Hotel Radisson Blu Balmoral

6.7Voldoende

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Balmoral voor je op een rij gezet:

41 reviews over Hotel Radisson Blu Balmoral

• 4roosje10-08-2019

Jammer .... niet wat we verwacht hadden.

Verblijf met kleinkind. Niet kindvriendelijk vooral niet in het restaurant waar de wachttijden veel te lang zijn. Zwembad open voor kinderen , in stilte om 18.00u ??? Maak van dit hotel een hotel alleen voor volwassenen en begeleid het personeel in beide landstalen zodat iedereen de klanten kan helpen. Vriendelijkheid kan beter.

Met jonge kinderen

• 9rayza cneut24-03-2019

Voor herhaling vatbaar!

Absoluut een aanrader! Enorm genoten hier. Mooie hotelkamer, heel uitgebreid ontbijtbuffet met alles dat je je maar kan wensen. Wellness is heel netjes, rustgevend en ontspannend. Het personeel is bovendien heel vriendelijk. De omgeving ook even verkend, leuk dat er dingen te doen zijn op korte afstand! Zoals de Spa Monopole, circuit van Francorchamps. en het centrum van Spa. Zeker de moeite!

• 2018
    7Saskia31-07-2018

Een beetje een tegenvaller

Overnacht op doorreis naar Duitsland. Het hotel viel ons een beetje tegen en was niet wat wij van Radisson gewend zijn. Wij dachten dat het in de bossen lag maar het ligt in een woonwijk. De medewerkers aan de receptie waren heel vriendelijk. De kamer was mooi maar de standaardkamer had een glazen deur voor het toilet. Voor een kleinere meerprijs kregen we een luxere kamer. Die had geen deur voor de badkamer maar wel voor het toilet. Het restaurant viel tegen. Het eten was prima maar niet bijzonder, zeker niet voor de prijs. Het roomservice menu was vele malen beter. Het terras had een rare sfeer, iedereen was stil waardoor je amper een gesprek durft te voeren. Hetzelfde in het zwembad. Niet echt ontspannend. Spa is wel een leuk stadje, voor een dag. Wij zijn naar de Spa fabriek geweest waar je kunt zien waar Spa gebotteld wordt (aanrader) en hebben gedronken uit één van de bronnen (smaakt vies, maar toch een leuke ervaring).

• 2017
    9Kints Reggy25-06-2017

Super hotel!

Al sinds 2010 vieren we er kerstmis met de familie!

Met oudere kinderen

• Oude reviews

7Eric03-08-2014

nooit meer.

Is een groot hotel gelegen in de bossen rond Spa,Aan de receptie spreekt er één iemand nederlands verder in het engels of frans,de wellness hoe je het ook kan noemen bestaat uit een klein zwembad een stoombad en een sauna met weinig ligplaatsen,het is er ook wel redelijk duur voor iets te drinken of te eten.De kamer ik had een standaardkamer was te doen,wordt ook alle dagen gekuist,het ontbijt ,ja , moeilijk, eieren en spek waren koud verder zal ik maar zeggen oké.Parking is zeker te klein voor de omvang van het hotel als je wat te laat toekomt heb je zeker geen plaats meer.

• 9Van den branden jean claude05-07-2014

Fijne oase van rust en ontspanning.

Het was drie jaar geleden dat we daar geweest waren en ik moet toegeven dat ons huidig verblijf veel beter was als het vorige. Ontvangst in het nederlands met een volledig overzicht van alle faciliteiten van het hotel en we mochten reeds kort na de middag op onze kamer( een prachtige juniorsuite, werkelijk alles is aanwezig in deze suite).parking is vrij groot en gratis en stavelot is dichtbij en vandaar kun je vertrekken op de ravel routes. Het avondeten is toch wel een aanrader, niet goedkoop maar het is het wel waard, Wat ons betreft is ook de rust die daar heerst over het ganse hotel gedurende ons volledig verblijf een belangrijke meerwaarde. Het wellnessgedeelte was nu wel in orde. Sauna, hamman,zwembad en rustruimte gewoon heel goed. Enig minpuntje: spijtig dat het aanwezige tennisterrein totaal verwilderd is. Heraanleggen of vervangen door een mooi tuintje is een te overwegen optie. Ik kijk alvast uit om aldaar nog eens te gast te zijn.

• 7Jin20-05-2013

Wisselende ervaring

Ontvangst bij receptie was niet fijn, erg onpersoonlijk geen uitleg over faciliteiten (moesten overal naar vragen). Kamer was netjes, ook hier weer dat er geen uitleg over faciliteiten aanwezig is.. geen stroom totdat je de key in een houder steekt.... badkamer en bed netjes. Wellnesscenter valt tegen , geen personeel aanwezig. Avond-eten was echt voortreffelijk! Vriendelijk personeel en heerlijk eten! echt doen!!! Ontbijt was slecht, koffie lauw, geen thee... weinig keuze in brood/beleg.

• 6edwin_buggenhout04-11-2012

Goed hotel maar geen 4-sterren waard

"Hotel Radisson Blu Balmoral in Spa" is een goed hotel in een mooie bosrijke omgeving en toch dicht (2km) bij het stadscentrum. Ontvangst OK Kamers OK. (Vasttapijt vind ik een minpunt) Wellness OK Ontbijt OK Dranken in bar en restaurant erg prijzig Avondeten goed maar zeker niet speciaal en zeker niet in overeenstemming met de prijs. Hotel maakt reclame "Festival Gibier" van 1 november tot 2 december, maar wij hebben geen 'Gibier' op ons bord gezien. Besluit: Goed hotel maar absoluut geen 4-sterren waard en dan ook veel te duur voor hetgeen je krijgt.

Met vrienden

• 9ricardo198006-05-2012

Very nice hotel relaxing place

we had a very nice room and it was very quiet

the pool is gorgeous

the breakfast we had on the terras was very nice lots of choice

• 7karen08-01-2012

geen 4 sterren waard

pluspunten : eten in restaurant en ontbijt zeer lekker en vriendelijke bediening.Kamer ok.

minpunten : welness :in de sauna is men verplicht badgoed te dragen en de douche's staan te dicht bij sauna waardoor het water tot aan de sauna loopt en men verplicht eerst door een waterplas dient te lopen om in de sauna te kunnen gaan. Spijtig want voor een saunabezoek zijn droge voeten een must. Ook lopen er kinderen binnen en buiten in de sauna waardoor relaxen niet kan. Er staat wel geschreven dat kinderen niet zijn toegelaten maar er is geen controle , dus voor echt te genieten van de welness moet men hier niet zijn.

Met vrienden

1 tip over Hotel Radisson Blu Balmoral

• Jin, 20-05-2013

Eten in het restaurant is echt een aanrader. 3 gangenmenu voor 42euro.

0 vragen over Hotel Radisson Blu Balmoral

• VerzorgingHalfpension, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages