Géén boekingskosten
BelgiëLuikSprimontBed & Breakfasts SprimontBed & Breakfast Petit Château Les Tourelles

Bed & Breakfast Petit Château Les Tourelles

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

36 Reviews over Petit Château Les Tourelles

• 6Kuik24-01-2018

Zal hier niet zo gauw heen gaan.

Ernstig smalle en zachte bedden. Draaien is er uit vallen en volgende dag een zere rug. Dus matras op de grond gelegd Trapleuning zat gevaarlijk los. Veel sjouwen zeker als je wat zwaardere koffers of tas en hebt...

• 9Marco en Richard26-07-2017

Fantastisch, hopelijk snel weer!

De service is helemaal top, locatie supermooi en de eigenaren Jan en Elly zijn zeer gastvrij, vriendelijk en geven graag advies over de mogelijkheden in de omgeving. Kamers zijn schoon en zeer sfeervol ingericht en het ontbijt is heerlijk. Echt een aanrader om naar toe te gaan.

• 10Dick & Mare24-04-2017

Helemaal weg en toch meer dan thuis

Heerlijke locatie als uitvalsbasis voor een weekendje klimmen in de Ardennen. Gastvrije ontvangst, goede voorzieningen, alle ruimte, rust en ook genoeg te doen. Voor kinderen leuk om in de spelletjeskamer of bij de paarden bezig te zijn, en erg dichtbij leuke outdoor-activiteiten. Aanrader dus!

• 10Minke Sluis28-07-2015

Leven als god in Belgie! Fanastische plek

Erg mooi ligging, goede sfeer, heel fijne service

• 9Jan van Nieuwkerk27-04-2015

Grandioos

BB Les Tourelles is een fantastische plek om een weekendje uit te gaan. Wij waren hier met 13 personen en hebben een lang weekend genoten. Zijn naar wielerklassieker Luik-Bastenaken-Luik geweest en konden bij terugkomst door het redelijk goede weer van het mooie terras gebruik maken. De biertjes en wijntjes waren heerlijk en onze gastheer en vrouw zorgden voor een fantastisch ontbijt en overheerlijke maaltijden. Omdat de sfeer tussen alle 13 feestgangers super was hebben we weer een historisch weekend meegemaakt, wat zeker voor herhaling vatbaar is.

• 10Ad & Francy30-08-2014

Magnifique!

Majestueus entree, door die "kasteel" poort. Perfecte B&B, niet voor niets de beste in België :-) Geweldige kamer, setting, ligging, ontvangst. Het ontbijt was enorm goed; warme broodjes vers van de bakker (bedankt Jan), diverse soorten beleg - eitjes. Gewoon super. Een perfecte oase van rust na ons bezoek aan de Formule 1. Zeker voor herhaling vatbaar

• 9Jan en Monique28-05-2014

Fijne plek

Achter de grote toegangspoort schuilt een waar paradijsje. We werden hartelijk ontvangen door Elly met koffie en zelfgebakken appeltaart. Een mooie schone kamer met prachtig uitzicht. Onder het huis een prachtige wijnkelder met niet alleen wijn maar ook Belgische biertjes en frisdrank en kleine snacks. Gewoon turven wat je gebruikt hebt en na afloop afrekenen. Wij hebben een paar heerlijke dagen gehad en het is zeker voor herhaling vatbaar. Jan en Elly bedankt

• 9M&B Maltha21-10-2013

Een zeer bijzondere B&B!!

Gelegen nabij Sprimont dit zeer mooie B&B. Vanaf moment van aakomst direct warm ontvangen door Jan en Elly, de eigenaren. Het was als thuiskomen. De B&B is zeer verzorgd, en netjes. Aan alles is gedacht. Het ontbijt is goed. Het leuke wijnkeldertje springt eruit. Jan en Elly weten veel over de omgeving en maken je al gauw wegwijs. Veel mooie natuur in de omgeving. Veel mogelijkheden tot outdoorsport. Qua geschiedenis is er veel te ontdekken, denk aan de mijnbouw, WW2. Zeker tot wederziens!!

Elly Storm, Eigenaar, 20-11-2013

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en een fantastische beoordeling! Graag tot ziens bij uw nieuwe thuis in de Belgische Ardennen!

• 10Marien29-09-2013

B&B met fantastische uitbaters

Een hele toffe B&B met leuke diertjes en superlieve uitbaters voor wie geen moeite te veel gevraagd is.

Elly Storm, Eigenaar, 20-11-2013

Beste Marien, dank u voor deze mooie beoordeling. Wij hopen u nog eens terug te zien bij B&B Les Tourelles!

• 10Debbie en Mark01-08-2013

"Sprookjeskasteel"

Beste Elly en Jan,

Dank voor jullie enorme gastvrijheid. Met open armen ontvangen, zo hebben wij dat ervaren. Wij wilden rust, en dat hebben we gekregen. Geweldige plek, eigenaren oprecht geïnteresseerd en vriendelijk, waanzinnig groene omgeving en wat ik persoonlijk heel fijn vind; schone en gezellige kamers. Warm onthaal met taart (altijd goed). We wilden nog helemaal niet naar huis (het liefst voor altijd blijven), dat lijkt mij een goed teken.

Dikke pluim voor jullie.

Liefs Mark en Debbie

Elly Storm, Eigenaar, 19-09-2013

Beste Mark en Debbie, dank jullie wel voor deze geweldige beoordeling! Wij ontvangen jullie graag in de toekomst voor een nieuwe sprookjeservaring!

Bed & Breakfast Petit Château Les Tourelles info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden