Hotel Ferme Refat

22-5-2018

Top weekend

Geweldige verzorging door Nicole en Frank

Alles klopt hier

Je kan lekker je zelf zijn daar door is het ook supper gezellig met de andere gasten

Beste verblijf van de Ardennen!

Stijn
4-5-2018

Beste plek in de Ardennen! Wij zijn hier 3 nachten verbleven en hebben zelden zo'n fijn en goed verzorgd hotel meegemaakt. We waren er nog geen 5 minuten en het voelde al alsof we thuis waren. De omgeving is prachtig en je kunt er zowel actief bezig zijn (fietsen, wandelen), als lekker uitrusten. Nicole en Frank zijn zeer gastvrije en vriendelijke mensen. Frank staat in de keuken en maakt echt de heerlijkste gerechten en het is echt een aanrader om te blijven eten. Nicole is de gastvrouw en heel behulpzaam. Ze hebben goeie tips voor wat je allemaal wel en niet kunt doen in de omgeving en nemen de tijd voor je.

Wij komen zeker terug en kunnen iedereen aanraden om hier eens een paar nachten te verblijven.

Alles tip top inorde! Geweldige ontvangst, super locatie, lekker eten, ontspannen en vriendelijke sfeer, ...! Ideaal om met eigen paard en fietsen helemaal tot rust te komen. Dichtbij Malmedy, Coo, ... téveel om te ontdekken dus doen we zéker opnieuw en zonder meer vanop zelfde schitterende adresje!

We hebben een aantal aanbieders voor Ferme Refat voor je op een rij gezet:

fantastisch goede kookworkshop, super omgeving

Hendrike
19-6-2017

Prachtig kleinschalig hotel waar het gastheer/gastvrouwschap een topniveau heeft. Prachtige rustige ligging aan bosrand met zeer veel mogelijkheden voor buitensport en afschakelen van de dagelijkse besognes. Er wordt heerlijk gekookt. Zojuist een fantastisch kookweekend gehad met een kleine groep kookliefhebbers waarbij Frank en Nicole de bevlogen Edwin Severijn als kok/docent hadden uitgenodigd. Veel geleerd, jammer voor alle mensen die dit hebben gemist!!!

We hebben het heerlijk gehad op Ferme-Refat

Marjon & Remco
28-5-2017

Heel lekker eten, geen hotelsfeer maar het was of je heel gastvrij werd ontvangen bij mensen thuis. Prachtig huis, modern en sfeervol ingericht met veel kunst. Veel ruimte om het huis.

3 dagen heerlijk genoten op een top locatie!

Henk en Suzanne Weimer
1-5-2017

Mooie ligging van het hotel, zeer gastvrij, fantastische ambiance, prachtige kamers. Wij hebben genoten van 2x een geweldig diner (bereid door de eigenaar). Ontbijt was ook erg goed!

Volop genieten!

Albert-Jan en Diane
1-5-2017

Fantastische locatie, mooie ruimtes en vriendelijke en warme sfeer, heerlijk eten en genoten van een bijzondere afwisselende buiten rit!

Een aanrader

Fonteyne Brugge
19-4-2017

Wij hebben er het paasweekend door gebracht met gans de familie alles was tot in de puntjes verzorgd eten kamers enz, wij zijn dan ook heel tevreden naar huis terug gekeerd. Nicole en Frank hebben ons verwend en zijn twee heel vriendelijke mensen waar ge u onmiddellijk thuis voel.

Aangename ontvangst.

Mooie kamer met super badkamer.

Ontbijt met alles erop en eraan.

Mogelijkheid voor het avondeten was mij niet helemaal duidelijk.

Zoek je een kleinschalig, rustig, mooi hotel in de prachtige Ardennen, dan is dit dé plek! Voor kinderen is dit minder geschikt. Als je van lekker eten houdt, zeker gaan eten bij Frank en Nicole. Heerlijke, pure gerechten en voortreffelijke wijnen. Ook de lokale trots: Belleveaux bier blonde ontbreekt niet in de gezellige bar. Beide zijn op en top gastheer en gastvrouw zonder opdringerig te zijn. Wat ons betreft de perfecte mix tussen B&B qua kleinschaligheid en sfeer met alle luxe en comfort van een 4**** hotel. Wij komen zeker een keer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Ferme Refat voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ferme Refat in Stavelot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ferme Refat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ferme Refat scoort een 9.55 uit 10 op basis van 94 reviews.