Vakantiecentrum voor de hele familie

• Onderkomen8
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7

Dit is een vakantiecentrum voor de hele familie; zowel jong als minder jong kunnen er een aangename vakantie beleven.

Het onthaal is er vriendelijk. De standaardkamer in het bijgebouw is eenvoudig ingericht en de oppervlakte is beperkt en net voldoende. De badkamer is voldoende groot en comfortabel ingericht met wastafel, toilet en inloopdouche.

Het ontbijt is een continentaal ontbijt in zelfbediening en je kan ook spek en eieren bekomen. Het avondmaal is een eenvoudige driegangen toeristenmenu die wordt opgediend aan tafel. Dranken aan tafel zijn inbegrepen in de menu. De ligging van het vakantiecentrum is nabij de bossen met uitgebreide wandelmogelijkheden en de Thermen van Spa zijn vlakbij. Samengevat een goed vakantiecentrum met goede prijskwaliteit voor het ganse gezin.

Gereisd met partner in november 2018