Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

41 Reviews over Silva Hotel Spa-Balmoral

• 8Nathalie Pype21-08-2020

fantastisch uitzicht in grote kamer

Zeer mooie en grote kamer met uitzicht op de vallei. (lake view room). De kamer biedt tweepersoonsbed en sofabed. Voor kinderen is dit oké, voor volwassen personen wel wat minder denk ik. Misschien een idee om daar ook volwaardige bedden te plaatsen? We hadden een bad, aparte douche en ook de kinderen hadden douche. Ons verblijf was vooral om op verkenning te gaan met de kinderen (tweeling 11 jaar). Hotel hield zeker rekening met corona. Mondmasker in heel hotel verplicht, behalve in je kamer en aan tafel. Uur ontbijt moest worden doorgegeven en ook wanneer je wou zwemmen. Dit kon voor een half uur per beurt. Indien men echt komt naar dit hotel voor de welness, vrees ik dat je wat op je honger blijft zitten. zwembad is niet super groot en ook wat aan vernieuwing toe. Sauna en jaccuzi ok. Ontbijt was uitgebreid en steeds bijgevuld. Spa bezocht (dinsdag markt), spa forest (klimpark), grotten Remourchamps. Buiten het hotel gaan eten.

• 5I.M30-07-2020

Matige hotel die zijn 4* (nog) niet waard is

• Personeel heel vriendelijk en ontbijt uitgebreid..
    • badkamer stonk, kamer werd niet gekuist en handdoeken niet ververst. Zelf moeten erachter gaan vragen!
    • twee dagen geen warm water om zich te douchen!
    • zwembad gereserveer en ons verteld dat wij alleen zouden zijn ivm de Covid, maar bij aankomst waren er nog 7 mensen! GEEN 4 steren waard...
  • 4Kimberley28-07-2020

Een vieze kamer

Het personeel was vriendelijk. De kamers waren vies. Er zat nog een bloedvlek op de wcrolhouder, er lagen haren, er zaten vlekken op de deuren, op de lampenkappen en aan het hoofd van het bed. Ook zat de slaapbank waar de kinderen moesten slapen vol stof. De vloerbedekking was vies. Ik denk dat het niet was schoongemaakt. Anders was het zeker niet goed gedaan. We mochten naar een andere kamer en we kregen twee andere bedden voor de meiden. De kamer was iets schoner, maar nog steeds niet het geld waard wat je betaalt voor een nacht slapen. Je verwacht dat alles schoon is. Dat het er gedateerd uitziet maakt ons niet uit, maar het moet wel schoon zijn. Het ontbijt was prima.

• 7luc16-06-2018

mooie nieuwe kamer

neem zeker een upgrade van de kamer is echt de moeite en het geld waard. personeel helemaal niet vriendelijk . restaurant lift en zwembad aan renovatie toe. ontbijtbuffet tip top in orde

• 6Jacqueline27-04-2018

Onder verwachting!

Schone kamer, prachtige omgeving en goed bereikbaar. Kamers belachelijk klein, slechte tv- ontvangst en waardeloze zenders, lang wachten in restaurant.

• 5Dehaudt03-01-2018

Nooit meer!

Receptie vriendelijke mensen! Gewone kamer genomen en was enorm klein, bij binnenkomen kamer onfrisse geur en alles was wat verouderd. Eten lekker klaargemaakt maar veel te kleine porties, wij gingen met honger van tafel! Ontbijt heel weinig variatie, dus eentonig na een dag of drie. Dranken in de bar duur en de glazen zijn soms maar half gevuld zoals cava en wijn. Bediening loopt dikwijls niet vlot en daardoor dikwijls spanning onder het personeel. Dus kort gezegd: prijs/kwaliteit heel duur!

• 7Ronald14-06-2016

Was Ok

Is een oud hotel, wel gerenoveerd, behalve zwembad. Airco niet tegen zijn taak opgewassen, het bleef te warm op onze kamer op 4e verdiep. Ook de badkamer was veel te warm. Uitzicht was wel prachtig met zicht op de Lac De Warfaaz. Minibar was wel zeer doeltreffend, hadden we tenminste koude dranken. Eten in restaurant was lekker en ontbijtbuffet kan niet beter. Dranken zeer duur, een Duvel kost maar efkes 5,5 euro, een nieuw record!

• 8Anoniem01-11-2015

Leuk hotel

Het was een vrij leuk hotel. Ik heb ontbijt op bed genomen en dat was wel leuk. Alleen kost het hotel wel vrij veel. Als je op je kamer iets om te eten wilt bestellen moet je € 7,50 betalen. En extra bijbetalen voor ontbijt op bed. De prijs voor het hotel ligt vrij hoog. De stad is wel dicht bij de buurt en er zijn veel bossen, dat vind ik goed. Bij het eten is er veel vis.

• 6David12-10-2015

Kamers waren goed maar voor een vier sterren nogal oubollig (mag wel moderner en lichtere kleuren kan wonderen doen). Eten avondmaal en ontbijt waren top (zaterdagavond buffet) Welness was goed maar toch enkele minpuntjes; om naar welness te gaan moet je door de fitness is niet echt praktisch. jacuzzi was te klein.

vriendelijkheid personeel, juist bij aankomst was minder maar de rest van het verblijf was vriendelijk.

• 7Peter-Johanna17-08-2015

Gemiddeld hotel, niet slecht, niet geweldig

We hebben dit hotel geboekt via een tegoedbon. Het hotel ziet er op eerste indruk netjes uit. Het doet zich voor als naturally, met veel groentinten. Dit is alleen nergens in terug te vinden. Niet in het eten; gemiddeld ontbijtbuffet, geen vers fruit, veel ongezonde dingen, en lunch en diner kaart is vooral veel vlees. Maar daarnaast ook niet in de Wellness. De eerste keer dat je daar komt moet je goed zoeken, je komt in een lange gang met allemaal gesloten deuren. Je moet op de gok kijken waar je moet zijn. Je moet via het zwembad naar de fitness en door de fitness heen om bij de sauna's te komen. Allemaal erg onlogisch en naar onze mening onhygiënisch. Kamer was prima, ruim en goeie bedden. Uitzicht op de natuur is super. Douche is goed, maar bad is veel te klein, kun je alleen rechtop in zitten. Al met al prima voor 1 nacht. De plaats Spa zijn we een middag geweest en dat is ruim voldoende. Klein, leuke terrasjes maar niet bijzonder.

Hotel Silva Hotel Spa-Balmoral info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Route de Balmoral 33, 4900