Géén boekingskosten
BelgiëLuikSpaVakantieparken SpaVakantiepark Sol Cress

Vakantiepark Sol Cress

BelgiëLuikSpa

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Sol Cress voor je op een rij gezet:

3.8OnvoldoendeScore uit 13 reviews

3.8OnvoldoendeScore uit 13 reviews
  • 5.2Activiteiten
  • 2.5Onderkomen

Vakantiepark info

13 Reviews over Sol Cress

• 3RemcoNL09-08-2021

Hier is het niet pluis!

Mensen achter receptie en bar onbereikbaar. Personeel onervaren en onbeleefd. Delen van het hotel zijn in zeer slechte staat van onderhoud. Hier is het niet pluis!

• 5Activiteiten
    • 1Onderkomen
  • 4JAN HUMBLE24-09-2019

Zou moeten worden gesloopt

Mooie rustige ligging in keurig onderhouden tuin. Kamer (173) onbeschrijfelijk vuil: zwart beschimmelde tegelvoegen in de douche, ramen in geen jaren gelapt, lichtschakelaars kleverig van de etensresten, vlekken allerhande. De kamer rook naar beslapen bedden. Ontbijt was zeer goed voor drie groepen, hotel is schandelijk slecht.

• 1Onderkomen
  • 3Decleir annemie10-08-2019

Beschrijving op website = niet de realiteit.

Kamers (familiekamer)te klein en verouderd. Als ouders sliepen we op omgebouwde zetel in het keukentje. Foto's op website tonen een heel ander beeld namelijk enkel dat van nieuwe gebouw. Speeltuin verloederd en blijkbaar geen intentie om dit in orde te brengen. Lift , koffiemachine buiten werking in hoogseizoen. Veel te weinig doch vriendelijk personeel die onmogelijk alles tegelijk kunnen doen waardoor lange wachttijden aan bar of receptie . gevoel van aan lot overgelaten te zijn. Bar sloot twee dagen op rij om 22u ...erg jammer aangezien er wel volk aanwezig was. Bar straalt geen gezelligheid uit: vuil, geen muziek ..niets eigenlijk. Nochtans veel mogelijkheden. Ontbijt en avondmaal wel lekker maar menu was nergens terug te vinden . Vaak geen toiletpapier in de toiletten aan bar of rest. Veel avondlawaai door groepskampen .

Conclusie: wij komen hier niet terug. Jammer dat er te weinig in personeel en sfeer geïnvesteerd wordt want omgeving is prachtig....

• 3Activiteiten
    • 2Onderkomen
  • 3Boonsra01-08-2019

nooit meer voor ons

heel erg rustig, niets te doen, zijn geen fietrsroutes wat wel staat vermeld, er valt ook niet te fietsen. Geen uitzicht vanuit appartement, alleen een muur met struiken, schoon was het er ook niet bepaald en man achter de bar had er ook geen zin in!!Volle prullebakken buiten, overal stond troep op de grond.

• 2Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 8Marc16-11-2018

Vakantiecentrum voor de hele familie

Dit is een vakantiecentrum voor de hele familie; zowel jong als minder jong kunnen er een aangename vakantie beleven. Het onthaal is er vriendelijk. De standaardkamer in het bijgebouw is eenvoudig ingericht en de oppervlakte is beperkt en net voldoende. De badkamer is voldoende groot en comfortabel ingericht met wastafel, toilet en inloopdouche. Het ontbijt is een continentaal ontbijt in zelfbediening en je kan ook spek en eieren bekomen. Het avondmaal is een eenvoudige driegangen toeristenmenu die wordt opgediend aan tafel. Dranken aan tafel zijn inbegrepen in de menu. De ligging van het vakantiecentrum is nabij de bossen met uitgebreide wandelmogelijkheden en de Thermen van Spa zijn vlakbij. Samengevat een goed vakantiecentrum met goede prijskwaliteit voor het ganse gezin.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 4arlette dedapper21-08-2018

waarschijnlijk niet meer !

