Kleine hotelsWeer vandaag21°11°

207 reviews over Hotel La Maison in het Nederlands

pim Stigter,
3-3-2019

Een heerlijk hotel uit de 18de eeuw . Een beetje scheef maar dat heeft zijn charme. Een prima kamer met schoon beddengoed, schone badkamer en wc. Prima ontbijt. En het diner was heerlijk. We gaan er zeker nog terug!!

Gereisd met partner in maart 2019

Prima hotel voor een prima prijs

Eline Smit- Wallaart,
11-2-2019

Via vakantie veilingen heb ik 4 kamer geboekt voor een kleine prijs. De aankomst was prima, de eigenaar kon onze 4 kamers bij elkaar op de 3e etage faciliteren. Dat was, gezien ons gezelschap met kleine kinderen, super. Het hotel is klassiek. Je ziet dat men bezig is geweest het op te knappen. Alle muren en vloeren zijn scheef maar dat hoort ook wel een beetje bij een dergelijk oud gebouw. De kamers waren ruim en de bedden prima. Op 1 kamer waren de bedden wel wat kort voor een volwassene maar de kinderen hadden daar geen last van. De badkamer met bad was wel aan renovatie toe. We hebben niet gegeten in het hotel, daar kan ik niets over zeggen. Al met al waren wij tevreden over ons verblijf in dit hotel!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Pieter Beers,
23-12-2018

3 dagen in hotel La Maison gelogeerd bij het echtpaar Roel & Vanessa . Een prachtig hotel wat veel sfeer en warmte uitstraalt. Gelegen aan een prachtig sfeervol plein. Netjes ontvangen door Roel , die ons naar de kamer verwees, met twee aparte grote bedden de kamer die ruim voldeed aan onze wensen. Het diner was voortreffelijk (a la carte met ruime keus) . Met liefde en passie samen gesteld door Roel ( gediplomeerd kok) .Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, daarom zou ik het een ieder aan willen raden! Het ontbijt was uitgebreid en van alles wat een goed ontbijt moet hebben was het ruim voorzien. Daarvan genoten in een ontbijt zaal zoals we die nog niet eerder zijn tegen gekomen . Prachtig !!! Het echtpaar doet er werkelijk alles aan om het hun gasten het zo goed mogelijk naar hun zin te maken , vraag het hun en ze regelen het voor je. Ga niet met een vergrootglas iets zoeken en achter hun rug om azijnzeiken , dat verdienen ze niet !!

Gereisd met partner in december 2018

Charmant "herenhuis" maar niet nogmaals

Bettina,
25-11-2018

Gastheer heeft weinig begrepen van klantvriendelijkheid. Hij zal het niet kwaad bedoelen maar hij komt nukkig over. Receptie is nooit iemand te vinden en de hele dag hoor je te harde zwaarmoedige klassieke muziek. ( maar oke das een kwestie van smaak) Kamer was zeer stoffig. Boven op de kast was nog nooit iemand met een doekje geweest. Ook wc was bij aankomst niet schoon. Was volgende dag wel gedaan na een aantekening van mij op een daarvoor bedoeld kaartje. Matras was zeker niet vlekvrij en op mijn molton vond ik haren terug in een kleur die niet de mijne zijn. Verder vonden wij het ontbijt veel te duur voor wat je er voor kreeg. Diner was een stuk beter en de gastvrouw is ook veel vriendelijker. Jammer met een paar kleine aanpassingen zou het een veel beter cijfer kunnen krijgen.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor herhaling vatbaat!

F.G. Wierbos-Klein Wierbos-Klein,
1-11-2018

Wij hebben 2 nachten tot volle tevredenheid bij u doorgebracht. Wij kunnen ons ook niet vinden in de klachten van sommige anderen. Kamer 24 zou klein zijn? Wij hadden kamer 23, die volgens ons dezelfde afmetingen had en wij vonden deze kamer heel ruim. De badkamer was misschien niet zo groot, maar groot genoeg. Wanneer je voor een paar euro een kamer boekt voor 2 nachten en je neemt ontbijt erbij, dan ben je nog goedkoop uit. U hebt helemaal gelijk Vanessa! Wij vonden het een prachtig gebouw, vooral de ontbijtzaal was prachtig. Het eten was prima. Ik heb nog nooit zo een lekkere champignonsoep gehad ( ik houd helemaal niet van champignons). Verder vinden wij uw reacties op de reviews leuk! Ga zo door!

Gereisd met partner in oktober 2018

volgende keer op zoek naar een ander hotel

C.B. van Oost,
30-9-2018

Een perfecte locatie midden in de Ardennen. Ook het gebouw op zich is een statig pand. Het verblijf was goed behalve het ontbijt. Dat rechtvaardigt zeker niet het bedrag van €15,95 Dat was niet meer dan minimaal. De gebakken eieren waren gebakken in visolie, nou niet bepaald erg smakelijk. Ook het diner à raison van € 37,95 pp is veel te hoog. In de omgeving zijn diverse gelegenheden te vinden waar je voor een 3-gangen diner €19 tot €23 betaalt.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
roel, GM, 29-10-2018

Beste,

Na contact gehad te hebben met u over deze review blijkt dat u komkommers mist op het ontbijt. Al het andere dat u aanhaalde dat er niet zou zijn staat er wel degelijk. Erover gekeken? kan zijn. Visolie gebruiken we niet onzer eitjes worden gebakken in margarine. Wat betreft het diner: We hebben 3-gangen menu's vanaf 22.95 euro. Het menu wat u aanhaalt is inclusief dranken. Bijgevolg lijkt ons de prijs, gezien de keuze van de grondstoffen en inbegrepen dranken, wel degelijk correct.

Sfeervol karakteristiek hotel

Esther en Pieter,
21-8-2018

Een sfeervol hotel waarbij ik het gevoel kreeg op elk moment Commissaris Maigret op de ronde eikenhouten trap tegen te komen. Gelukkig voor ons was de lampetkan vervangen door modern sanitair. Jammer voor ons was de lengte van het bed nog niet aangepast aan de toegenomen gemiddelde lengte van de gemiddelde Nederlander. Het hotel dat schoon en stil was, bleek een uitstekende uitvalbasis voor wandelingen in de omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fijne 3 dagen gehad!

Ineke Eurlings,
21-8-2018

Een prachtig hotel in een heel mooi oud groot woonhuis. Ligging aan mooi plein. Dit huis is geworden tot hotel met respect voor de autentieke details van het huis. Mooie kamer, goed bed en prima badkamer met douche. Jammer, dat restaurant niet open was zondag en maandag avond. Dat is dus iets voor ons volgend verblijf. Chapeau voor de eigenaren die samen dit hotel verzorgen. Mooie omgeving, bezoek abdij is zeker de moeite waard,

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima en mooi oud hotel

Danielle en Jesse,
13-8-2018

Met mijn zoon van 18 jaar 3 nachten in dit hotel geweest. Prima kamer, met een prachtige eikenhouten vloer en een mooi uitzicht. Bedden waren prima, heerlijk geslapen. Badkamer was klein, maar schoon. Ontbijt viel erg tegen, zeker voor die prijs. Hadden we meer van verwacht. Ontbijtzaal was wel prachtig, eigenaresse heel aardig. Zeker de moeite waard om een keer heen te gaan!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mooi oud hotel, eten heel basic

Anoniem,
7-8-2018

Het hotel is mooi, ruime kamer en propere badkamer. Enig werkpuntje is het eten. Gerechten zijn niet aangepast aan de seizoenen (we kregen winterkost) en het eten kan je eigenlijk vergelijken met eten uit een grootkeuken. Ook zijn er veel te veel smaakversterkers toegevoegd aan het eten waardoor alles heel gezout is. (en zelf eten wij al gezout). Ook het spiegeleitje bij het ontbijt smaakte heel raar. Volgens mij gebakken in olie en het had ook een vissmaak... Nog een tip: zet gezellige, rustige achtergrondmuziek op op jullie buitenterras. Mensen zullen zich meer op hun gemak voelen want nu is de sfeer er wat doods ...

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
roel, GM, 14-8-2018

Beste, wij serveren enkel eten dat in 4 seizoenen gegeten kan worden en al zeker geen grootkeuken. Dat dit nogal basic is klopt. Maar dat is de prijs die u wilt betalen helaas ook. Een eitje met vissmaak? De kip had misschien vismeel gekregen voor ze geslacht werd!

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Strijkservice, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Maison in Stavelot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Maison zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.