Vakantiepark

Matig

• Onderkomen5,8
  • Activiteiten5,2

5 reviews over Vakantiepark Sol Cress in het Nederlands

Vakantiecentrum voor de hele familie

Marc,
16-11-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Dit is een vakantiecentrum voor de hele familie; zowel jong als minder jong kunnen er een aangename vakantie beleven.

Het onthaal is er vriendelijk. De standaardkamer in het bijgebouw is eenvoudig ingericht en de oppervlakte is beperkt en net voldoende. De badkamer is voldoende groot en comfortabel ingericht met wastafel, toilet en inloopdouche.

Het ontbijt is een continentaal ontbijt in zelfbediening en je kan ook spek en eieren bekomen. Het avondmaal is een eenvoudige driegangen toeristenmenu die wordt opgediend aan tafel. Dranken aan tafel zijn inbegrepen in de menu. De ligging van het vakantiecentrum is nabij de bossen met uitgebreide wandelmogelijkheden en de Thermen van Spa zijn vlakbij. Samengevat een goed vakantiecentrum met goede prijskwaliteit voor het ganse gezin.

Gereisd met partner in november 2018

waarschijnlijk niet meer !

arlette dedapper,
21-8-2018
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3

wel goed ??? de prachtige omgeving !

niet goed ? oei ! bijna alles !! kamers meer dan gedateerd , de muggen lijken van vorig jaar hingen nog aan het plafond ! de eerste 4 dagen koud of lauw eten niet te vreten !! onderbemand : 1 persoon die moet instaan voor bar , restaurant en keuken ! de laatste 2 dagen een Poolse kok ? begreep geen woord Frans of Engels ! als je verhaal wilt halen is er niemand bereikbaar !! sinds het CORSENDONCK HOTELS is geworden gaat het meer dan steil naar beneden ! na 9 jaar houden we het waarschijnlijk voor bekeken !! het was er super goed , gezellig , nu is het koud , kil en vuil !! spijtig

Gereisd met partner in augustus 2018

waarschijnlijk nooit meer

Liliane en Theo
15-11-2015
  • Activiteiten6

men maakt reclame dat de uitbating tweetalig is . Doch tweetalig frans , vooral als er klachten zijn .Het eten was meestal lauw en van van lage kwaliteit .

Geen mondeling communicatie ; wat je niet wist moest maar proefondervindelijk ondervonden worden .

De huisvesting was ok. soms wel stinkende geur in de gangen van de slaapgelegenheden .

Pluspunt : het wild feestmenu op zaterdagavond was van hoge kwaliteit .

Gereisd met partner in november 2015

HotelSpecials.nl

Zeer goed voor een korte vakantie

gwido
7-5-2011
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het nieuwe gebouw op het domein is erg functioneel en komfortabel. De hotelkamers hebben geen terras. Indien men lid is van ACV metaal, dan geniet men een korting van 33 % en dan is de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend.

De maaltijden zijn eenvoudig, maar goed bereid.

Gereisd met partner in april 2011

Dit voor ons nooit meer

veenbergen
14-8-2010
  • Onderkomen5

het ontbijt was zeer matig, receptioniste nogal zakelijk en niet echt vriendelijk.

ondanks dat we in het nieuwe gebouw zaten zijn de kamers nogal sober.

tot twee keer toe was onze tafel niet gedekt voor het ontbijt.

we komen aan het eind van dag terug op de kamer en hadden geen handdoeken, moest er weer zelf achteraan.

gevraagt om extra kussen`s omdat die nogal dun waren maar hadden ze zogenaamd niet meer???

al met al was het geen succes, Dus voor ons nooit meer.

Gereisd met partner in augustus 2010

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sol Cress in Spa , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sol Cress zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.