waarschijnlijk niet meer !

Vakantiepark Sol Cress

Bekijk alle reviews

Review geschreven door arlette dedapper

waarschijnlijk niet meer !

arlette dedapper,
21-8-2018
  • Onderkomen5
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5
  • Activiteiten3

wel goed ??? de prachtige omgeving !

niet goed ? oei ! bijna alles !! kamers meer dan gedateerd , de muggen lijken van vorig jaar hingen nog aan het plafond ! de eerste 4 dagen koud of lauw eten niet te vreten !! onderbemand : 1 persoon die moet instaan voor bar , restaurant en keuken ! de laatste 2 dagen een Poolse kok ? begreep geen woord Frans of Engels ! als je verhaal wilt halen is er niemand bereikbaar !! sinds het CORSENDONCK HOTELS is geworden gaat het meer dan steil naar beneden ! na 9 jaar houden we het waarschijnlijk voor bekeken !! het was er super goed , gezellig , nu is het koud , kil en vuil !! spijtig

Gereisd met partner in augustus 2018