Vakantiepark Sol Cress

Matig

• Onderkomen5,4
  • Activiteiten6,0

8 reviews over Vakantiepark Sol Cress in het Nederlands

Dit is geen hotel! Nooit meer!

Familie Maes
31-7-2018
  • Onderkomen4

We zagen het al bij aankomst, de ramen van de inkomhal waren in geen maanden meer gepoetst en stonden vol vuile vingers en er plakte veel viezigheid aan. De dame aan de receptie wist van niets en liep wat zenuwachtig rond te huppelen. De kamer die we kregen (familiekamer) leek meer op die van een jeugdherberg dan op een hotelkamer. Dat vind ik nog niet zo erg (als de prijs-kwaliteit maar klopt), maar hygiëne vind ik wel belangrijk. Ook dat liet te wensen over! De vorige bezoekers hadden rode wijn gedronken, dat kon je zien aan de kringen op het nachtplankje (dat half uit de muur hing). Er hingen gebruikte pleisters tegen de muur. De Ik had snoetendoekjes bij voor mijn jongste dochter en heb daar het tafeltje dat er stond mee afgeveegd, het doekje zag zwart. badkamer was gelukkig wel netjes gepoetst. De gangen van het gebouw waren vuil en niet onderhouden. De kamer zag er helemaal niet uit zoals op de foto's van de boekingsites waar het hotel wordt aangeprezen. Er is wel een kleiner nieuw gedeelte, ik vermoed dat de foto's daarvan zijn. Er waren daar nog kamers vrij, ik snap dus niet goed waarom ze die niet eerst volboeken want al de rest is echt antireclame. Het brood van het ontbijt was uitgedroogd. Voor de rest was het ontbijt redelijk maar niet volgens wat ik had verwacht. Algemeen gaf het hotel geen verzorgde indruk. Er waren volgens de grootte van de eetzaal en het aantal kamers ook echt weinig bezoekers en dat in volle hoogseizoen in een zeer toeristisch deel van België, dus dat zegt genoeg!

waarschijnlijk nooit meer

Liliane en Theo
15-11-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

men maakt reclame dat de uitbating tweetalig is . Doch tweetalig frans , vooral als er klachten zijn .Het eten was meestal lauw en van van lage kwaliteit .

Geen mondeling communicatie ; wat je niet wist moest maar proefondervindelijk ondervonden worden .

De huisvesting was ok. soms wel stinkende geur in de gangen van de slaapgelegenheden .

Pluspunt : het wild feestmenu op zaterdagavond was van hoge kwaliteit .

Rampzalig

Rudi
31-10-2015
  • Onderkomen2

De kamers zijn totaal verouderd, zelfs nog enkel glas. Geen verf meer aan de ramen enkel schimmel. De inkomhal waarschijnlijk de laatste vijf jaar niet meer gekuist. Wij waren daar met een kindje van 2 jaar en een baby van 3 maanden, op een late namiddag was er zelfs geen verwarming meer, na enkele uren wachten kregen we de melding dat de mazout op was. Er werden dan enkele bussen mazout bijgetankt met als gevolg 2 uur later terug zonder verwarming en zonder warm water. Een andere kamer met verwarming was niet beschikbaar. Pas s'anderendaags tegen de middag was er terug verwarming. De lunch s'middags was 5 dagen hetzelfde. Gelukkig was de omgeving heel mooi. Voor ons dus zeker nooit meer dit verblijf.

Mooie, rustige locatie

Patrick Aeck
17-2-2013
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Hotel was zéér proper, ontbijt was helemaal o.k.

Wij betaalden 35 euro per persoon b&b.

Denk niet dat er voor die prijs iets beter te vinden is in de omgeving !

Probeer wel in de nieuwe blok een kamer te hebben.

Zeer goed voor een korte vakantie

gwido
7-5-2011
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het nieuwe gebouw op het domein is erg functioneel en komfortabel. De hotelkamers hebben geen terras. Indien men lid is van ACV metaal, dan geniet men een korting van 33 % en dan is de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend.

De maaltijden zijn eenvoudig, maar goed bereid.

gewoon aangenaam verblijf

fam verbuyst van suetendael
12-10-2010
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

dit is een zeer eenvoudig hotel met standaard service maar met een enorme gelegenheid om te wandelen.

het huren van de vespa is nogal duur vindt ik 80€ voor een tocht van 80 km

er was niet veel te beleven toen dat wij er waren.

wel zeer geschikt om met een familie naar toe te gaan.

kamers zijn veel niet zo voor oudere mensen

Dit voor ons nooit meer

veenbergen
14-8-2010
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

het ontbijt was zeer matig, receptioniste nogal zakelijk en niet echt vriendelijk.

ondanks dat we in het nieuwe gebouw zaten zijn de kamers nogal sober.

tot twee keer toe was onze tafel niet gedekt voor het ontbijt.

we komen aan het eind van dag terug op de kamer en hadden geen handdoeken, moest er weer zelf achteraan.

gevraagt om extra kussen`s omdat die nogal dun waren maar hadden ze zogenaamd niet meer???

al met al was het geen succes, Dus voor ons nooit meer.

Ideaal gelegen

johan007
3-2-2010
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Netjes en proper gelegen in zeer rustige omgeving.Je kan er natuurlijk veel wandelen of fietsen.In het dorpje Spa niet veel te zien.De thermen mag je zeker niet vergeten.

Eten was goed.Kinderen kunnen zich daar uitleven.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sol Cress in Spa , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sol Cress zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Sol Cress scoort een 4.76 uit 10 op basis van 8 reviews.