Vakantiehuis Gîte du Moulin

Vakantiehuis Gîte du Moulin

5.6Voldoende

België, Luik, Stavelot

Op vakantie geweest naar Gîte du Moulin?

5.6Voldoende

• 5.2Inrichting
  • 5.7Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

• Sauna
Meer vakantiehuis info

12 reviews over Vakantiehuis Gîte du Moulin

• 9Sara de Waal03-08-2020

Leuk vakantiehuis voor jong en oud

Goed uitgerust huis in een prachtige omgeving. Fijn terras, mooie keuken, prima sanitair, en de kinderen en wij hebben veel plezier gehad van alle sport- en spelmogelijkheden: een groot grasveld, een zandbak, een net om te badmintonnen, een sjoelbak, en het speelhuisje met airhockey en tafelvoetbal. Snelle en vriendelijke communicatie met Gastvrouw Heidi.

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 2019
    1A.22-07-2019

Borg ingehouden

Wij zijn hier als groep verbleven en werden hartelijk ontvangen door 2 dames. Zij legde ons uit hoe de jacuzzi en sauna werkt en vervolgens moesten we een reglement tekenen. Het verblijf zelf was heerlijk. Mooi huis. Alleen toen we eenmaal thuis waren kregen we boze mails dat we schade aan hadden gericht. De koelkast zou beschadigd zijn; de bak in de deur hing scheef en de achterkant van een bak zou beschadigd zijn. Dit is ons niet opgevallen met het uitruimen van de koelkast. Wel menen we ons te herinneren dat de bak in de deur al scheef hing. Verder hadden we ook wat dingen vies achtergelaten (we kregen foto's van handen tegen ramen en n bbq rooster wat in het gras lag). Het lijkt me niet meer dan logisch dat er gebruikerssporen zijn in een huis waar je met 13 man verblijft. Hier betaal je tenslotte ook schoonmaakkosten voor. Maar goed om verdere ruzie te vermijden hebben we uit eindelijk gebeld met de beste man en zijn we tot de over

Gereisd met vrienden in juni 2019

• Oude reviews

2Femke22-09-2015

Borgsom ingehouden

We werden vriendelijk ontvangen door een nette dame. Ook bij het vertrek was mevrouw vriendelijk en werden er geen bijzonderheden gemeld. Na afloop kregen we de rekening die niet mis was. De borgsom was volledig ingehouden, er zouden vlekken op het matras hebben gezeten (wat onder een plastic overtrek heeft moeten zitten, wat wij er NIET af hebben gehaald). Ook zou de keramische kookplaat niet goed schoon geweest zijn, terwijl wij deze zeer zeker schoon hadden achter gelaten. Verder werd stookolie berekend (klopt) en werd warm water en koud water in rekening gebracht (terwijl we al stookolie hadden betaald om koud water te verwarmen. We voelen ons enorm opgelicht door deze ogenschijnlijk aardige dame.... Verder hadden we erg veel last van de buren die slaapkamers boven onze slaapkamers hadden (houten vloer).

Al met al.... beter een ander huis zoeken!!!

Gereisd met vrienden in december 2014

• 7Veerle26-06-2011

Prima

Prima vakantiehuis, goede vakantie gehad. Mooie omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

• 6Mark18-07-2010

behandeling erg kinderachtig nooit meer

Zeer kinderachtige behandeling, met allerlei extreme boetes, rekenen de hoofdprijs voor energie, brengen zaken in rekening waar je niets mee van doen hebt. Het lijkt wel of de beheerder zo zijn inkomen op krikt. niet heen gaan, wegblijven

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 5Mark18-07-2010

kinderachtige behandeling

Ze gebruiken de borg om extra geld te innen. We hadden de laatste zaken nog draaien in de afwasmachine, vraag je of we dat moeten doen, nee is goed, maar rekent wel 5 euro om het uit ruimen, 70 euro aan energie voor een midweek, terwijl de verwarming niet eens kunrt regelen. Airhockeystick die kapot was toen we er kwamen, betalen had kje maar binnen 24 uur moeten melden. brengen een extra glas in rekening. Ik zou er noit meer naar toe gaan. Je heb t niet direct contact met de eigenaar waar je de brog aan betaald , je kunt dus niet reclameren. Weg er mee

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 5A. D.15-07-2009

Oneerlijke praktijken

Opgepast! Hier worden oneerlijke praktijken toegepast: prijs van electriciteit en water is onredelijk, en er worden allerlei onterechte kosten afgehouden van de waarborg (extxra schoonmaakkosten, terwijl schoonmaak zogezegd incl is, schade aan kinderstoel, terwijl die nooit gebruikt is). Ligging en huis zelf zijn in orde, maar de oneerlijke behandeling zet een domper op de feestvreugde...

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 5A.D.15-07-2009

Oneerlijke praktijken !

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 8Rita10-12-2007

De bosrijke en heuvelachtige omgeving is bij uitstek geschikt voor het maken van lange wandel- en fietstochten.

Gereisd met vrienden in december 2007

Vakantiehuis Gîte du Moulin info