Reviews over Sprimont

we komen terug voor de omgeving

Tanja Meijers,
    26-10-2018

verwacht niet teveel van de accomodatie,eigenaar is erg aardig,omgeving is top!!

Fijne, schone camping

Mike Nebbeling,
    23-10-2018

Mooie camping. Sanitair was prima, maar wij waren daar in een rustig weekend. Prima medewerkers, was allemaal heel duidelijk. Wij hebben niet op de camping gegeten, dus geen idee hoe dat bevalt.

Al bij al een prima ervaring!

Mooie kleinschalige camping op prachtige locatie

N. Hollanders,
    22-10-2018

Mooie knusse kleinschalige camping op een schitterende locatie. Wij zaten in Coco sweet nr. 9 met zicht op de rivier, heerlijk wakker worden! Coco sweet was netjes, schoon, volledig uitgerust en gezellig om in te verblijven. Voor ons Ideaal voor 2 volwassen en 1 kind. Mooi terras voor de Coco sweet om heerlijk op te vertoeven en te genieten van het uitzicht. Overzichtelijke camping en Speeltoesten en zwembad voor de kids. In de omgeving is genoeg te beleven, Safaripark Monde Sauvage is echt een aanrader. Wij komen zeker nog eens terug! Bedankt!

Lekker even ertussenuit in de natuur

Karin Drescher,
    7-10-2018

In de nacht rijd de trein soms langs maar vind persoonlijk niet storend. Lekker rustig tussen 21-7u fijn met kinderen. Kleine redelijk complete camping. Mensen denken goed mee en zoeken naar een oplossing als er iets is. Mooie natuur veel te doen als je even zoekt.Leuk om er even tussenuit te gaan. Buitenzwembad en een open en overdekt terras waar je ook spelletjes kunt doen. En natuurlijk mag er nog een kampvuurtje gestookt worden. Let op je kunt er Niet pinnen !!! Er is een kleine snackkaart. Aanrader is de Latte Macchiato!

Genieten!

Evelien,
    9-9-2018

Ontzettend leuk weekend gehad. Wij waren hier nu voor de Tweede keer , de eerste keer met een kind van 1,5. Ontzettend genoten. Tent aan de ourthe. Bij aankomst goed ontvangen , en de het rest van het weekend goed geholpen door de eigenaars. De douches duren lang voor ze warm worden, maar warm worden ze wel. Super locatie met een prachtig uitzicht. Volgens jaar weer !

Sprimont scoort een 7,4 uit 10, op basis van 46 reviews