Camping Au Bord de l'Ourthe

Camping Au Bord de l'Ourthe
7,4

274 reviews over Camping Au Bord de l'Ourthe in het Nederlands

Met jonge kinderen

Leuke nette camping met wel verbeterpunten

Ronald van der Bie
12-10-2018

Bij aankomt zeer vriendelijk te woord gestaan door de beheerder.

Het was wel even zoeken waar de receptie was.

Na alles afgehandeld te hebben kregen we gratis 4 flessen icetea en we konden beginnen aan de vakantie.

De Coco Sweet tent was bij aankomst behoorlijk vervuild en alles behalve schoon.

Hier hebben we doorheen gekeken door het snel aan kant te maken en in te richten.

De ligging aan het water is prachtig en zeker een aanrader al hoor je wel wat verkeer voorbij komen aan de overkant.

Helaas was de hygiëne ver te zoeken in het toilet / douchegebouw.

De wc's waren vies, de douche's waren echt vreselijk vies en dit werd ons gehele verblijf niet bijgehouden. (Voor mij en mijn partner in elk geval niet zichtbaar)

Ook was lekker douchen er niet bij omdat de meeste douches koud bleven.

Gemeld bij de beheerder , warmte was volgens hun goed, maar ik kon douchen bij de vrouwen want deze waren volgens de beheerder dichterbij de warmtebron.

Lekker even ertussenuit in de natuur

Karin Drescher
7-10-2018

In de nacht rijd de trein soms langs maar vind persoonlijk niet storend. Lekker rustig tussen 21-7u fijn met kinderen. Kleine redelijk complete camping. Mensen denken goed mee en zoeken naar een oplossing als er iets is. Mooie natuur veel te doen als je even zoekt.Leuk om er even tussenuit te gaan. Buitenzwembad en een open en overdekt terras waar je ook spelletjes kunt doen. En natuurlijk mag er nog een kampvuurtje gestookt worden. Let op je kunt er Niet pinnen !!! Er is een kleine snackkaart. Aanrader is de Latte Macchiato!

Prima, maar veel verkeerslawaai

Susanne Berg
29-9-2018

Afgelopen weekend op de camping verbleven in een touroperator tent. Pluspunten: prima tent, nette inventaris, prettig bed, verwarmd en tochtvrij sanitair gebouw. Minpunten: zeer stoffig (s’nachts last van luchtwegen), ligging lijkt op de eerste oogopslag idyllisch aan de ourthe, maar niet is minder waar. Aan de andere kant van de rivier ligt een zeer drukke weg waar erg hard gereden wordt, ook tot ver midden in de nacht. Dit heeft er onder andere voor gezorgd dat wij het bij 1 nacht hebben gehouden. Het verbaasd me dat ik hier in de andere recenties niks over lees, als ik dat geweten had had ik iets anders geboekt. Verder miste ik een glijbaan voor onze jongste.

Geen aanrader

Thais
24-9-2018

Mooie locatie om te camperen maar de beheerders zijn niet te doen. Zeer rigide mensen, vriendelijk wanneer het hen uitkomt maar doen zeer moeilijk als iets niet loopt zoals zij het willen. Problemen bij inchecken. Omdat mijn broer later toekwam en we in dezelfde stacaravan logeerden mochten wij er niet in en moesten wij enkele uren wachten tot hij er ook was. We hebben de organisatie waarmee we geboekt hebben gecontacteerd en toen was het ineens geen probleem meer dat mijn broer er nog niet was. We kregen dan toch de sleutel. Geen welkom gevoel. Problemen bij uitchecken (lieten ons heel lang wachten om onze waarborg terug te bezorgen met het excuus dat ze eerst nog gingen eten. Ze stonden daar gewoon sigaretten te roken). Tussendoor ook nog allerlei akkefietjes. Kortom: zeer onprofessionele beheerders, erg onvriendelijk, geen flexibiliteit. Jammer...

Genieten!

Evelien
9-9-2018

Ontzettend leuk weekend gehad. Wij waren hier nu voor de Tweede keer , de eerste keer met een kind van 1,5. Ontzettend genoten. Tent aan de ourthe. Bij aankomst goed ontvangen , en de het rest van het weekend goed geholpen door de eigenaars. De douches duren lang voor ze warm worden, maar warm worden ze wel. Super locatie met een prachtig uitzicht. Volgens jaar weer !

