Hotel L'Espion

Hotel L'Espion

8.6Fantastisch

België, Luik, Stavelot

Op vakantie geweest naar L'Espion?

8.6Fantastisch

5 reviews over Hotel L'Espion

• 8horsepower06-01-2015

Mooi hotel

Aangenaam weekend beleefd hier. Lekker gegeten, mooie regio, aangename eigenaars. Het enigste negatieve voor ons was het minder aangenaam uitzicht aan de achterkant, maar het interieur vh hotel, prachtig herenhuisstijl, maakte dit wel goed.

Gereisd met partner in januari 2015

• 10Marja Oosterveld_Blaauw04-11-2013

Prachtig klassiek hotel in een mooie omgeving

Dit prachtige, klassiek ingerichte hotel ligt op loopafstand van de Abdij van Stavelot,deze Abdij staat in de top 10 van de best bezochte museums van Belgie,echt een aanrader!!Net als het hotel,bijzonder vriendelijk en gastvrij ontvangen en de mooiste kamer ,nr 18,de suite met bad en open haard.. Prima verzorgd ontbijt waar een heerlijk ei speciaal voor je gekookt wordt.Mooie ontbijt gelegenheid,je waant je in een kasteel..Wij hebben er van genoten..Roel en Vanessa jullie zijn een geweldige gastheer en gastvrouw..ga zo door...Dineren in het mooie restaurant is een avond culinair tafelen met kaarslicht..Kamers zijn groot en riant ingericht met mooie verlichting..je kunt aangeven of je je kamer opgeruimd en schoon wil laten maken.. een super services..

Gereisd met partner in november 2013

• 6Ronald06-10-2013

Een grote vergissing

De verwarring begint al bij aankomst, hotel Espion is negens te vinden en zit onder een dak met hotel La Maison. Bij aankomst heb ik dit dan ook gelijk gemeld. Maar dit had volgens mijnheer te maken met de regelingen in belgie.Wij kregen de sleutel en kwamen terecht in een achteraf kamertje wat er niet uit zag en waar naar onze mening zeker al 25 jaar niets aangedaan was. wij hadden de reis van de kinderen gehad en hadden zoiets van laat maar het is maar voor 2 dagen."Op de 2e dag spraken wij andere gasten welke heel erg tevreden waren over de kamer en alles was vol lof, wij hadden zoiets van komen wij misschien uit een andere wereld en liggen onze begrippen op een ander nivo. Bij uitchecken heb dan ook een klacht neergelegd bij de eigenaar, en toen kwam het lek boven water ze hadden ons een kamer gegeven in la Maison ipv l Espion.Mijnheer heeft mij dan ook op een prima manier schadeloos gesteld. Een waarschuwing voor komende boekers en daarom een neutrale beoordeling

Roel, GM, 27-10-2013

Vreemd dat u verwart bent. Er staat toch klaar en duidelijk op de website dat u voor L'Espion moet inchecken via la Maison. Maar dat heeft u niet gelezen denk ik dan. Maar waarom had u bij het begin van uw verblijf ons niet op onze vergissing gewezen? We hadden deze dan onmiddelijk kunnen rechtzetten en u alsnog een kamer in L'Espion kunnen geven. De kamer is een 5-tal jaar geleden onder handen genomen en geen 25 jaar geleden zoals u dacht.

Gereisd met partner in september 2013

• 10Vincent van Giersbergen18-06-2012

Super weekend in Hotel L'Espion

Erg leuk weekend gehad in hotel L'Espion. Eigenaren waren erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker ook toen ons zoontje ziek werd. Redelijk uitgebreid ontbijt en ook het eten in het restaurant is zeker aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 9ottenhof12-09-2010

prachtig uitzicht op marktplein

geboekt als lastminute bij hotelspecials.nl. We kregen een gratis upgrade naar een luxe kamer (bleek een suite te zijn)Wij hadden als enigen in het hotel dus een balkon. We leken net de koninklijke familie in het paleis op de Dam. Verder waren de nederlands sprekende eigenaars erg vriendelijk. En het ontbijt was prima verzorgt. Er was zelfs champagne!!! Overdag is er in de omgeving heel veel te doen en te zien. In de avond is Stavelot een beetje uitgestorven.

Gereisd met partner in september 2010

Hotel L'Espion info