Vakantiehuis Domaine Long Pré - Chalet 418

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Domaine Long Pré - Chalet 418 in het Nederlands

Met oudere kinderen

Mooi fiets en mountainbike gebied.

Albert
29-10-2017

Wij komen 3x per jaar in vakantieparken in Nederland en Belgie. Wij zijn dus ervarings deskundigen Er zijn betere parken, maar er zijn ook mindere parken dan dit maar er zijn ook parken waar wij meer moeten betalen met soms mindere voorzieningen. De huisjes zijn dik in orde en matrassen is een persoonlijke kwestie. Wij waren er in october. Er zijn veel Nederlanders die hier een huisje huren. Van werklui die overnachten heb ik niks gemerkt, wel scholieren die hier veel vertoeven en soms wat leven maken maar niet lastig zijn. Niks mis met dit park.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine Long Pré - Chalet 418 in Stavelot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine Long Pré - Chalet 418 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.