Vakantiepark Domaine Long Pré

Ben Hendriks
1-5-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Mooi park, inrichting van de woningen is gedateerd. Maar daar word aan gewerkt hebben we begepen.

De schoon maak is oké, maar kan beter. Je het gasten die er gewoon een grote rotzooi van maken, doen ze thuis niet zo denk ik.

Genoeg te doen in de omgeving .

Kortom voor de prijs is het zeker een aanrader, type D1 is redelijk voor 6 personen en met 4 ruim voldoende.

Basic, niet geweldig

Pol
14-4-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Goed bereikbaar met openbaar vervoer en de ligging aan de amblève. Vrij goed domein met verschillende (sport)faciliteiten. Het grote schaakspel is leuk, tennisvoorziening mooi in orde.

De geschakelde kubuswoningen passen niet echt in de omgeving en vonden we niet mooi. Receptie en winkel sluiten te vroeg.

Wat vooral storend is: je ziet op de website zo'n avonturenvoorzieningen over het water en zo. En dan kom je ginder en blijkt dat het afgesloten is, enkel toegankelijk voor (door) een Nederlandse organisatie. Misleidend, en balen voor de kinderen.

Woning 303: Wat gedateerde inboedel. Niet leuk als de deurbel en de dvd speler niet werkt, er maar 2 diepe borden zijn en de deksels niet op de potten passen. Waar stond nu dat er moet gestofzuigd worden voor vertrek ?

Leuk logeeradresje voor weekendje weg.

Sandra
10-4-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen4

Park ligt mooi aan het water en bos. Als wandelaar heerlijk om zo de bossen in te kunnen stappen. Wij huurde een appartementje. Hier wat reviews gelezen, dus we waren voorbereid op geen schoon appartement. Laten we het zo zeggen: Toen we weg gingen was alles properder en stofvrijer dan toen we aankwamen. Lang leve de glorixdoekjes!!!

Omgeving is mooi, mooie wandelroutes, hoop leuke cafeetjes en lekkere biertjes. Heerlijk Spare-ribs gegeten in het restaurant van het Park, Abdij van Stavelot is , als je van racewagens houdt, leuk.

Leuk park voor weekendje weg, langer zou ik hier ook niet verblijven op zo'n klein appartementje. Wij waren veel op pad, weinig op het appartement, dus is het voor alleen slapen, douchen en ontbijten wel te doen.

Wel ERG gehorig!!! Je kon letterlijk elke scheet van de buren horen.

Leuk logeeradresje voor een Bourgondisch wandelweekendje.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Long Pré voor je op een rij gezet:

Bedrog! Zeker zijn geld niet waard!

Jorben R
5-4-2018
  • Activiteiten5

De foto's die je te zien krijgt op de website is echt niet wat het in werkelijkheid is!

Het onderhoud van het domein is niet goed, alles is sterk verouderd.

Ook het onderhoud van de accomodatie kan veel beter, ook de huisjes zijn verouderd!

In het huisje hangt een muffe geur, ook in de slaapkamers.

Er is zelfs geen internet in de huisjes, je hebt er bijna geen bereik. Wat in deze tijd toch noodzakelijk is.

De speeltuin, minigolf, zwembad is ook sterk verouderd.

Op de minigolf kan je bijna geen spel meer spelen omdat het niet onderhouden is.

Ook het zwembad is niet wauw.

Het is zeker zijn geld niet waard, veel te duur voor wat je krijgt.

De accomodatie is oppervlakkig gekuist, er ligt nog heel veel stof.

Je hebt er wel een groot bos aan, dat is wel leuk.

Vriendelijk zijn ze er ook niet, aan de receptie niet vriendelijk. De helft van het personeel werkt er tegen hun zin.

Geen kat in de zak.

jan
10-2-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Een ouderwets vakantiepark , maar alles ziet er gezellig uit in een schitterende omgeving . De rivier de Ambleve loopt bijna langs je deur. Verwacht geen luxe, maar alles is aanwezig Wij vinden wel dat 4 persoons huisjes voor 4 mensen aan de kleine kant zijn. Wij kozen voor een 4-persoonsappartement met de grootste opp.

Heel gezellig!,plus veel activiteiten te doen

T. Struik Smid
13-1-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Heel veel activiteiten op het resort, en in de omgeving . COO en Spa naast de deur, veel te beleven!,!,

Rijp voor de sloop!

Michiel
26-10-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Prachtig mooi gelegen park, met veel wandel mogelijkheden. De bungalow (wij hadden nr.109) zijn zo verouderd dat eigenlijk sloop de enige goede optie is. Ze zijn muf, stinken naar weet niet wat. De badkamer is één schimmel paradijs, de bedden in de slaapkamer(tje) zijn zo slecht dat je bijna op de grond ligt. De bedbank in de woonkamer die als 3 en 4 de slaapplek dienst doet, is al jaren geleden overleden en produceert een geur.......! Verder is het park buiten het seizoen een toevlucht oort voor veelal buitenlandse arbeiders uit de bouw. Die rond 17 uur massaal met werkbusjes het park bezetten, en ' s morgens rond een uur of 6 weer massaal naar het werk vertrekken. Hier door is het op het park overdag totaal uitgestorven. Nee dit park nooit meer mits er iets aan de bouwvallige huisjes gedaan wordt.
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

We hadden in het verleden goede ervaringen met dit park. Vroeger zaten we beneden. Nu hebben we gekozen voor een 4 pers. hoger gelegen bungalow No118

die wat groter is . Naast een balkon aan de voorzijde met veel privacy hadden we aan de achterzijde tot onze verassing nog een leuk prive terras met een zitje.

Hier hebben we nog een tent opgezet met een opklapbed wat in de berging stond. Super. Wij zijn tevreden en komen zeker nog eens terug.

• Activiteiten7
  • Onderkomen5

Mooie omgeving, park ligt rustig, onderhoud aan huisjes hoognodig (gaten in banken, klink viel van deur, schimmel in badkamer, overal stof), zwembad is leuk, voor de rest zijn er tennisbanen en een groot schaakspel. Naast park tokkelbaan en survival mogelijkheden.

Fijn park maar toch een minpunt

Bep van dijk
2-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Wij zijn erg tevreden over dit park op een onderdeel na. Onze puberkinderen hadden zich enorm verheugd op alle klimgelegenheden en hangbruggen die overal op de website staan. De praktijk is helaas dat deze de hele week zijn gesloten. Eenmaal per week mag je er gebruik van maken voor de duur van drie uur tegen betaling van 27,50 euro pp.

Verder prima park en omgeving, maar dit vonden wij erg jammer.

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Long Pré voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine Long Pré in Stavelot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine Long Pré zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Domaine Long Pré scoort een 7.15 uit 10 op basis van 385 reviews.