Géén boekingskosten
BelgiëLuikStavelotVakantieparken StavelotVakantiepark Domaine Long Pré

Domaine Long Pré

Vakantiepark
BelgiëLuikStavelot

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Domaine Long Pré voor je op een rij gezet:

4.5MatigScore uit 398 reviews
+143/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.5MatigScore uit 398 reviews
  • 1.9Onderkomen
  • 6.5Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

398 Reviews over Domaine Long Pré

• 4Sanne16-04-2022

Omgeving mooi, accommodatie achterstallig

Had t huisje in 2020 geboekt , door Corona is het 2 jaar verplaatst dus nu 2022 een weekeindje weg. Bij aankomst naast de betaling van 300 euro voor 3 nachten een onverwachte bijbetaling van 180! Ja is allemaal duurder geworden aldus receptie, Ligging park is mooi qua omgeving, Accomodatie is erg achterstallig, vloerbedekking vies, badkamer veel schimmel, deur badkamer erg smerig aan de binnenkant, uv lamp laat wrs nog meer zien wat er allemaal smerig is. Kraan keuken is kapot, vaatwasserdeur stort naar beneden, kachel doet t niet, gootsteen loopt niet door, kortom veel werk aan de winkel om dit anno 2022 richtlijnen te maken

• 1Onderkomen
  • 7R ichard C hristiaan N ieuwenhuize27-09-2020

Great !!

Met een groep wezen fietsen in de Ardennen en dit park gebruikt voor overnachting. Een uitstekende service ontvangen, mooie appartementen en lekker gegeten in de brasserie.

• 8Cor10-09-2020

Leuk park en prachtige omgeving

Wij waren met twee oudere jongens. In de omgeving heb je prachtige wandelingen en er is genoeg te doen. Het is een leuk park. Wij hadden een B1 appartement, dat was schoon en prima te doen (wel wat opruimen zo met zijn vieren, maar wij waren voornamelijk buiten). Wij begrepen dat er hard wordt gewerkt aan het opknappen van de huisjes en appartementen. Je moet er zelf wat van maken hebben wij altijd geleerd.

• 7Irma11-08-2020

Mooie week!

Fijn park met relaxte sfeer in mooie omgeving. Wij hadden met zn vieren een tweekamer appartement (1 hoog) direct aan de Ambleve. Vooral dat laatste was super. Huisje zelf net te doen als je goed opruimt. Balkon eigenlijk te klein en helaas zonder parasol. Wel is er langs de Ambleve op de velden genoeg ruimte om te gaan zitten.

Huisjes zijn aan renovatie toe en tonen daardoor sneller 'niet schoon', die van ons was niet superschoon, maar ook zeker niet vies.

Zwembad was koud, maar prima. Op warme dagen wel heel druk. Afkoelen in de Ambleve vonden wij leuker.

Heel prettig dat je niet aan de zaterdag vast zit voor aankomst en vertrek.

Heel vriendelijke medewerkers bij de receptie en in het restaurant.

Omgeving is prachtig. Je wandelt zo naar Stavelot of Coo.

• 6Onderkomen
  • 8jan07-08-2020

Leuk park ,mooie omgeving met fietsmogelijkheden

Verwacht geen moderne bungalows maar wel een leuke inrichting. Wij hadden een B2 huisje (de grootste in de cat. 2-4 personen). Voor ouders met 2 kinderen misschien te doen maar voor 4 volwassenen is het aan de kleine kant. Huisje was schoon en alles was aanwezig. Bovendien is het betaalbaar. Voordeel is auto voor de deur (trap) en mooi balkon en geen hinder van boven of onderburen. Als fervente fietsers hebben wij het vennpad gereden wat naast het park ligt over oude spoortrajecten Erg leuk om te doen en veilig.

• 9Activiteiten
  • 7Ano Niem01-08-2020

Prachtige omgeving

Het park is prachtig gelegen, aan een rivier en met uitzicht op de bergen. Er is veel (speel)ruimte en in de rivier kunnen de kinderen ook leuk spelen/over de stenen lopen. Vanuit het park hebben we een mooie wandelroute genomen door de bergen. De temperatuur van het buitenzwembad is best koud. We hebben er kunnen tokkelen voor 7,50 pp (Vanaf 10jr) en heerlijke croissantjes gegeten als ontbijt. De oudere kinderen zullen zich zonder wifi moeten kunnen vermaken.

De bungalow is niet heel ruim en beetje oud. Vloer kraakt en bedden zijn kort. Wel een Regendouche!

In de omgeving zijn de watervallen van Coo leuk (voor een half uurtje) en daar het treintje langs de dieren nemen. Een mooie tocht door de bergen en dieren die uit je hand komen eten. Een bezoek aan Dinant was zeker de moeite waard, prkeren bij de Citadel en kaartjes kopen incl kabelbaan en boottocht. Helaas was het water in de rivier te laag voor een kajaktocht.

• 8Ben30-12-2019

Gewoontjes, maar goed

Geweldig mooie omgeving, genoeg te doen, voor jong en oud. Woningen zijn eenvoudig maar goed te doen , zeker voor de prijs. We hadden de D1, ruim genoeg voor 4 personen, met 6 personen nog redelijk te doen. Het was schoon en netjes. Kortom zeker een aanrader, als je een rustige omgeving zoekt.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 8Michel29-11-2019

Genoten!

Prima verblijf. Park heeft even stil gestaan, maar ziet er nu prachtig uit. Veel te doen, zeker voor kinderen. Wij hebben heerlijk gewandeld en stadjes bezocht. De huisjes zijn inderdaad wat gedateerd, maar dat vonden wij geen probleem. Leuk restaurantje op het park.

• 8Activiteiten
  • 1anoniem11-09-2019

eerste maar laatste keer

We kwamen aan, wc heel vies, het huisje was niet eens gepoetst en er lagen overal haren. Het bed leek net een steen bed. De huisjes leken op een grafkelder. Niet heen gaan Gewaarschuwd!!!!!!

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 8Janssen04-09-2019

Heerlijke vakantie gehad in chalet 444

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op het park. Het park is erg opgeknapt. Nieuw zwembad, nieuwe midgetgolf, leuke speeltuin. Wij zaten in een huisje met een puntdakje, nr 444. Dat is helemaal gerenoveerd en heeft een lekkere bank ipv de slaapbank die in de andere huisjes staat. Leuk ingericht en laminaat op de eerste en tweede verdieping. Fijne keuken met vaatwasser. Wij gaan zeker nog een keertje terug!

• 10Onderkomen

Vakantiepark Domaine Long Pré info