6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Silva Hotel Spa-Balmoral voor je op een rij gezet:

42 reviews over Hotel Silva Hotel Spa-Balmoral in het Nederlands

mooie nieuwe kamer

luc
16-6-2018

neem zeker een upgrade van de kamer is echt de moeite en het geld waard. personeel helemaal niet vriendelijk . restaurant lift en zwembad aan renovatie toe. ontbijtbuffet tip top in orde

Gereisd met partner in juni 2018

Onder verwachting!

Jacqueline
27-4-2018

Schone kamer, prachtige omgeving en goed bereikbaar. Kamers belachelijk klein, slechte tv- ontvangst en waardeloze zenders, lang wachten in restaurant.

Gereisd met partner in april 2018

Nooit meer!

Dehaudt
3-1-2018

Receptie vriendelijke mensen! Gewone kamer genomen en was enorm klein, bij binnenkomen kamer onfrisse geur en alles was wat verouderd. Eten lekker klaargemaakt maar veel te kleine porties, wij gingen met honger van tafel! Ontbijt heel weinig variatie, dus eentonig na een dag of drie. Dranken in de bar duur en de glazen zijn soms maar half gevuld zoals cava en wijn. Bediening loopt dikwijls niet vlot en daardoor dikwijls spanning onder het personeel. Dus kort gezegd: prijs/kwaliteit heel duur!

Gereisd met partner in december 2017

Was Ok

Ronald
14-6-2016

Is een oud hotel, wel gerenoveerd, behalve zwembad. Airco niet tegen zijn taak opgewassen, het bleef te warm op onze kamer op 4e verdiep. Ook de badkamer was veel te warm. Uitzicht was wel prachtig met zicht op de Lac De Warfaaz. Minibar was wel zeer doeltreffend, hadden we tenminste koude dranken. Eten in restaurant was lekker en ontbijtbuffet kan niet beter. Dranken zeer duur, een Duvel kost maar efkes 5,5 euro, een nieuw record!

Gereisd met partner in juni 2016

Leuk hotel

Anoniem
1-11-2015

Het was een vrij leuk hotel. Ik heb ontbijt op bed genomen en dat was wel leuk. Alleen kost het hotel wel vrij veel. Als je op je kamer iets om te eten wilt bestellen moet je € 7,50 betalen. En extra bijbetalen voor ontbijt op bed. De prijs voor het hotel ligt vrij hoog. De stad is wel dicht bij de buurt en er zijn veel bossen, dat vind ik goed. Bij het eten is er veel vis.

Gereisd alleenreizend in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

David
12-10-2015

Kamers waren goed maar voor een vier sterren nogal oubollig (mag wel moderner en lichtere kleuren kan wonderen doen). Eten avondmaal en ontbijt waren top (zaterdagavond buffet) Welness was goed maar toch enkele minpuntjes; om naar welness te gaan moet je door de fitness is niet echt praktisch. jacuzzi was te klein.

vriendelijkheid personeel, juist bij aankomst was minder maar de rest van het verblijf was vriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2015

Gemiddeld hotel, niet slecht, niet geweldig

Peter-Johanna
17-8-2015

We hebben dit hotel geboekt via een tegoedbon. Het hotel ziet er op eerste indruk netjes uit. Het doet zich voor als naturally, met veel groentinten. Dit is alleen nergens in terug te vinden. Niet in het eten; gemiddeld ontbijtbuffet, geen vers fruit, veel ongezonde dingen, en lunch en diner kaart is vooral veel vlees. Maar daarnaast ook niet in de Wellness. De eerste keer dat je daar komt moet je goed zoeken, je komt in een lange gang met allemaal gesloten deuren. Je moet op de gok kijken waar je moet zijn. Je moet via het zwembad naar de fitness en door de fitness heen om bij de sauna's te komen. Allemaal erg onlogisch en naar onze mening onhygiënisch. Kamer was prima, ruim en goeie bedden. Uitzicht op de natuur is super. Douche is goed, maar bad is veel te klein, kun je alleen rechtop in zitten. Al met al prima voor 1 nacht. De plaats Spa zijn we een middag geweest en dat is ruim voldoende. Klein, leuke terrasjes maar niet bijzonder.

Gereisd met partner in augustus 2015

prima hotel

hezertjes
13-5-2015

Mooi gelegen ,ruime parking,fijne en propere kamer,uitgebreid ontbijtbuffet ,leuke welness,vriendelijk personeel,kortom alles voor een geslaagd verblijf .

Gereisd met partner in mei 2015

Aanrader om bij te komen

harry stevens
12-7-2014

Hotel ligt gunstig bij stadje Spa en supermarkten. Mooi uitzicht over dal (indien kamer aan goede kant hotel). Goed georganiseerd en vriendelijk personeel. Wellness ruimte (zwembad, sauna, bubbelbad) is aan renovatie toe maar functioneert prima.

Gereisd met partner in Sun Jul 06 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kamers ok, wellness vies

Evi
2-4-2014

De kamer was ruim met een mooi uitzicht, proper. Het ontbijt was zeer lekker met een ruime keuze. De wellness is echter een ramp... Het zwembad en de sauna waren ok... De jacuzzi buiten was zeer klein, bijna niet verwarmd, geen bubbels en stuk aan de randen. De hamman stond uit en stonk verschrikkelijk naar schimmel. Echt geen wellnesshotel zoals wordt gepromoot.

Gereisd met partner in Tue Mar 25 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Silva Hotel Spa-Balmoral in Spa , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Silva Hotel Spa-Balmoral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.