Sprimont

Reviews over Sprimont

Komen een keer terug

Ilona
    16-8-2014

Veel mogelijkheden voor lange wandelingen, en survival activiteiten. Helaas is het mij opgevallen dat de bermen e.d slecht tot niet onderhouden worden, wat in mijn ogen zonde is, gezien de rest van de omgeving daar.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Klein dorpje

Fleur
    9-1-2014

Sprimont zelf is niet echt boeiend. Je moet nog oppassen dat je het niet voorbij rijdt haha. Aywaille, dat ligt vlakbij, is wel wat gezelliger, met veel eettentjes, kleine markt en paar grote supermarkten.

Gereisd Met partner in november 2013

Hou het bij bidden

Rudolf
    12-9-2013

Bedevaartsoort Banneux ligt hier. Hou het bij bidden en een kaars opsteken.De Bel-Art shop bied goede relikwien souveniers van kwaliteit tegen goede prijs. Geen tegeltje meer aanvragen voor verleende gunst door Maagd Maria. Hangen ze niet meer op. Beetje te commercieel gedoe tegenwoordig. De bedelaars komen in dikke mercedessen. Niks geven. Geheel verkommerd.

Gereisd Met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie omgeving

Stefan
    14-8-2013

we zijn niet veel van de caming afgeweest, alleen voor de boodschappen. even doorrijden naar een aldi of lidl is een aanrader daar de spar in de buurt stevige prijzen hanteert(vooral het vlees) en de sfeer op de camping is zo goed daar hoef je niet voor de camping af

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Sprimont en omgeving: Wondermooi!

Teunckens Micheline
    6-9-2012

Zo veel te zien en te doen. Prachtige natuur. Vriendelijke mensen. Lekkere restaurantjes. Het zonnetje dat scheen. En af en toe een kano op de Ourthe. We waanden ons soms in de Ardèche en dat amper een uur en half van thuis...

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 30 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Sprimont scoort een 7,1 uit 10, op basis van 47 reviews