wel goed ??? de prachtige omgeving ! niet goed ? oei ! bijna alles !! kamers meer dan gedateerd , de muggen lijken van vorig jaar hingen nog aan het plafond ! de eerste 4 dagen koud of lauw eten niet te vreten !! onderbemand : 1 persoon die moet instaan voor bar , restaurant en keuken ! de laatste 2 dagen een Poolse kok ? begreep geen woord Frans of Engels ! als je verhaal wilt halen is er niemand bereikbaar !! sinds het CORSENDONCK HOTELS is geworden gaat het meer dan steil naar beneden ! na 9 jaar houden we het waarschijnlijk voor bekeken !! het was er super goed , gezellig , nu is het koud , kil en vuil !! spijtig

• 5Onderkomen
    • 3Activiteiten
  • 4Familie Maes31-07-2018

Dit is geen hotel! Nooit meer!

We zagen het al bij aankomst, de ramen van de inkomhal waren in geen maanden meer gepoetst en stonden vol vuile vingers en er plakte veel viezigheid aan. De dame aan de receptie wist van niets en liep wat zenuwachtig rond te huppelen. De kamer die we kregen (familiekamer) leek meer op die van een jeugdherberg dan op een hotelkamer. Dat vind ik nog niet zo erg (als de prijs-kwaliteit maar klopt), maar hygiëne vind ik wel belangrijk. Ook dat liet te wensen over! De vorige bezoekers hadden rode wijn gedronken, dat kon je zien aan de kringen op het nachtplankje (dat half uit de muur hing). Er hingen gebruikte pleisters tegen de muur. De Ik had snoetendoekjes bij voor mijn jongste dochter en heb daar het tafeltje dat er stond mee afgeveegd, het doekje zag zwart. badkamer was gelukkig wel netjes gepoetst. De gangen van het gebouw waren vuil en niet onderhouden. De kamer zag er helemaal niet uit zoals op de foto's van de boekingsites waar het hotel wordt aangeprezen. Er is wel een kleiner nieuw gedeelte, ik vermoed dat de foto's daarvan zijn. Er waren daar nog kamers vrij, ik snap dus niet goed waarom ze die niet eerst volboeken want al de rest is echt antireclame. Het brood van het ontbijt was uitgedroogd. Voor de rest was het ontbijt redelijk maar niet volgens wat ik had verwacht. Algemeen gaf het hotel geen verzorgde indruk. Er waren volgens de grootte van de eetzaal en het aantal kamers ook echt weinig bezoekers en dat in volle hoogseizoen in een zeer toeristisch deel van België, dus dat zegt genoeg!

• 4Onderkomen
  • 6Liliane en Theo15-11-2015

waarschijnlijk nooit meer

men maakt reclame dat de uitbating tweetalig is . Doch tweetalig frans , vooral als er klachten zijn .Het eten was meestal lauw en van van lage kwaliteit . Geen mondeling communicatie ; wat je niet wist moest maar proefondervindelijk ondervonden worden . De huisvesting was ok. soms wel stinkende geur in de gangen van de slaapgelegenheden . Pluspunt : het wild feestmenu op zaterdagavond was van hoge kwaliteit .

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 1Rudi31-10-2015

Rampzalig

De kamers zijn totaal verouderd, zelfs nog enkel glas. Geen verf meer aan de ramen enkel schimmel. De inkomhal waarschijnlijk de laatste vijf jaar niet meer gekuist. Wij waren daar met een kindje van 2 jaar en een baby van 3 maanden, op een late namiddag was er zelfs geen verwarming meer, na enkele uren wachten kregen we de melding dat de mazout op was. Er werden dan enkele bussen mazout bijgetankt met als gevolg 2 uur later terug zonder verwarming en zonder warm water. Een andere kamer met verwarming was niet beschikbaar. Pas s'anderendaags tegen de middag was er terug verwarming. De lunch s'middags was 5 dagen hetzelfde. Gelukkig was de omgeving heel mooi. Voor ons dus zeker nooit meer dit verblijf.

• 2Onderkomen
  • 8Patrick Aeck17-02-2013

Mooie, rustige locatie

Hotel was zéér proper, ontbijt was helemaal o.k. Wij betaalden 35 euro per persoon b&b. Denk niet dat er voor die prijs iets beter te vinden is in de omgeving ! Probeer wel in de nieuwe blok een kamer te hebben.

• 5Activiteiten
    • 9Onderkomen