Dit is geen hotel! Nooit meer!

Vakantiepark Sol Cress

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Familie Maes

Dit is geen hotel! Nooit meer!

Familie Maes,
31-7-2018
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4

We zagen het al bij aankomst, de ramen van de inkomhal waren in geen maanden meer gepoetst en stonden vol vuile vingers en er plakte veel viezigheid aan. De dame aan de receptie wist van niets en liep wat zenuwachtig rond te huppelen. De kamer die we kregen (familiekamer) leek meer op die van een jeugdherberg dan op een hotelkamer. Dat vind ik nog niet zo erg (als de prijs-kwaliteit maar klopt), maar hygiëne vind ik wel belangrijk. Ook dat liet te wensen over! De vorige bezoekers hadden rode wijn gedronken, dat kon je zien aan de kringen op het nachtplankje (dat half uit de muur hing). Er hingen gebruikte pleisters tegen de muur. De Ik had snoetendoekjes bij voor mijn jongste dochter en heb daar het tafeltje dat er stond mee afgeveegd, het doekje zag zwart. badkamer was gelukkig wel netjes gepoetst. De gangen van het gebouw waren vuil en niet onderhouden. De kamer zag er helemaal niet uit zoals op de foto's van de boekingsites waar het hotel wordt aangeprezen. Er is wel een kleiner nieuw gedeelte, ik vermoed dat de foto's daarvan zijn. Er waren daar nog kamers vrij, ik snap dus niet goed waarom ze die niet eerst volboeken want al de rest is echt antireclame. Het brood van het ontbijt was uitgedroogd. Voor de rest was het ontbijt redelijk maar niet volgens wat ik had verwacht. Algemeen gaf het hotel geen verzorgde indruk. Er waren volgens de grootte van de eetzaal en het aantal kamers ook echt weinig bezoekers en dat in volle hoogseizoen in een zeer toeristisch deel van België, dus dat zegt genoeg!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018