustig stadje, valt niet zo veel te beleven, zelfs met de feestdagen is er geen echte sfeer, zeer verlaten, beetje vergane glorie, wat wel spijtig is. Wel een goede ligging om wandelingen te maken deze vertrekken in de buurt van de abdij. Ook wel verschillende restaurants aanwezig.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Stavelot scoort een 8,4 uit 10, op basis van 204 reviews