Géén boekingskosten

• 6Eetgelegenheden

Meer camping info

68 Reviews over De Challes

• 5Kinke Goedhart27-07-2022

Prima plek, onaardige vrouw

We zochten naar een simpele camping die niet te druk was, dat hebben we gevonden. Toen we aankwamen mochten we geen plek uitkiezen, we liepen veel rondjes om de camping omdat mevrouw niet wist waar we moesten staan. Uiteindelijk duurde het een uur totdat we onze tent op mochten zetten. Een paar dagen later gingen we een dagje het dorp in. Toen we terug kwamen begon de mevrouw van de camping verschrikkelijk boos tegen ons te schreeuwen dat we onmiddelijk naar onze tent moesten gaan omdat we ons afval niet opgeruimd hadden. Nadat we dit netjes gedaan hadden, wilde ik graag nog met haar praten omdat ik me zeer onveilig en naar voelde over de manier waarop ze ons aansprak. Er was geen enkele mogelijkheid om met haar hierover in gesprek te gaan en het was allemaal mijn eige probleem. Zelf toen ik begon te huilen wou ze nog geen contact. Ze bleek ook tegen ons afval aangeschopt te hebben. Verder was de camping redelijk oké.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Brian24-08-2021

Een lekker rustig plekje

Rustig plekje gelegen in het begin van de Ardenne. De vakantieganger die opzoek is naar een all inclusive - met zwembad - hoeft hier niet te komen. Echter, het is een heerlijk plekje voor de vakantieganger die een weekend/weekje de rust zoekt en terug wil naar de basics.. Er zijn leuke wandelroutes - waarvan sommige starten vanuit de camping - die ook voor kinderen vol te houden zijn. . Het is mogelijk om kampvuurtjes te maken nabij je staanplaats.. Winkels en een klein dorpje (met horeca gelegenheden) liggen op loopafstand.. De prijzen voor een plekje op de camping zijn heel vriendelijk.. Er zijn een beperkt aantal echt fijne plekjes op de camping (vooral achterin bij het riviertje waar je ook meer privacy hebt).. De Sanitaire voorzieningen zijn redelijk verouderd. Verwacht daar niet teveel van. Geniet gewoon van je lekkere plekje, de rust en de natuur. Dan komt het allemaal goed.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Hans en ellen03-08-2021

Ontspannen in de natuur.

2 heerlijke nachten aan het kabbelende beekje geslapen. Goed sanitaire, warme douche voor 1.50 euro. Ontzettend warme gastvrouw. Om de hoek van Stavelot (loopafstand), schattig dorpje.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Wout Rensink02-08-2021

Karakteristiek, idyllisch en wondermooi gelegen!

Idyllisch gelegen camping midden in de natuur waar we een geweldige tijd gehad hebben. Vanaf de camping kun je direct op de wandelpaden en langs de rivier dieren spotten. Karakteristieke campinghouders (monsieur en madame) die ervoor zorgen dat je je even terug in de tijd waant en de energie terugvindt voor het leven van alledag. De medereizigers zijn aardig voor elkaar en tips kunnen worden uitgewisseld. Bewonderenswaardig hoe snel en veerkrachtig de camping na de overstromingen door de hele familie weer opgebouwd wordt. Hoewel de ramp hier en daar nog zichtbaar is, vormt dit geen enkel probleem voor een goed verblijf. Een echte aanrader!!

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Rem dupont08-09-2020

Geweldig

Een heerlijke camping voor de echte kampeerder, voor luxe moet je hier niet zijn.

• 1Jan09-08-2020

Kom hierheen als je van tokkie’s houdt

Gezellig zaten we met de familie op het gras, totdat de politie kwam en als een mierenneuker tegen een stuk ijzer hard sloeg om ons aandacht te krijgen. Ze riep in het Frans, wat ik niet begreep. Waarom spraken ze niet in het Engels? Daarna komen andere agenten langs om iedereen te vertellen dat ze weg moeten gaan en niet hier mogen zitten. Terwijl wij opruimen en de rest ook, komt er opeens een grote intimiderende hond op de kinderen aflopen en ze lastig vallen. We moesten allemaal de kinderen beschermen en oppakken, dan pas ging die hond weg. We zijn ook niet Belgisch dus logisch dat ze alleen op ons “buitenlanders” afgestuurd werden. De hond was niet eens van de politie, maar van 1 of andere vrouw die toevallig op hetzelfde moment wegging als de politie. Daarnaast kreeg mijn familielid een teek en vroeg de mensen op de camping om een tekenpincet. Ze gaven het niet door corona. Ook lekker vriendelijke omgeving hoor!

• 3Bertha23-09-2019

Prachtig plekje, veeeeel te duur

Jammer, jammer...we kwamen hier graag, mooi plekje! Wel de laatste keer!!! Prijs/kwaliteit in geen verhouding. Sanitair vuil, vuil; de duurste camping van onze vakantie. Dat t sanitair niet meer te bieden heeft, is niet zo n probleem; echter voor de prijs is t ver beneden de maat.

• 10Louise kerber20-07-2019

Calme

J’ai aimé l’environnement et le calme. Le cadre était agréable et naturel.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Rick07-07-2019

Het is heel leuk en licht leuk aan het water!

• 10Staat v/h sanitair
  • 1Marja04-08-2018

Neem een andere camping

We kwamen om 15.00 op de camping, het was niet toegestaan zelf een plaatsje uit te zoeken, de tentopening moest of naar voren of achteren , mocht niet aan de zijkant (?) de autos moesten precies op de rand van het pad staan, nou ja! Als klap op de vuurpijl moesten we ook nog een dag extra betalen, daar we twee uur te vroeg waren....... Ook kwam de beheerster iedere ochtend elke tent langs met een litanie wel we wel en niet mochten, ook al deden we niets verkeerd onze buren( 2 personen, ) hadden volgens haar een te grote tent, dus werden ze dringend verzocht dezelfde ochtend bij te komen betalen. Het sanitair is over de datum, en wordt niet goed schoongehouden, overal spinnenwebben en briefjes wat niet mag met strafmaatregel, tak afbreken kost 50 euro, zoiets, we zijn toch geen kleine kinderen? Het is een mooie locatie voor een camping, aan de rivier, vlakbij dorp en supermarkt , maar t sanitair is verouderd, zo ook de beheerders!

Camping De Challes info

Camping-informatie