Ik kom er graag nog een keer terug!

Fam. Jans
1-9-2018

Camping is klein, overzichtelijk en netjes.

Ligt op een mooie plek aan de Ourthe. Geen auto's parkeren op de camping, maar op het parkeerterrein er voor.

Prettige ontvangst door de beheerders. Alle basisvoorwaarden zijn aanwezig om het verblijf aangenaam te maken. Sanitair is eenvoudig, wat weinig toiletten voor alle tenten, maar wel schoon. Geldt ook voor de douches. Broodjes op bestelling voor het ontbijt. Hoewel we er geen gebruik van hebben gemaakt oogt het zwembad schoon en het terrein er omheen ziet er netjes uit. Verder is er een barretje waar diverse drankjes en versnaperingen te verkrijgen zijn. De kookgelegenheid in de Coco Sweet is wat beperkt met twee kleine pitjes, maar verder is het een prima onderkomen. Zeker als je met zijn 2en bent! Prachtig basiskamp om van daar uit de omgeving te verkennen per fiets, auto of trein. Station ligt er tegenover!

Nette, gezellige camping in Sprimont

Lieke van Velzen
31-8-2018

Gezellige, kleinschalige camping aan de l'ourthe. De coco sweet tent was goed te doen en het sanitair over het algemeen schoon. Robert en Joost zijn gezellige, behulpzame mensen. Wij hebben het erg naar ons zin gehad op de camping en ook genoten van de mooie omgeving!

super! wat een prachtige omgeving en fijne camping

Patricia Vis
25-8-2018

vorig jaar camping Olympia via de veiling, dit jaar deze prachtige camping. hadden een glamping tent net als vorig jaar, maar dit jaar prachtig aan de rivier. kleine maar zeer knusse en nette camping. aardige en hardwerkende beheerders. die bij aankomst gelijk klaar stonden om ons van missende inventaris te voorzien. klein maar fijn zwembad. ideaal voor kleine kinderen. ook het springkussen was een hit. sanitair was netjes en werd goed bijgehouden. wij waren vorig jaar anders gewend. en ja er blijven altijd dingen anders als thuis. maar dat heb je nou eenmaal met kamperen. het water uit de douche was soms koud evenals dat van de afwas. gewoon lekker vroeg gaan 😉 ook leuke animatie. vooral de bingo was heel gezellig. prachtige omgeving en veel te doen op max uur rijden. plopsa coo en Dinant evenals safaripark leuk! kids hebben zich ook enorm vermaakt met visjes zoeken in de rivier. bedankt Joost en Robert voor deze topweek!

Zeker aan te raden!

Leonie Hooyberg
18-8-2018

Via een veiling een plek op deze camping gekregen. Heerlijke omgeving, leuke knusse camping en aardige beheerders op de camping. We zijn met eigen vouwwagen gekomen en kregen een geweldig mooie plek aan de rivier. Er worden vanuit de camping diverse outdoor activiteiten georganiseerd waar aan deelgenomen kan worden. Onze kinderen hebben met een tweetal dingen mee gedaan en zeer tevreden over hoe dat ging. Helaas is het niet op eigen camping, maar wel op loopafstand op camping van zefee organisatie. Daarnaast werden er op de camping zelf door Joost en Robert (beheer) waterspellen georganiseerd en konden kinderen over een buikschild zeepbakje. Wij zijn zeer tevreden.

Fantastisch en kom hier zeker terug!

Patricia
15-8-2018

Camping ligt op een mooi plek aan een rivier. De sfeer is gezellig en gemoedelijk en de beheerders doen erg hun best om het de gasten naar hun zin te maken. Sanitair werd goed bijgehouden. Er is een pizza avond, hamburger avond enz. En ook de hilarische bingo was een succes!

De mooie omgeving bied tal van mooie wandelingen en er zijn leuke activiteiten te boeken.

Al me al een uitstekende week en voor herhaling vatbaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Au Bord de l'Ourthe in Sprimont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Au Bord de l'Ourthe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.