Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag21°15°
9,3

36 reviews over Bed and Breakfast Petit Château Les Tourelles in het Nederlands

Zal hier niet zo gauw heen gaan.

Kuik
24-1-2018

Ernstig smalle en zachte bedden. Draaien is er uit vallen en volgende dag een zere rug. Dus matras op de grond gelegd Trapleuning zat gevaarlijk los. Veel sjouwen zeker als je wat zwaardere koffers of tas en hebt...

Fantastisch, hopelijk snel weer!

Marco en Richard
26-7-2017

De service is helemaal top, locatie supermooi en de eigenaren Jan en Elly zijn zeer gastvrij, vriendelijk en geven graag advies over de mogelijkheden in de omgeving. Kamers zijn schoon en zeer sfeervol ingericht en het ontbijt is heerlijk. Echt een aanrader om naar toe te gaan.

Helemaal weg en toch meer dan thuis

Dick & Mare
24-4-2017

Heerlijke locatie als uitvalsbasis voor een weekendje klimmen in de Ardennen. Gastvrije ontvangst, goede voorzieningen, alle ruimte, rust en ook genoeg te doen. Voor kinderen leuk om in de spelletjeskamer of bij de paarden bezig te zijn, en erg dichtbij leuke outdoor-activiteiten. Aanrader dus!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Leven als god in Belgie! Fanastische plek

Minke Sluis
28-7-2015

Erg mooi ligging, goede sfeer, heel fijne service

Gereisd Met partner in juli 2015

Grandioos

Jan van Nieuwkerk
27-4-2015

BB Les Tourelles is een fantastische plek om een weekendje uit te gaan. Wij waren hier met 13 personen en hebben een lang weekend genoten. Zijn naar wielerklassieker Luik-Bastenaken-Luik geweest en konden bij terugkomst door het redelijk goede weer van het mooie terras gebruik maken. De biertjes en wijntjes waren heerlijk en onze gastheer en vrouw zorgden voor een fantastisch ontbijt en overheerlijke maaltijden. Omdat de sfeer tussen alle 13 feestgangers super was hebben we weer een historisch weekend meegemaakt, wat zeker voor herhaling vatbaar is.

Gereisd Met vrienden in april 2015

Magnifique!

Ad & Francy
30-8-2014

Majestueus entree, door die "kasteel" poort. Perfecte B&B, niet voor niets de beste in België :-) Geweldige kamer, setting, ligging, ontvangst. Het ontbijt was enorm goed; warme broodjes vers van de bakker (bedankt Jan), diverse soorten beleg - eitjes. Gewoon super. Een perfecte oase van rust na ons bezoek aan de Formule 1. Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in augustus 2014

Fijne plek

Jan en Monique
28-5-2014

Achter de grote toegangspoort schuilt een waar paradijsje. We werden hartelijk ontvangen door Elly met koffie en zelfgebakken appeltaart. Een mooie schone kamer met prachtig uitzicht. Onder het huis een prachtige wijnkelder met niet alleen wijn maar ook Belgische biertjes en frisdrank en kleine snacks. Gewoon turven wat je gebruikt hebt en na afloop afrekenen. Wij hebben een paar heerlijke dagen gehad en het is zeker voor herhaling vatbaar. Jan en Elly bedankt

Gereisd Met partner in mei 2014

Een zeer bijzondere B&B!!

M&B Maltha
21-10-2013

Gelegen nabij Sprimont dit zeer mooie B&B. Vanaf moment van aakomst direct warm ontvangen door Jan en Elly, de eigenaren. Het was als thuiskomen. De B&B is zeer verzorgd, en netjes. Aan alles is gedacht. Het ontbijt is goed. Het leuke wijnkeldertje springt eruit. Jan en Elly weten veel over de omgeving en maken je al gauw wegwijs. Veel mooie natuur in de omgeving. Veel mogelijkheden tot outdoorsport. Qua geschiedenis is er veel te ontdekken, denk aan de mijnbouw, WW2. Zeker tot wederziens!!

Gereisd Met partner in oktober 2013
Elly Storm, Eigenaar, 20-11-2013

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en een fantastische beoordeling! Graag tot ziens bij uw nieuwe thuis in de Belgische Ardennen!

B&B met fantastische uitbaters

Marien
29-9-2013

Een hele toffe B&B met leuke diertjes en superlieve uitbaters voor wie geen moeite te veel gevraagd is.

Gereisd Met partner in september 2013
Elly Storm, Eigenaar, 20-11-2013

Beste Marien, dank u voor deze mooie beoordeling. Wij hopen u nog eens terug te zien bij B&B Les Tourelles!

"Sprookjeskasteel"

Debbie en Mark
1-8-2013

Beste Elly en Jan,

Dank voor jullie enorme gastvrijheid. Met open armen ontvangen, zo hebben wij dat ervaren. Wij wilden rust, en dat hebben we gekregen. Geweldige plek, eigenaren oprecht geïnteresseerd en vriendelijk, waanzinnig groene omgeving en wat ik persoonlijk heel fijn vind; schone en gezellige kamers. Warm onthaal met taart (altijd goed). We wilden nog helemaal niet naar huis (het liefst voor altijd blijven), dat lijkt mij een goed teken.

Dikke pluim voor jullie.

Liefs Mark en Debbie

Gereisd Met partner in juli 2013
Elly Storm, Eigenaar, 19-9-2013

Beste Mark en Debbie, dank jullie wel voor deze geweldige beoordeling! Wij ontvangen jullie graag in de toekomst voor een nieuwe sprookjeservaring!

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenGolfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Petit Château Les Tourelles in Sprimont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Petit Château Les Tourelles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Bed and Breakfast Petit Château Les Tourelles