Camping Au Bord de l'Ourthe

8.2Fantastisch

• 7.4Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

In de buurt van Luik ligt Camping Au Bord de l’Ourthe. De camping ligt aan een rivier waar ook in gezwommen kan worden. Het is een kleine, overzichtelijke camping met een klein zwembad en de animatie organiseert verschillende outdoor activiteiten. Dagtrips in de omgeving zijn Safaripark Monde Sauvage of Plopsa Coo.

367 reviews over Camping Au Bord de l'Ourthe

• 10Luke van den Boogert07-08-2020

Super goede sfeer

Ik heb nog nooit zon sfeer mee gemaakt als hier. De camping beheerders werken keihard en zijn toppers die het hier voor iedereen leuk maken. Er was meteen goede interactie met de alle jongeren. De week was zo voorbij!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 9Petra05-08-2020

Heel fijn! En een mooie ligging!

De nieuwe beheerders doen hun uiterste best. Staan voor iedereen klaar. Er hangt een gemoedelijke gezellige sfeer op de camping. Onze dochter van 10 maakte snel contact met andere kinderen. Ze heeft zich heerlijk vermaakt in het zwembad en de rivier. De camping staat in een hele mooie omgeving met uitzicht over het water. De camping ziet er netjes uit. Sanitair is altijd schoon. Jonge kinderen, tieners en pubers vermaken zich hier uitstekend! Er worden leuke outdoor activiteiten georganiseerd en voor de kleinere kinderen leuke activiteiten op de camping.

Bedankt voor de fijne weken en ga zo door! En nog bedankt voor de goede zorg toen onze auto het begaf.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9fam Tdlohreg23-07-2020

Wat een heerlijke camping!

Geboekt via vakantieveilingen en na het lezen van sommige andere beoordelingen toch met een vreemd onderbuik gevoel richting de Ardennen. Maar wat hadden wij het mis! Het was meer dan fantastisch! De nieuwe Nederlandse beheerders doen er echt alles aan om het elke gast naar de zin te maken. Zeer behulpzaam! Willen echt alles voor je regelen. Veel animatie voor in de buurt en op de camping een klein maar fijn zwembad met gezellige bar. De camping was zeer keurig onderhouden! Het toiletgebouw werd drie keer per dag grondig schoongemaakt en wij hebben dan ook niet 1x onze vakantie een vies toilet aan getroffen. Een kleine maar keurige camping. Voor de beheerders...ga zo door!! Wij komen graag nog eens terug!

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 10Martijn Drent21-07-2020

Wij hebben met zijn vieren een weekje op deze mooie camping gewonnen. Van tevoren denk je altijd we moeten het allemaal nog maar zien via een veiling !maar we hebben een fantastische week gehad en een dikke pluim voor het personeel en de uiteraard voor de man die alle onderhoud etc doet Ze zorgen er echt voor dat iedereen het naar zijn zin heeft. Ik raad het iedereen aan om daar eens te vertoeven. alles is op en top geregeld en je kan er van alles doen in en rondom de camping Dankje wel voor een geweldige vakantie

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 9Judith21-07-2020

Aanrader!

Wat hadden wij het hier fijn! Leuke gezellige kleinschalige camping, idyllisch gelegen. De gastheer en gastvrouw van de camping hebben vanaf maart hard gewerkt en er een prachtige leuke plek van gemaakt. Schoon, netjes en vermaak voor jong en oud. Er is een leuk animatieprogramma maar ook was er ruimte voor spontane activiteiten als marshmallows roosteren en midgetgolfen op de naastgelegen camping. Deze werden persoonlijk aangekondigd, door de animatiemedewerkers. Ook hun inzet was top. Ondanks de gedateerde mobile home, hebben wij een hele fijne vakantie gehad, in een prachtige omgeving, zo dicht bij huis. Voor herhaling vatbaar.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Lien13-07-2020

Een aanrader

We kampeerden een week op deze camping, met 4 kinderen tussen 9 en 15. Een echte aanrader! Kleinschalig en rustig. Toch voldoende mogelijkheden om de kinderen bezig te houden. De uitbaters zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Mooie en ruime kampeerplaatsen aan de Ourthe. Het sanitair is erg proper. Wij komen zeker terug!

• 9Maarten11-07-2020

We hebben genoten van dit pareltje.

Fijne en kleinschalige camping.

De beheerders hebben de camping dit jaar overgenomen. Ze steken veel energie in de camping en dat is te zien. Kampeerplaatsen zijn mooi gelegen aan de rivier en het sanitair is schoon. Vanuit de camping wordt veel georganiseerd en kan je zelf ook veel ondernemen. Onze zoon van 14 heeft zich uitstekend vermaakt op de camping en in de rivier.

We hebben genoten van dit pareltje.

• 9Adri Timmermans07-07-2020

schone camping fijn vertoeven en rustig

aardige nieuwe beheerders prachtige omgeving

Gereisd met partner in juni 2020

• 9helle05-07-2020

Heerlijk genoten

vrijdag terug gekomen van een heerlijk midweek .op deze familie camping waar we zeer hartelijk werden verwelkomt door de vriendelijke beheerders walter en angela die hard hun best doen om het iedereen naar zijn zin te maken .camping wordt er goed verzorgt door hen.camping lig mooi gelegen om daar van uit er op uit te trekken.we wensen walter en angela veel succes met de camping en we zullen zeker terug keren

Gereisd met partner in juni 2020

• 8Diane04-07-2020

Voor herhaling vatbaar !

Leuke camping, mooi gelegen naast de Ourthe ! Zeer vriendelijke uitbaters , heel hulpvaardig ! Zijn zeker van plan nog eens terug te komen !!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair