Vakantiehuis Le Manoir de la Borzeu

Vakantiehuis
Vakantiehuis Le Manoir de la Borzeu
9,3

2 reviews over Vakantiehuis Le Manoir de la Borzeu in het Nederlands

Fantastisch groot huis, zeer kindvriendelijk!

Luteijn
22-9-2017

Nederlands sprekende uiterst vriendelijke beheerders. Volop ruimte voor een familie-uitje; ruime lichte kamers, enorme tuin/park rond het huis. Volop zitjes en terrasjes in de tuin en bij het huisen grote tafels voor het huis.

Zandbak, speelhuisje met glijbaan voor de kleinste kinderen.

Grote goed geoutileerde keuken en bijkeuken.

De stad ligt op loopafstand.

Oude reviews (archief)

uitmuntend

Muys
2-9-2014

Augustus 2014 gedurende 1 week deze "villa" mogen bewonen. Ons huwelijksjubileum gevierd met de ganse familie. 10 slmkamers (26 bedden) en 6 badkamers, ruimte zat. Enkele salons, reuzekeuken waar het bereiden van copieuze maaltijden geen probleem was. Uitzicht prachtig. Zeer grote tuin. Zéér goed uitgerust huis, proper ! Zeer vriendelijke ontvangst. Kortom: beter ?? Dat kan haast niet !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Manoir de la Borzeu in Stavelot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Manoir de la Borzeu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Manoir de la Borzeu scoort een 9.33 uit 10 op basis van 2 reviews.