Camping Au Bord de l'Ourthe

243 reviews over Camping Au Bord de l'Ourthe in het Nederlands

super !

Carola thuss
18-6-2018

kleine gezellige camping.. overzichtelijk voor de kids! huisjes zeer goed bevallen.. leuke beheerders erg vriendelijk ontvangen! de kids hebben t super gehad dus wij ook .. komen zeker terug.

Super weekend gehad met de kinderen

Jill Spaans
17-6-2018

De stacaravans zien er heel netjes uit en op het springkussen en in het zwembad kunnen de kinderen zich de hele dag vermaken.

Nooit meer hier naar toe

Roos
4-6-2018

Hutje mutje ‘camping’. Weinig kampeerplekken, heel veel huurtenten en caravans. Jammer. Verder is het redelijke camping. Als je afwijkt van de standaard zijn ze op eens niet meer vriendelijk en behulpzaam en wordt je besodemieterd bij het leven

Morgen weer als het zou kunnen

Remko
31-5-2018

Leuke ontvangst van de beide heren die de camping beheren. Zeer toegankelijk en ik kan mij dan ook absoluut niet vinden in de 2 minder goede recensies die ik gelezen heb. Wij gaan hier zo weer naartoe. Toiletgebouw op zich niets mis mee maar de afvoer van de douches kan het niet helemaal aan. Camping biedt precies wat het zou moeten bieden niets mee en niets minder en laten we eerlijk zijn een plekje aan de ourthe is wat waard.

voor herhaling vatbaar

silvia
29-5-2018

een soort eilandje tussen de weg en spoor weg.... voelde een beetje als een geheim plekje.... prachtig uit zicht op bergen/bomen lekker sfeertje daar....

alles gewoon voor elkaar, je mag er zijn wie je bent! we hebben heerlijke avonden gehad in de horeca maar ook bij ons eigen vuur! er zijn ontelbaar veel uitstapjes te maken! wij genoten onwijs van het blauwe meer de Ardennen op zich.

ik had het een beetje geromantiseerd de restaurantjes en zo.... ze zijn een half uur lopen en dan is de pizzaria gewoon op een parkeerplaats....

je moet het niet romantiseren..... maar wel gaan hoor en lekker genieten!

wij zouden zo nog eens gaan..... Monique en Cristiaan super de upgrade en de twee chalets naast elkaar!Joost, Robert en dochter t was bere gezellig!

mijn zoon praat nog over de zijn gekregen bingo prijs! tot ziens

groetjes Ruud Silvia en Olov

p.s. laten we de chalets allemaal schoon achter laten voor elkaar.

Veel plezier hoor!

Geweldig weekendje weg!

Wilma
27-5-2018

Heerlijk genoten van een weekendje op de camping. Vriendelijke ontvangst, prima service.

Leuke, sportieve mogelijke in directe omgeving.

Aanrader!

Waardeloze eigenaar

Simone
23-5-2018

Beheerders vriendelijk en doen hun best maar extra betalen voor aan water te staan blijkt achteraf alleen deze plekken te zijn en dicht bij sanitair te staan maar kom aan andere kant van camping te staan

Veel te weinig stroom

Mijn caravan klapt er uit daar en camping ligt dan plat dit klopt niet kom later thuis blijkt niks aan de hand te zijn moest dit met hoofdkantoor bespreken en ik doe dit word mijn verteld dat ik op de camping een klachten formulier moest invullen

Word dus afgescheept en gedreigd als ik dit op recentie zie doen dat ik op de zwarte lijst kom te staan en nooit meer daar mag komen

Dus bij deze fijne afhandeling

Heb een weekend met een nood koelbox moeten genieten zonder caravan verlichting en zonder drinken koel kunnen houden

Hmmmm dus nooit meer deze organisatie

Eigenaar valt niet mee te praten gaat alleen om bisniss bedankt moniqeu zal er ook nooit meer komen waardeloos service hoge hand

Nooit meer

Anonym
21-5-2018

De mobile homes zijn oud en vies. Ze hebben onderhoud achterstand. Matrassen erg small, vieze geuren, bank erg vies.

Douche is erg klein en de water niet op vast temperatuur te krijgen.

Niet genoeg parkeerplaatsen.

De kinderen mochten niet eens klein tent op te zetten om te slapen. Personeel niet vriendelijk, brutaal, geen gastvrijheid.

Ook geen aanwiziging op straat om de camping te vinden.

Ligging is mooi en rustig, algemene voorziningen zijn middlemattig. De huisjes zijn heel erg op elkaar geplaats.

Aanrader, we komen nog wel een keer terug

Maurice
21-5-2018

Leuke camping aan het water. De camping is autoluw, dus oogt hierdoor erg vriendelijk. De coco sweet is een aanrader, wij hadden er een aan het water. Aardige campingbeheerders, die normale prijzen in de bar hanteren.

Aanrader!

Melanie
15-5-2018

Wat een leuke camping! Kleinschalig, gezellig, simpel en voor de kinderen bij uitstek een geweldige plek. Omdat het vrij klein is kunnen ze lekker hun gang gaan. We zaten.in een Coco sweet tent. Alles wat je nodig hebt, heb je. Bar ook erg leuk en schappelijke prijzen, een drankje drinken daar is dan ook prima te doen. Leuke omgeving ook, hoop leuke ingen in de buurt die je met kids kunt doen! Sanitair was ook schoon en netjes, het is allemaal niet het nieuwste of meest luxe, maar daarom zit je ook niet op de camping. Kortom, wij vinden het voor herhaling vatbaar en hebben zeer genoten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Au Bord de l'Ourthe in Sprimont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Au Bord de l'Ourthe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Au Bord de l'Ourthe scoort een 7.55 uit 10 op basis van 246 reviews.