Hotel Auberge Saint Remacle

Hotel Auberge Saint Remacle

Weer vandaag20°

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge Saint Remacle voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Auberge Saint Remacle in het Nederlands

Fantasche karakteristieke authentieke locatie

peter kroes
11-5-2013

Wat een heerlijke knusse plek, zoals het oude belgie moet zijn, de geur van de overheerlijke keuken komt je tegemoet. Met name de anton piek achtige details maken het af. In een woord; genieten met grote K.

Gereisd Met vrienden in Fri May 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• AdresAvenue Ferdinand Nicolay 9 4970(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Auberge Saint Remacle

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge Saint Remacle in Stavelot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge Saint Remacle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.