Camping Au Bord de l'Ourthe

CampingWeer vandaag23°14°
Camping Au Bord de l'Ourthe
7,4

266 reviews over Camping Au Bord de l'Ourthe in het Nederlands

Ligging is op zich goed.

Maar voor de rest is het niet best.

Wij zaten in een mobilehome deze was echt vies vuil met schimmel.

Heel erg verouderd en veel dingen beschadigd.

Maar de beheerders spannen helemaal de kroon. Deze zijn erg onvriendelijk, drinken lekker mee. Doen niets aan mensen die tot 03:30 feest vieren buiten en binnen. (Vriendjes politiek). Ogen erg lui. Er kan nog zo veel verbeterd worden aan de camping maar ze beginnen er niet aan.

Animatie is er niet of nauwelijks. (Regel zelf maar wat). Onkruid staal zeker halve meter hoog bij de stacaravans kinder komen vaak met klachten over brandnetels.

Ik zou deze camping nooit aan iemand aan bevelen.

OlympiaGroup ga aan het werk hier mee!! Jullie zijn toch niet blind?

Voor herhaling vatbaar!

Martina
4-8-2018

2 jaar geleden stonden we ook op dit prachtige plekje maar wat is er dit jaar veel verbeterd! Het zwembad is schoon, er is eenvoudige maar leuke animatie en je kan er prima en niet duur eten.

We hebben echt zo genoten! Natuurlijk is dat voor een groot deel te danken aan het heerlijke weer. Wakker worden in een prima uitgeruste en schone glamping-tent....ontbijten aan de rivier. Bakkertje op loopafstand (800 meter)....Voor herhaling vatbaar! We komen graag terug! Dank aan de beheerders, jullie doen echt je best om er een fijne plek van te maken.

Nooit meer!

Fam.
3-8-2018

Postief: Ligging is prachtig, leuke rivier waar de kinderen in kunnen spelen , gezellig zwembad en de camping ligt tussen prachtige bergen. Veel in omgeving te doen. Maar de beheerders hebben van het woord klantbeleving nog nooooit gehoord. Inchecken...bij aankomst een rij...niet normaal...dus eerst boodschappen gedaan en daarna was er nog steeds een lange rij. Waardeloos. Vervolgens kom je in een chalet die eigenlijk te vies is om aan te pakken...koelkast niet ontdooit... ramen smerig...overal handafdrukken...schimmel en kalk in de douche... brr... zelf schoonmaakt; geen melding gemaakt want ach he..toe maar... Animatie op de camping...waardeloos. De vrouw zit al mopperend met de kinderen een werkje te maken...geen gezelligheid aan.. echt chagrijnig... Nou en dan het uitchecken...&^%#... dat moet op afspraak... niks geen flexibiliteit! En dan vervolgens ook nog te laat op de afspraak komen ook. Ons zie je niet meer en zo zijn er meer.

Nooit meer

Greenroad
31-7-2018

Om met het postieve te beginnen:

Ligging is prachtig, leuke rivier waar de kinderen in kunnen spelen , en de camping ligt tussen prachtige bergen.

Echter, had mijn vriend voor hem en zijn 2 kinderen gereserveerd via een veilingsite.

Ik besloot op het laatste moment toch 2 nachtjes te blijven. Uiteraard kon dit, maar voor een belachelijke prijs (ecxl nog een lakenpakket, die niet gebruikt zou worden. mijn vriend had namelijk al een lakenpakket voor een 2 persoonsbed)

Buiten het feit dat er niet met ons mee gedacht werd (ik ben zwanger en kon niet nog een keer 3 uur terug gaan rijden) werden we ook ronduit onbeschoft te woord gestaan aan de telefoon.

Door een man aan de telefoon die zich voor deed als directeur.

Ik moest per direct zijn camping verlaten, want anders zou de politie gebeld worden. Pardon? hij liet me niet uitpraten, schreeuwde tegen me, terwijl ik de rust zelve was. (waar zijn de geluidsopnames;))

Voor mij nooit meer!!!

Volgend jaar hopelijk beter

Bianca en Bart
28-7-2018

Heerlijke camping komen hier al jaren. De beheerders waren niet top. Nauwelijks animatie voor de kinderen, terwijl het wel beloofd was. Hebben we zelf mieten doen. Beheerders wimpelen feedback af. Warm water een ramp. Zo kokend heet zo ijskoud.....is de kalk..🤔 en suggesties nemen ze helemaal niet aan. Roken achter bar.Uitchecken een ramp. De beheerder moeten zoeken terwijl de tweede beheerder aan de bar hangt. Hopen op betere beheerders volgdend jaar. Dit jaar was bagger

Hygiene, en asociaal

M.dvj
28-7-2018

Omgeving was mooi, veel te doen. Tenten zijn ruim voor twee personen. Verder worden de douches en toiletten misschien maar 1 x per dag schoongemaakt, ontzettend smerig. Het personeel kijkt je verbaast aan als je wilt gaan douchen na je ontbijtje om half elf. Op dit tijdstip was er namelijk nog niet schoongemaakt. Tevens vinden wij het personeel erg onbeschoft. En maken ze onderscheidt in gasten, vaste gasten worden goed behandeld in tegenstelling tot nieuwe gasten.

Je wordt wel goed ontvangen, maar daar blijft het dan ook bij. Bij vragen kijken ze je gapend aan en zijn ze liever lui dan moe. Voor ons maakt het dit niet voor herhaling vatbaar.

Supervriendelijke campingbeheerders. Staan altijd voor je klaar. Leuke animatie voor kinderen. Leuke activiteiten in samenwerking met extern bedrijf.

Gezellig maar klein zwembad met keuken voor kleine kaart en pizza's.

Wat jammer, dit....

Fam Munter
23-7-2018

Hardwerkende mensen die deze camping runnen. Helaas werd ons vakantie plezier, sanitair hygiëne en nachtrust verstoort door het verkeer op de doorgaande weg langs de camping maar meer nog door andere gasten. Gasten, geen kampeerders want echte kampeerders houden rekening met elkaar. Wij hadden een kampeerplaats en waren met onze tent. Wij zijn eerder vertrokken na 2 nachten niet geslapen te hebben van de herrie door luidruchtige gasten. (gemeld) We hadden geen zin in een 3e nacht, of trammelant met de boosdoeners. Er is ons een accommodatie aangeboden, dit ging helaas niet vanwege onze hond. (niet toegestaan in accommodatie) De hardwerkende en zeer vriendelijke Robert, Debby, Joost hebben echt beter verdiend dan dit!

Vreselijk!

Robert
21-7-2018

Vreselijke slechte, vieze camping. Tenten vol met schimmel, sanitair te vies voor woorden, personeel feest liever met de gasten dan te werken en komt je niet helpen als er iets is. Erger nog; je wordt gewoon afgeblaft. Nog nooit zo'n waardeloze camping meegemaakt.

Heerlijke vakantie!!

Anne Roos
21-7-2018

Heerlijke vakantie gehad met zn 2en. Kindvriendelijke camping. Lag aan een riviertje waar je in kon zwemmen. Aan het zwembad waren heerlijke ligbedden. De omgeving is heel erg mooi. Er is veel te zien.

Wij zaten in een Coco sweet. Was schoon en zag er mooi uit.

Tip: ga naar het blauwe meer. Is 20 min lopen vanaf de camping. Daar is een meer met helder blauw water en waar je van rotsen af kan springen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Au Bord de l'Ourthe in Sprimont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Au Bord de l'Ourthe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Au Bord de l'Ourthe scoort een 7.42 uit 10 op basis van 266 reviews.