Géén boekingskosten

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

96 Reviews over Ferme Refat

• 1Jeffrey17-09-2021

Huiseigenaar is een oplichter!

Niet boeken bij deze huiseigenaar, we zijn door hem flink opgelicht wat betreft de borg. Van te voren moesten we 1500,- betalen en zijn we het hele huis doorgelopen op dingen die er eventueel mis waren. Hij wist ons ook te vertellen dat de groep voor ons flink had huisgehouden en dat daar veel schade door was ontstaan. Na het einde van het weekend zijn we nog met hem door het huis gelopen en had hij niks op of aan te merken. Bij thuiskomt kregen wij via Casapilot te horen dat wij maar liefst voor 600,- schade zouden hebben gemaakt. In die schade zit ook 150,- administratiekosten wat veel te belachelijk is. Na veel over en weer gemail en slecht geholpen te zijn door Casapilot staan we met onze rug tegen de muur! Ik zou hier nooit iets boeken en zeker ook niet via Casapilot!

• 9Andre Versteegen09-09-2018

Ontspannen in luxe.

onthaasten, in een rustige omgeving. Van niemand last, lekker bij buurten bij de stookplaats.

• 10Peter Hermes22-05-2018

Fantastische ervaring

Top weekend Geweldige verzorging door Nicole en Frank Alles klopt hier Je kan lekker je zelf zijn daar door is het ook supper gezellig met de andere gasten

• 10Stijn04-05-2018

Beste verblijf van de Ardennen!

Beste plek in de Ardennen! Wij zijn hier 3 nachten verbleven en hebben zelden zo'n fijn en goed verzorgd hotel meegemaakt. We waren er nog geen 5 minuten en het voelde al alsof we thuis waren. De omgeving is prachtig en je kunt er zowel actief bezig zijn (fietsen, wandelen), als lekker uitrusten. Nicole en Frank zijn zeer gastvrije en vriendelijke mensen. Frank staat in de keuken en maakt echt de heerlijkste gerechten en het is echt een aanrader om te blijven eten. Nicole is de gastvrouw en heel behulpzaam. Ze hebben goeie tips voor wat je allemaal wel en niet kunt doen in de omgeving en nemen de tijd voor je. Wij komen zeker terug en kunnen iedereen aanraden om hier eens een paar nachten te verblijven.

• 10Sara DM23-07-2017

Fantastisch paardrij/fiets weekend in de Ardennen

Alles tip top inorde! Geweldige ontvangst, super locatie, lekker eten, ontspannen en vriendelijke sfeer, ...! Ideaal om met eigen paard en fietsen helemaal tot rust te komen. Dichtbij Malmedy, Coo, ... téveel om te ontdekken dus doen we zéker opnieuw en zonder meer vanop zelfde schitterende adresje!

• 10Hendrike19-06-2017

fantastisch goede kookworkshop, super omgeving

Prachtig kleinschalig hotel waar het gastheer/gastvrouwschap een topniveau heeft. Prachtige rustige ligging aan bosrand met zeer veel mogelijkheden voor buitensport en afschakelen van de dagelijkse besognes. Er wordt heerlijk gekookt. Zojuist een fantastisch kookweekend gehad met een kleine groep kookliefhebbers waarbij Frank en Nicole de bevlogen Edwin Severijn als kok/docent hadden uitgenodigd. Veel geleerd, jammer voor alle mensen die dit hebben gemist!!!

• 10Marjon & Remco28-05-2017

We hebben het heerlijk gehad op Ferme-Refat

Heel lekker eten, geen hotelsfeer maar het was of je heel gastvrij werd ontvangen bij mensen thuis. Prachtig huis, modern en sfeervol ingericht met veel kunst. Veel ruimte om het huis.

• 10Henk en Suzanne Weimer01-05-2017

3 dagen heerlijk genoten op een top locatie!

Mooie ligging van het hotel, zeer gastvrij, fantastische ambiance, prachtige kamers. Wij hebben genoten van 2x een geweldig diner (bereid door de eigenaar). Ontbijt was ook erg goed!

• 9Albert-Jan en Diane01-05-2017

Volop genieten!

Fantastische locatie, mooie ruimtes en vriendelijke en warme sfeer, heerlijk eten en genoten van een bijzondere afwisselende buiten rit!

• 10Fonteyne Brugge19-04-2017

Een aanrader

Wij hebben er het paasweekend door gebracht met gans de familie alles was tot in de puntjes verzorgd eten kamers enz, wij zijn dan ook heel tevreden naar huis terug gekeerd. Nicole en Frank hebben ons verwend en zijn twee heel vriendelijke mensen waar ge u onmiddellijk thuis voel.

Hotel Ferme Refat info

Het complex