Hotel Le Randonneur

22 reviews over Hotel Le Randonneur

• 2018
    9preben25-06-2018

fantastisch voor groepen

Fantastische locatie, perfect voor wandelen. Goede wandelkaarten beschikbaar. Ontbijt is super, diner ook. Tegen betaling kun je lunchpakket meenemen voor onderweg. Kamers zijn basic en schoon, handdoeken kun je gebruiken zoveel je er maar wil. Voor een dagje thuisverblijf is de gastensalon is echt ideaal; spelletjes, boeken en tv, ook drankjes kun je zelf pakken. Ideaal voor groepen of families. Gastvrouw is super aardig, ze is proactief en enorm behulpzaam. We hebben echt genoten.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Jbappie25-06-2018

We hebben een grandioze tijd gehad.

We hebben een grandioze tijd gehad. De eigenaars zijn zeer aardig en we hebben er erg goed gegeten, lange en mooie wandelingen gemaakt.

Gereisd met partner in juni 2018

• 1D. Pevenage28-04-2018

Fysieke bedreiging met een baseball stick!

We werden door de eigenaar fysiek bedreigd met een base-ball stick bij het afrekenen. Alhoewel hij promotie maakt voor het gebruik van bonnen werden deze niet aanvaard als betalingsmiddel en moesten we onder fysieke bedreiging cash betalen en vervolgens aangemaand om "op te rotten".

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

5IVAN17-06-2016

niet voor herhaling

lekker eten, sober toch lekker ontbijt Maar opgepast prijslijst klopt niet ( bier zundert staat geprijsd voor 2,75 eur maar op afrekening aan 4,5 eur want volgens jan was de prijslijst op tafel verkeerd ) dit kan niet , vuil rond het verblijf , geen verlichting s'avonds, geen verwarming in de badkamer , uitzicht uit kamer is meer op een stort , het trapje van het verblijf naar de tuin brak af bij het betreden waardoor ik zwaar gevallen ben met een valies in mijn handen , gelukkig met Maar een paar kneuzingen aan voet en been , het kon erger geweest zijn tijdens dit voorval bekommerde jan zich niet om mij enkel suzan heeft mij verzorgd kwetsuur aan voet bloede hevig , suzan heeft van jan een bolwassing gekregen omdat zij het trapje slecht heeft vastgemaakt ? dit is toch geen vrouwenwerk denk ik!!!

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 8Lisette20-05-2013

Gezellige/gastvrije accomodatie

Prima accomodatie in mooie omgeving. Jan en Suzanne zijn zeer gastvrij en niets is ze teveel. 's morgens goed verzorgd ontbijt met verse broodjes en gekookte eieren. '''s avonds met 10 personen gegeten en dit was erg goed. Kamers zijn eenvoudig maar wel schoon. Omgeving is erg mooi en dicht bij Kartbaan van Francorchamps.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 9Nina Van den Bussche09-09-2012

Perfect voor een gezellig weekendje in de Ardennen

Wij hebben het bierweekend genomen en vonden dit een uitstekend arrangement. We werden op een ontspannen en gastvrije manier onthaald met een streekbiertje. Nadien volgde een overheerlijk biermenu met bijpassende biertjes. We kregen goede tips voor avontuurlijke wandelingen, bv een wandeling van een twintigtal kilometer tot aan de brouwerij waar we met kaasplank en bierdegustaties konden uitrusten. Achteraf werden we opgehaald door de man des huizes, waarna hij weer een lekker menu voor ons kookte (we hadden keuze uit verschillende gerechten). Het salon is erg authentiek gezellig met open haard en gigantische boekenkast. De kamers zijn eenvoudig en heel proper, met tv. De uitbaters zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Er hangt een heel fijne sfeer in dit gezellige hotelletje. De omgeving is absoluut de moeite waard voor wandelaars. Een aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Ward Kelder09-04-2012

Ideaal wandeladres

Een gezellig en uitstekend adres als je wil wandelen of fietsen in de Ardennen. Gastheer en gastvrouw zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en je voelt je er thuis. Met zorg en aandacht gemaakt ontbijt met zelf gebakken brood en eigen gemaakte jam.

Gereisd met partner in april 2012

• 10Sofie20-03-2012

Perfect voor een ontspannend wandelweekend!

Afgelopen weekend verbleven we voor de tweede keer in Le Randonneur. Het is uitstekend gelegen, niet ver van de autostrade en een perfecte uitvalsbasis voor mooie wandelingen in de Hoge Venen. Jan en Suzan hebben dan ook een map vol uitgestippelde geplastificeerde wandelroutes klaarliggen die je mag meenemen en geven je daar met plezier tips en uitleg bij! Maar ook in Le Randonneur zelf was alles tot in de puntjes verzorgd. De kamer en badkamer waren ruim en proper en de zithoek aan de haard erg gezellig. Het eten was heel lekker en Jan heeft ook zonder problemen speciaal voor mij vegetarisch gekookt (hoewel dat eigenlijk niet op de kaart stond). Als je een wandelarrangement boekt, krijg je trouwens ook een uitgebreide picknick mee. Heel handig! Ons verblijf was echt àf. We komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in maart 2012

• 0romico_de_rooy15-12-2010

Deel 2

Aan tafel werd een heerlijke verse groentesoep geserveerd, verse friet, aardappelen en salade 5 heerlijke biefstukken op een bedje van champignons en 2 heerlijke borden met konijn die zo mals was dat hij gewoon van het bot af te zuigen was (bloos). Daarna nog een heerlijk dessert van vanille ijs met chocolade saus en een verse wafel met slagroom. En natuurlijk een zalig kopje koffie/thee na. Voor het kindje van 3 had Jan zelfs nog kipfilet gebakken. Suzan, Jan en Ilya jullie hebben mijn ouders een geweldige avond gegeven op hun 40 jarig huwelijk. We komen zeker nog eens terug. Dank je wel !!!!

Gereisd met vrienden in december 2010

• 10Fam de Rooy15-12-2010

Super!! Geweldig!! Komen zeker een keer terug!!

(deel 1) Op vakantie in Hockai en op zoek naar een restaurant om te eten. Toen mijn vader 's morgens in de sneeuw voor de deur stond om te kijken wat ze voor diner hadden werd meteen gastvrij de deur open gedaan en mocht hij binnen komen. Na verteld te hebben dat we met 7 volwassenen en 1 kindje 's avonds heerlijk wilden eten bood Jan aan om het diner voor ons te bereiden. Nadat we door hadden gegeven wat onze wensen waren (waaronder 2 personen die graag konijn wilden) is Jan zelfs nog naar de slager geweest om de biefstukken en konijn te halen. Om 17 uur hadden we afgesproken om te komen eten en heeft Jan een heerlijk home made menu op tafel gezet. Na ontvangst in de gezellige woonkamer waar de open haard heerlijk knetterde werden we meer dan gastvrij ontvangen.

Gereisd met vrienden in december 2010

Hotel Le Randonneur info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken