Vakantiepark Domaine Long Pré

398 reviews over Vakantiepark Domaine Long Pré

• 2019
    8Ben30-12-2019

Gewoontjes, maar goed

Geweldig mooie omgeving, genoeg te doen, voor jong en oud. Woningen zijn eenvoudig maar goed te doen , zeker voor de prijs. We hadden de D1, ruim genoeg voor 4 personen, met 6 personen nog redelijk te doen. Het was schoon en netjes. Kortom zeker een aanrader, als je een rustige omgeving zoekt.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Michel29-11-2019

Genoten!

Prima verblijf. Park heeft even stil gestaan, maar ziet er nu prachtig uit. Veel te doen, zeker voor kinderen. Wij hebben heerlijk gewandeld en stadjes bezocht. De huisjes zijn inderdaad wat gedateerd, maar dat vonden wij geen probleem. Leuk restaurantje op het park.

Gereisd met partner in november 2019

• 1anoniem11-09-2019

eerste maar laatste keer

We kwamen aan, wc heel vies, het huisje was niet eens gepoetst en er lagen overal haren. Het bed leek net een steen bed. De huisjes leken op een grafkelder. Niet heen gaan Gewaarschuwd!!!!!!

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Janssen04-09-2019

Heerlijke vakantie gehad in chalet 444

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op het park. Het park is erg opgeknapt. Nieuw zwembad, nieuwe midgetgolf, leuke speeltuin. Wij zaten in een huisje met een puntdakje, nr 444. Dat is helemaal gerenoveerd en heeft een lekkere bank ipv de slaapbank die in de andere huisjes staat. Leuk ingericht en laminaat op de eerste en tweede verdieping. Fijne keuken met vaatwasser. Wij gaan zeker nog een keertje terug!

• 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Bas30-06-2019

Fijn park, super omgeving

Wij zijn een week gebleven op het park. Het is een relaxed park met ontzettend veel mogelijkheden om te fietsen, mountainbiken, kanoen, wandelen, zwemmen etc. De huisjes zijn basic maar wel schoon en prima. Het is vooral een park om vooral van de omgeving te genieten. Het park is ruim van opzet en netjes. Lekker verwarmd zwembad en binnenspeelruimte. Vanuit het park kan je meerdere wandel en mountainbike routes oppakken en er is een vuurplaats aan de ander kant van het riviertje. Het riviertje is geschikt om in te spelen.

Het grote voordeel is flexibele aankomst en vertrekdagen en de prijs/kwaliteit is top.

• 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 7Ingrid Braam29-04-2019

Mooi gelegen park

Wij hebben met zijn tweetjes 5 nachten overnacht in huisje 123. Huisje is simpel en basic. Wel zat er een nieuw keukentje in met afwasmachine en keramische kookplaat. Alles schoon maar door de oudheid van het huisje zijn de hoekjes en kiertjes niet meer schoon te krijgen. Bedden goed. Prachtig uitzicht over het grasveld en het stromende riviertje en het bos. Door het prachtige weer een gezellige sfeer op het park. Spelende kinderen, barbequeën, vissen. Kijk goed op de plattegrond van het park. De hooggelegen huisjes liggen dicht bij de drukke doorgaande weg. Groot voordeel vonden wij de flexibele aankomst en vertrek dagen. Prijzen iets goedkoper dan andere parken. Broodjesservice. Als je genoegen neemt met basic huisjes dan is dit park prima. Het ligt prachtig en centraal. Kinderen kunnen er heerlijk spelen.

Gereisd met partner in april 2019

• 8Fam met kinderen25-04-2019

Mooi gelegen park

Het is een heel mooi park met genoeg te doen voor kinderen. De rivier was het mooist. Het appartement was prima met goede bedden. Je kan ook zo bet bos in voor mooie wandelingen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    8Jenny Sande21-10-2018

Prima !

In tegenstelling tot eerdere reviews wil ik graag melden aangenaam verrast te zijn geweest over het huisje. Het was schoon, keurig ingericht, goede bedden, mooie ligging. Kortom aangenaam verrast en we gaan zeer zeker nog eens terug. Prijs kwaliteit verhouding verdient een positieve reactie. Vriendelijk personeel en eten in het restaurant van het park was ook oké.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 4Fam Hermsen06-10-2018

Smerig huisje storende weg mooie omgeving .

Smerig huisje, bij binnenkomst roken we meteen al een zeer muffe lucht niet gek als je bedenkt dat je alles potdicht moet achterlaten. na verdere inspectie bleek er schimmel in de vaatwasser te zitten dit direct gemeld er zou iemand komen kijken maar de hele week gewacht niemand gezien. verder hebben we letterlijk alles zelf schoongemaakt omdat alles plakte en er etensresten in de stoel en onder de bedbank lagen. schimmel in de douche (ja een natte ruimte dat kan he zei de manager) kruimels in de besteklade , vies bestek er hing een spatel aan een rekje waar de ei resten nog aan zaten. De omgeving is prachtig evenals het park op zich. bij het klagen werd gelijk gezegd dat we gratis een keer terug mochten komen ik heb dat aanbod vriendelijk afgeslagen, dan ga we compenseren. de compensatie was zeer karig nl €59 de week kostte mij €450 en het is dat we veel weg gingen om de omgeving te ontdekken anders was ik direct naar huis gegaan.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met partner in september 2018

• 9jan30-08-2018

Goede prijs/kwalitetsverhouding

Voor het verblijf op het park wordt niet de hoofdprijs gevraagd. Er zijn misschien beter parken, maar er zijn ook slechtere Het huisje voldoet voor ons aan alle wensen , zijn schoon en alles was aanwezig. Wij kozen voor 4 pers. appartementje van 38 m2 met 3 personen. Goed te doen.

• 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in augustus 2018

47 tips over Vakantiepark Domaine Long Pré

• Loes, 02-02-2020

Wandel en hiking, super hier!

• Geert Jan de Boer, 01-05-2012

Uitstapje naar de grotten van Remouchamps of Han

• schot, 23-04-2014

rommelmarkt op zondag in Spa.

5 vragen over Vakantiepark Domaine Long Pré

• Saskia, 11-03-2019

Honden

Weet iemand of je je hond los mag laten lopen op het park zelf of in het bos. En zijn er over het algemeen veel honden op het park? Mijn zoontje is namelijk vreselijk bang voor honden die los lopen.

• Riky, 28-03-2013

huisje

Wie heeft er ervaring met het huren van de bungalow 2-4B4. Zou graag weten hoe het huisje is en de ligging ervan.

Annelies, 14-05-2013

Heb er geen ervaring mee maar van buiten leken ze erg klein. Wij hebben op advies van Landal een 4-6 p appartement genomen. Wij zijn een gezin van 2 volwassenen en 3 kleine kids.

• maria, 24-08-2012

animatie en acommedatie

wij overwegen om er volgend jaar heen te gaan met kids 6 en 9. is er ook wel wat kinderanimatie wb knutselen enz en is bollo ook te zien. en wat is een mooie ligging wb huisje. ook zie ik op foto,s bosjes om de huisjes heen staan, klopt het dat je daar een terasje hebt, kom ik niet goed zien op foto,s. en is de winkel wat?

desiree wijsbeek, 27-08-2012

er is een leuke hal voor kleine kids om te spelen mijn kinderen zijn 9 en 13 dus hebben niet naar bollo gezocht. klopt zijn terasjes voor huisjes .wij hadden apartement met balkon ook erg leuk en goed te doen.

Johannes van der Kruijt, 15-10-2012

Het is zeker het overwegen waard om er heen te gaan. De huisjes hebben een veranda, dus je kunt buiten zitten. Het winkeltje is erg duur, beter is het om in Stavelot boodschappen te doen. De omgeving is prachtig.

Vakantiepark Domaine Long Pré info

• Aantal sterrenstersterster
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad
  • WaterparkAanwezig

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen