5,6

60 reviews over Camping De Challes in het Nederlands

Rick
7-7-2019

Het is heel leuk en licht leuk aan het water!

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Neem een andere camping

Marja
4-8-2018

We kwamen om 15.00 op de camping, het was niet toegestaan zelf een plaatsje uit te zoeken, de tentopening moest of naar voren of achteren , mocht niet aan de zijkant (?) de autos moesten precies op de rand van het pad staan, nou ja! Als klap op de vuurpijl moesten we ook nog een dag extra betalen, daar we twee uur te vroeg waren....... Ook kwam de beheerster iedere ochtend elke tent langs met een litanie wel we wel en niet mochten, ook al deden we niets verkeerd onze buren( 2 personen, ) hadden volgens haar een te grote tent, dus werden ze dringend verzocht dezelfde ochtend bij te komen betalen. Het sanitair is over de datum, en wordt niet goed schoongehouden, overal spinnenwebben en briefjes wat niet mag met strafmaatregel, tak afbreken kost 50 euro, zoiets, we zijn toch geen kleine kinderen? Het is een mooie locatie voor een camping, aan de rivier, vlakbij dorp en supermarkt , maar t sanitair is verouderd, zo ook de beheerders!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Nooit meer

Huub Zaagmans
15-7-2018

Wij komen bij "de Zwarte Madame" 1 keer per jaar voor een visweekend en het lijkt of zij ieder jaar nog vervelender doet dan het jaar ervoor. We kregen 2 dagen achter elkaar te horen dat we teveel lawaai maakten en tot 2 uur in de nacht waren doorgegaan, (we hebben geen muziek ofzo aanstaan en zitten gezellig rond het kampvuur) complete leugens, want om half 1 lag ieder van ons doodmoe in zijn slaapzak. Dan dreigt ze dat je moet vertrekken want ze speelt graag de baas. Vervolgens komt ze bedelen (zoals elk jaar) voor een gratis forel die we die middag hadden gevangen, helaas, ze viste achter het net, 😊 Een leuke,eenvoudige natuur camping waar je nog een vuurtje mag stoken maar vanwege die vrouw, die je als een schoolkind wil behandelen ga ik er niet meer terug, helaas, of er moeten nieuwe eigenaren komen, wat eigenlijk al lang had moeten gebeuren.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Zeer duur en vieze toiletten

Jonas Maas
27-4-2018

Wat een dure en smerige camping. Touristen uitzuigen. Eigennaren zijn onaardig

Gereisd Met partner in april 2018

Echt een slechte camping

Julius janssen
5-4-2018

Ik kwam daar aan en werd gelijk uitgescholden voor een erge ziekte, omdat ik niet door de goed deur naar binnen liep. (heel onvolwassen) ik had geen keus en moest daar toch overnachten. ’s nachts moest ik naar de wc en kwam ik de eigenaresse tegen ze begon tegen me te praten en werd erg boos omdat ik een mug dood sloeg. Echt een heel apparte ervaring. Ze begon te drijgen dat mijn stroom eruit moest, maar die deed het toch al niet.

Volgende ochtend kwam ze naar me toe en zij dat ik mijn Hele tent 0,5 meter moest verplaatsen. Anders zou ze geen nieuwe mensen ontvangen. Ik vond dit nergens op slaan en ben hier gelijk weggegaan. Alleen de locatie is mooi aan deze camping.

Dit was mijn nare camping ervaring.

Gereisd Alleenreizend in februari 2016

Fantastische camping

Marlien
15-8-2017

camping de Challes is een prachtige camping. De plekken met electriciteit liggen vooraan. Een paar honderd meter verder het tentenveld zonder electriciteit. Hier mag je een vuurtje maken voor de tent. Echtpaar dat de camping runt is zeer gastvrij. Verwacht verder niet te veel luxe.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super!

Broederweekend
14-6-2017

Heerlijk rustige kleine camping. Veld netjes, mooie bomen, geen haagjes/hokjescultuur, klein vuurtje toegestaan. Toiletgebouwen verouderd maar schoon, heerlijke hete douche met goede straal. 1,5 euro maar wel lekker lang. De camping eigenaresse is fantastisch, om verliefd op te worden. Ze houdt inderdaad de boel in de gaten maar slechts om eventuele overlast bij andere gasten te voorkomen!

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Slecht!

Guus
7-9-2016

Tijdens f1 weekend geweest. Prijzen belachelijk hoog. Kinderen zijn met 10 jaar al volwassen! Sanitair heeft de fossiele leeftijd bereikt. Gewoon vies! Douchen kost 1.50 euro voor zes minuten (als het er zes zijn). Madamme loopt de hele dag te commanderen over hoe je de tent of caravan neer zet. 330 euro betaald voor 3 nachten!. Die mensen in 1 jaar binnen in 1 weekend!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Een hele dure reis terug in de tijd...

TheViking
29-8-2016

Deze camping is zo gedateerd. Wordt hoog tijd dat en fris jong echtpaar dez camping overneemt en aanpast aan de eisen van deze tijd. Het sanitair is oud en super smerig. De 'Madame' zoals velen haar hier liefkozen noemen, maakt met 1 schoonmaakdoekje, zowel de spoelbakken en toiletbrillen schoon. HACCP??? En even de boel uitspuiten met een hoge druk??? Alles zit vol met spinrag en dode beestjes. Maar goed ik zou dit op de koop toenemen als de prijs er naar was.

Wij waren hier tijdens afgelopen F1 weekend en ik begrijp dat de prijs dan wat omhoog gaat. Maar € 150,- voor twee nachten met zijn drieën en 1 kleine tent??? Er worden blijkbaar dagen geteld, zelfs als je na 16:00 uur aankomt. Ook wijst 'Madame' je ook nog een piepplekje aan, waar je verplicht je uitgang naar de beek moet zetten. En dan ben je er nog niet, je moet ook nog douchemuntjes kopen voor € 1,50 per stuk. Waarmee als je mazzel heb (wij niet) warm water heb onder de douche. Nee dit was de laatste keer dat ik hier was.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Pas op

Syl
28-8-2016

Begin mei gebeld ivm een overnachting tijdens F1 weekend. Week voor die tijd nogmaals gebeld omdat het niet zwart op wit stond: reservering klopte, kosten voor een nacht waren 90 euro 2 pers klein koepeltentje zonder stroom, had ze niets over verteld in mei (2 jaar geleden met caravan hier gestaan voor 27 euro per nacht) maar ok overal in de buurt moet je voor minimaal 3 nachten betalen tijdends F1 dus zo gelaten. Alleen zijn wij ivm drukte 1 dag eerder gegaan ( 's avonds aangekomen na 17:00 uur) kosten waren nu 128 euro! Ze rekenen hier ook: aankomst voor 17:00 uur = dag extra betalen en vertrek na 10:00 uur ook! Bleek bij navraag bij andere kampeerders dat iedereen wat anders betaald!

Gereisd Met partner in augustus 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Challes in Stavelot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Challes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.