Hotel La Maison ***

Weer vandaag2°-4°

192 reviews over Hotel La Maison in het Nederlands

Heerlijk verblijf gehad!

Erik, 18-12-2017

We hebben een heerlijk verblijf gehad in Hotel La Maison. De eigenaar is geen man van veel woorden, maar hij ontving ons heel vriendelijk en wees ons netjes de kamer. Kamer was erg ruim en klassiek ingericht, helemaal passend bij de stijl van de oude panden waarin zich het hotel bevindt. Oude panden hebben uiteraard nadelen zoals een vloer die soms kraakt, en wat opstapjes en zo, maar dat geeft dit hotel juist zoveel charme. We hebben er heerlijk ontbeten en ook het diner was lekker. Het duurde wel wat lang voordat het eten geserveerd werd, maar dat stond al keurig aangekondigd. Daarbij zagen we dat het echtpaar wat het hotel runt echt alles zelf doet en keihard moet werken van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat en alles er aan doet om op hun manier het de gasten naar de zin te maken, dus ons hoor je daar niet over. Zeker niet als je bedenkt wat je gemiddeld maar betaald voor een overnachting. Dat de kamer en overige ruimtes zo netjes en schoon zijn is een compliment waard. Stavelot is een gezellig plaatsje en een fijne uitvalsbasis voor mooie tripjes door de omgeving. Wij raden dit hotel zeker aan!

Waardeloos

San, 23-11-2017

We zijn er deze week geweest. in de plaats staverlot was het erg gezellig. Maar de bedden vielen erg tegen. Ze bestaan uit 3 stukken ( achterkant en per persoon een deel) waardoor je de hele nacht afzonderlijk door de kamer heen glijd. Erg veel humor natuurlijk als je de zwaar door gelegen matrassen ook kunt waarderen. Verder kun je tijdens het in bad liggen naar de afgebladerde gaten in het plafon kijken als je je verveelt. Tijdens het douche heb je beiden handen namelijk nodig om de douche bij elkaar te houden. Kom je met een kinderwagen... Verwacht dan niet een vriendelijke receptie vrouw die even de deur voor je open houd....En ook niet dat de kinderwagen überhaupt in de lift naar boven past.

En zou je een lepel vergeten zijn om je kind te voeden dien je wel een euro huur over te houden na dat je (als je er voor kiest) voor belachelijke prijzen in het restaurant te hebben gegeten. Als je goede ogen heb kun je best op de hotel kamer tv gaan kijken. Maar anders zit er best een leuk kroegje om de hoek. Kortom, als ik niet via aanbieding had geboekt had ik per direct rechtsomkeert gemaakt.

Aangezien de eerdere reacties op recensies al waardeloos beantwoord worden verwacht ik ook van mijn ervaring niet veel goeds. Terwijl ik juist hoop dat de eigenaren eens om de tafel gaan zitten om alle opbouwende kritiek te harte te nemen voor het tv programma "red mijn vakantie" ineens voor de deur staat.

roel stulens, GM, 24-11-2017

Beste,

Uw reactie verwondert ons. Wij mochten namelijk géén enkele klacht van u ontvangen. Dat is op zijn minst gezegd vreemd als we lezen hoe u hier reageert. Het lijkt wel of u in disneyland geslapen heeft als ik uw reactie lees over de bedden. Gelukkig gingen ze niet overkop. Wat betreft de gaten in het plafond: Die zijn er niet. Op jullie kamer zit er wel een scheur in het plafond. Deze komt van eerdere bezoekers in de kamer erboven. Helaas moet dit 6 maanden tot een jaar drogen vooraleer we dit kunnen repareren. Sorry daarvoor. We gaan ook een nieuwe lift plaatsen zodat er makkelijk een grote jeep in kan. Dit gaat dan wel ten koste van de grootte van de omliggende kamers. Het feit dat je huur moet betalen voor het gebruik van materiaal heb je te danken aan het simpele feit dat er andere klanten serieus misbruik van gemaakt hebben. Op simpel verzoek krijg je de verhalen te horen (en ze zijn niet netjes).U heeft trouwens niet gegeten in ons restaurant zoals u insinueert. Laat staan dat u het ontbijt genomen heeft.

En noemt u dit opbouwende kritiek? U beleeft er plezier aan om iemand anders af te breken tot in de grond. U doet maar! Maar dan ook nog eens komen zeuren over red mijn vakantie (en ja ik heb moeten opzoeken wat voor iets dat is). Mijn god u zat precies ergens in de brousse.

Matige kamer nr 24

Herman, 18-11-2017

Eten was goed ,duurde alleen veel te lang ruim drie uur , ontbijt was ook te duur ruim 16 € p p maar dat is een keus Wat niet heel netjes was is dat in de eindrekening € 32,- toeristen belasting zat dat moest € 12,- zijn ,toen ik meneer belde om mijn verhaal te doen kon hij mij niet meer verstaan toen hij hoorde waarover het ging , de Bon is een memory aan toch een leuk verblijf doe u de 20€ maar in de spaarpot van de kinderen.
roel, GM, 20-11-2017

Onnozelaar!

Lees eerst de voorwaarden en kom dan klagen.

We hebben géén enkele euro teveel aangerekend. Bovendien berekenen we geen toeristentaks. Dus waar u dit haalt is me een raadsel.

