Géén boekingskosten
BelgiëLuikSpaHotels SpaHotel Radisson Blu Palace

Hotel Radisson Blu Palace

BelgiëLuikSpa

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Radisson Blu Palace voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 41 reviews

• Sportfaciliteiten

41 Reviews over Radisson Blu Palace

• 8Specie21-09-2020

Prima hotel

Zeer schone kamer, maar erg klein, niet geschikt voor een langer verblijf met grote koffers en het bed was ook wat klein voor een modern hotel. 'Uitzicht op de bergen achter het hotel' betekent dat je tegen een wand met gaas aankijkt met daarvoor een soort binnentuin die bijna volledig is gevuld met een onaantrekkelijk bijgebouw. Het personeel spreekt gebrekkig Nederlands en Engels met een zwaar accent, maar ze doen hun best en ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit van het restaurant is prima en ze hebben een aardig (verwarmd) terras aan de straatzijde, waar het bij mooi weer prettig toeven is en waar je ook kunt ontbijten en dineren. De verbinding met de Thermen is erg handig, al vielen de thermen zelf wat tegen (kleiner dan gedacht en alle baden hadden hetzelfde water).

• 5Stéphane Cyx22-03-2019

Veel te duur voor de kwaliteit.

Voor 300 EUR voor twee nachten verwachten we als koppel, dat een kamer met dubbelbed boekte, toch om ook een groot tweepersoonslaken te vinden in de kamer. In plaats daarvan kregen we twee kleine lakens. Volgens de receptie was dit normaal en in het hele hotel zo. Pas bij een tweede passage aan de receptie, waar we foto’s van de geboekte kamer toonden, bleken de suites hier wel over te beschikken. Op geen enkele manier konden we van lakens wisselen. Los daarvan had de kamer een vieze rookgeur. Ik hoop dat het ontbijt nog iets kan goedmaken.

• 6Marita12-11-2016

1 nacht gzweest

We sliepen 1 nacht hier met een bon. Bij aankomst een half uur moeten aanschuiven. We moesten 50 euro borg geven nog nooit mee gemaakt maja alles werd er vanaf gehaald wat wat dronken enzo Nadien trokken we naar de termen. 1uur moeten wachten om binnen te geraken nadien kwamen we binnen wat een teleurstelling 1 sauna en 1 hamam en een groot zwembad sorry dit zijn geen termen. Savonds kregen we een 3 gangen menu. Keuze was vrij beperkt en eten viel niet in de smaak. Als dessert ene chocolade moulleux gewoon koud kei hard nadien kreeg ik een nieuwe deze was nog erger na 2 min kreeg deze al. Kamers meer dan prima maar dit was het dan. Gelukkig moesten we dit zelf niet betalen. Veel stof en spinnenwebben.

• 7Diny09-10-2016

NIet voor herhaling vatbaar

Ontbijt slecht, oude koffie , geen respons na klacht bij receptie, het geld niet waard

• 7jeannetterem25-01-2015

voor herhaling vatbaar

licht veroudert goed ontbijt en perfect om naar de spa te gaan met de kabelbaan,restaurant kun je goed dineren

• 7Evelyn12-01-2015

Goed voor 1 keer.

Kamer heel mooi, valt niets op aan te merken. Het ontbijt kon beter, brood niet tijdig aangevuld, smakeloze confituur, te weinig keuze voor zo een hotel en zoeken achter een zitplaats. Ook jammer dat je niet terecht kunt in het restaurant van het hotel, dit was volboekt tot halftien s'avonds. In de namiddag met hoge verwachting richting de thermen via de kabellift. Bij aankomst serieus ontgoocheld, blijkt een groot verwarmd zwembad met slechts 1 sauna en hammam te zijn, had er meer van verwacht en zeker voor de prijs van 20 euro voor 3 uren.

• 9Sammy29-04-2014

hotel met service

het personeel was zeer klantvriendelijk en we mochten eerder inchecken dan aangekondigd. Schone kamers, koelkast lekker koud en douche met vloerverwarming. We hebben geen gebruik gemaakt van de Thermen en ging met de gratis kabelbaan een kijkje nemen. Voor mensen die wel gebruik maken is deze service erg handig, je stapt in de badjassen van het hotel in de kabelbaan naar boven. Fitness ruimte met 4 apparaten en sauna en gelukkig was er niemand aanwezig.Het ontbijt was voldoende maar vond weinig warme gerechten en vers fruit.

• 10sabrina.amatobene28-12-2013

Super!

Schitterende locatie met toegang tot de Thermen met de kabellift

• 10Kelly12-07-2013

fantastische plek

zeer goede service , goede omgeving midden in de natuur maar toch in het centrum

• 8Chris 15-01-2013

Gastvrij hotel met lekkere keuken

Hotel Radisson Blu Palace is een gezellig hotel in het centrum van Spa. We hadden dit hotel gekozen omdat er een directe link was met de Thermen van Spa, dus ideaal als verblijf als je daar gebruik van wil maken. We werden heel vriendelijk onthaalt en vragen werden zelfs in het nederlands beantwoord. Het diner werd geserveerd in "Les Saisons de Spa". Een modern restaurant met heerlijke gerechten aan een goede prijs. Het ontbijt wordt geserveerd als Amerikaans buffet, dus voor elk wat wils. De standaardkamer was proper, met een praktische badkamer. Tv, internet was aanwezig. Een nadeel was het tapijt en het bed was niet echt optimaal voor zwaare/lange mensen.

Hotel Radisson Blu Palace info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar