Vakantiepark Domaine Long Pré

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen6,3

386 reviews over Vakantiepark Domaine Long Pré in het Nederlands

Met jonge kinderen

Smerig huisje storende weg mooie omgeving .

Fam Hermsen
6-10-2018
  • Onderkomen3

Smerig huisje, bij binnenkomst roken we meteen al een zeer muffe lucht niet gek als je bedenkt dat je alles potdicht moet achterlaten. na verdere inspectie bleek er schimmel in de vaatwasser te zitten dit direct gemeld er zou iemand komen kijken maar de hele week gewacht niemand gezien. verder hebben we letterlijk alles zelf schoongemaakt omdat alles plakte en er etensresten in de stoel en onder de bedbank lagen. schimmel in de douche (ja een natte ruimte dat kan he zei de manager) kruimels in de besteklade , vies bestek er hing een spatel aan een rekje waar de ei resten nog aan zaten. De omgeving is prachtig evenals het park op zich. bij het klagen werd gelijk gezegd dat we gratis een keer terug mochten komen ik heb dat aanbod vriendelijk afgeslagen, dan ga we compenseren. de compensatie was zeer karig nl €59 de week kostte mij €450 en het is dat we veel weg gingen om de omgeving te ontdekken anders was ik direct naar huis gegaan.

Goede prijs/kwalitetsverhouding

jan
30-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Voor het verblijf op het park wordt niet de hoofdprijs gevraagd. Er zijn misschien beter parken, maar er zijn ook slechtere Het huisje voldoet voor ons aan alle wensen , zijn schoon en alles was aanwezig. Wij kozen voor 4 pers. appartementje van 38 m2 met 3 personen. Goed te doen.

Niet voor herhaling vatbaar

Martijn
14-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen3

Wij hebben hier 1 nacht overnacht in een appartement maar komen hier zeker niet terug en waren blij dat het maar bij 1 nacht is gebleven.

Appartementen zijn sterk verouderd en hoognodig aan een opknapbeurt toe.

er was niet goed schoongemaakt, het was erg stoffig. In de badkamer zat op sommige plekken schimmel.

Beddengoed was wel schoon.

In de badkamer stonk het uit het doucheputje.

Het omliggende park is wel leuk met een klein zwembadje, wat speelvelden en een leuk riviertje.

Als de appartementen opgeknapt zouden worden en er zou goed schoongemaakt worden zou dit een hele leuke vakantie locatie kunnen zijn maar nu echt niet!!

Nooit meer

femke
14-8-2018
  • Onderkomen2

Oude boel. Je ziet het direct als je naar het huisje loopt. Deurmat die oud is. Deurkruk trokken we zo uit de deur. Rioollucht in de badkamer. Oude vloer met gaten in de woonkamer.

Het slaapbankje moesten we zelf uitklappen, dit ging zo zwaar dat we eraan twijfelde of we het goed deden. Uiteindelijk met grof geweld de vieze stoffige slaapbank uitgeklapt gekregen. Gelukkig moesten we de bedden zelf opmaken, zodat we konden zien dat het beddengoed wel schoon was. Anders hadden we zeker niet lekker geslapen. Al met al, voor ons nooit meer!!

Mooie omgeving maar het huisje is niet fris

Susanne Bijlsma
5-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen4

Ons appartement 325 stonk bij binnenkomst enorm. Een muffe geur en het stonk naar rook terwijl het rook vrije huisjes zijn... op mijn klacht bij de receptie enkel reactie van tja, sinds rookt men toch gewoon... wel frisse kussens gekregen.

Zwembad is leuk voor even en omgeving is erg mooi! Park zelf ziet er ook netjes uit, veel ruimte en leuke speeltuinen. En natuurlijk het leuke riviertje om in te spelen.

Restaurantje is ok, verwacht er vooral niet teveel van.

Goed te doen

Ben Hendriks
1-5-2018
  • Onderkomen7

Mooi park, inrichting van de woningen is gedateerd. Maar daar word aan gewerkt hebben we begepen.

De schoon maak is oké, maar kan beter. Je het gasten die er gewoon een grote rotzooi van maken, doen ze thuis niet zo denk ik.

Genoeg te doen in de omgeving .

Kortom voor de prijs is het zeker een aanrader, type D1 is redelijk voor 6 personen en met 4 ruim voldoende.

Basic, niet geweldig

Pol
14-4-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Goed bereikbaar met openbaar vervoer en de ligging aan de amblève. Vrij goed domein met verschillende (sport)faciliteiten. Het grote schaakspel is leuk, tennisvoorziening mooi in orde.

De geschakelde kubuswoningen passen niet echt in de omgeving en vonden we niet mooi. Receptie en winkel sluiten te vroeg.

Wat vooral storend is: je ziet op de website zo'n avonturenvoorzieningen over het water en zo. En dan kom je ginder en blijkt dat het afgesloten is, enkel toegankelijk voor (door) een Nederlandse organisatie. Misleidend, en balen voor de kinderen.

Woning 303: Wat gedateerde inboedel. Niet leuk als de deurbel en de dvd speler niet werkt, er maar 2 diepe borden zijn en de deksels niet op de potten passen. Waar stond nu dat er moet gestofzuigd worden voor vertrek ?

Leuk logeeradresje voor weekendje weg.

Sandra
10-4-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen4

Park ligt mooi aan het water en bos. Als wandelaar heerlijk om zo de bossen in te kunnen stappen. Wij huurde een appartementje. Hier wat reviews gelezen, dus we waren voorbereid op geen schoon appartement. Laten we het zo zeggen: Toen we weg gingen was alles properder en stofvrijer dan toen we aankwamen. Lang leve de glorixdoekjes!!!

Omgeving is mooi, mooie wandelroutes, hoop leuke cafeetjes en lekkere biertjes. Heerlijk Spare-ribs gegeten in het restaurant van het Park, Abdij van Stavelot is , als je van racewagens houdt, leuk.

Leuk park voor weekendje weg, langer zou ik hier ook niet verblijven op zo'n klein appartementje. Wij waren veel op pad, weinig op het appartement, dus is het voor alleen slapen, douchen en ontbijten wel te doen.

Wel ERG gehorig!!! Je kon letterlijk elke scheet van de buren horen.

Leuk logeeradresje voor een Bourgondisch wandelweekendje.

Bedrog! Zeker zijn geld niet waard!

Jorben R
5-4-2018
  • Activiteiten5

De foto's die je te zien krijgt op de website is echt niet wat het in werkelijkheid is!

Het onderhoud van het domein is niet goed, alles is sterk verouderd.

Ook het onderhoud van de accomodatie kan veel beter, ook de huisjes zijn verouderd!

In het huisje hangt een muffe geur, ook in de slaapkamers.

Er is zelfs geen internet in de huisjes, je hebt er bijna geen bereik. Wat in deze tijd toch noodzakelijk is.

De speeltuin, minigolf, zwembad is ook sterk verouderd.

Op de minigolf kan je bijna geen spel meer spelen omdat het niet onderhouden is.

Ook het zwembad is niet wauw.

Het is zeker zijn geld niet waard, veel te duur voor wat je krijgt.

De accomodatie is oppervlakkig gekuist, er ligt nog heel veel stof.

Je hebt er wel een groot bos aan, dat is wel leuk.

Vriendelijk zijn ze er ook niet, aan de receptie niet vriendelijk.

Geen kat in de zak.

jan
10-2-2018
  • Onderkomen6

Een ouderwets vakantiepark , maar alles ziet er gezellig uit in een schitterende omgeving . De rivier de Ambleve loopt bijna langs je deur. Verwacht geen luxe, maar alles is aanwezig Wij vinden wel dat 4 persoons huisjes voor 4 mensen aan de kleine kant zijn. Wij kozen voor een 4-persoonsappartement met de grootste opp.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine Long Pré in Stavelot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine Long Pré zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.