De enige extra kost die u werd aangerekend is zijn de hotelkosten. Deze staan duidelijk op uw reservatie aangegeven dat ze hier ter plaatse te betalen zijn.

Prima uitvalsbasis Ardennen

Nina, 24-9-2017

Nostalgisch hotel op het marktplein van Stavelot. Prima plek om vanuit hier de omgeving te verkennen, Spa francorchamps, grotten van remounchamps en Coo

Prima hotel, alleen eigenaars, met name meneer erg nors. Ik ga dit hotel zeker niet aanraden. Je zoekt een kleinschalig hotel met de reden een persoonlijke benadering. Die vind je hier niet en verder zijn de prijzen van eten en drinken aan de dure kant. Zegt amper gedag en vraagt zeker nergens naar. Als je wat vraagt bv over een fiets route dan niet meer dan nodig en verwijst naar een folder.
roel (de norse), GM, 3-9-2017

Dat jullie me nors vinden, daar kan ik ondertussen wel mee leven. Ik praat nu eenmaal niet veel en ben eerder terughoudend. En ja ik weet het, dat is geen voordeel in de horeca maar gemaakte vriendelijkheid daar doe ik niet aan mee. Dat vind ik namelijk vals.

Maar weet wel wat je wil aub! Als ik geen of weinig info geef is het niet goed. Als ik de info wel geef en nadien voor meer informatie doorverwijs naar onze folderbak en onze map met bezienswaardigheden en aanverwanten in de buurt is het ook weer niet goed. (Waar we heel wat km voor hebben afgelegd om alles te verzamelen)

Als je dan wat hebt aan te merken zeg het dan tenminste in ons gezicht, daar hebben we namelijk wat aan. We kunnen er echt wel tegen.

Maar misschien moet ik jullie collega Nederlander gelijk geven die toevallig dit Weekend ook bij ons was en nog meerdere verblijven bij ons geboekt heeft. (Voor de twijfelaars, de volgende zin is een citaat en komt niet van mezelf of iemand van hotel la maison) "Dit gedrag is typisch Nerderlands. U neemt het maar voor wat het waard is.

kleinste zolderkamer

marjory, 10-7-2017

3de etage super kleine kamer. BeddeNu waren trouwens heel goed. Het was haast niet te doen voor iemand die met krukken loopt en een persoon die een ernstige ziekte heeft.

Eigenaar onaardig persoon. Dit doet het vakantiehumeur tot nul dalen.

Nooit meer.

Jorissen Vanessa, GM, 4-9-2017

beste, mijn excuses als ik grof overkom. Maar de grootte van de kamer zal de ziekte van uw man niet beinvloeden, en er is een lift die u naar elke etage brengt in het gebouw als u slecht te been bent.

U heeft via een site geboekt die standaard kamers verkoopt. Deze heeft u ook gekregen. Indien u een grotere kamer had gewild, voldeed het gewoon ons hierover aan te spreken. Er is bijna altijd een mogelijkheid om de kamer te upgraden mits een kleine bijbetaling. Als u na uw verblijf pas uw klachten formuleert, kunnen wij hier niets meer aan verhelpen.

Fijn hotel

typo, 8-7-2017

Mooi 18de eeuws hotel met diverse ornamenten in plafonds en mooie eiken houten vloeren. Leuke buiten binnenplaats en een fraaie ontbijtruimte. Ontbijt prima in orde. Diners van hoog niveau. Ruime slaapkamer. Stavelot is een klein maar leuke plaats. Waren hier 4 nachten.

Prima

Rob, 2-4-2017

Mooi hotel.klassiek ingericht.Rustig. Heel mooie ontbijtruimte. Ruime kamer met zeer goed bed.Prima badkamer. Uitstekend ontbijt.

Gelegen aan markt met beschermd dorpsgezicht. Uitstekende verblijfplaats voor bezoek aan de regio.

Een super sfeervol hotel met heel veel authentieke elementen zoals een originele houten vloer en inrichting. Tel daarbij de rust die de gastheer en gastvrouw uitstralen bij op en je hebt een heerlijk relaxt verblijf. Zowel het diner als het ontbijt zijn super en met liefde verzorgd. Daarbij komt ook nog dat het hotel aan een plein ligt (gratis parkeren) midden in Stavelot met volop verschillende wandelroutes!

prachtig hotel midden in stadscentrum

roelandt nadja, 7-3-2017

Hotel in een oud herenhuis dat zijn authenticiteit behouden heeft, vriendelijke ontvangst in het nederlands.Blijkbaar hadden wij 2 dagen geboekt maar konden maar 1 nacht blijven maar dit was geen probleem. Kamers waren verzorgd en proper. Hebben beslist om in de avond daar te eten, de patroon was de kok van dienst en zijn vrouw diende op, meer dan genoeg keuze, lekker eten maar vooral supervers, lang geleden dat we zo lekkere biefstuk en carpacio gegeten hebben!

Dikke pluim!!

Ontbijt was ook lekker!

Als ik dan toch een minpuntje moet geven, er liggen geen drankenkaarten in de bar

Doe zo verder!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Maison in Stavelot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Maison zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Maison scoort een 7.6 uit 10 op basis van 192 reviews.