Géén boekingskosten

BelgiëLuikSpa

8.4FantastischScore uit 47 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

47 Reviews over Radisson Blu Balmoral

• 6Ann11-11-2022

Restaurant kan veeel beter

Geboekt met weekenddesk, kamer gewoontjes(vlgs hotel upgrade) 1lavabo/kleine kamer/geen badjassen meer-te betalen! Ontbijt goed-diner te duur ook de wijn, voorgerecht-gerookte zalm of gerookte eendeborst/kabeljauw of ribbetjes van marcassain/ijsjze : 50euro/wijn 35euro!! Ga beneden eten in spa zelf! 10 keer beter en goedkoper

• 9Charlotte04-04-2022

Een tof weekend in een prachtige setting

We hadden een heel tof weekend in hotel Radisson Blu Balmoral in Spa. De kamer had alles wat we nodig hadden. En zelfs een bad! Altijd een meerwaarde in een hotelkamer, vind ik. We genoten enorm van het ontbijt en de wellness faciliteiten. Ook de massages zijn een aanrader. We maakten enkele prachtige wandelingen aan het nabijgelegen meer. Een heel fijn weekend. Wij komen zeker terug.

• 9Pauline31-03-2022

Heel aangenaam verblijf

Het verblijf was heel aangenaam. De kamers waren mooi met heel goede bedden. Het personeel was ongelofelijk vriendelijk, wat de reis prettig maakte. Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. In de omgeving zijn er leuke wandelpaden aanwezig.

• 9Laurens29-03-2022

Mooi hotel in prachtige Natuur

Indrukwekkend hotel. Leuke liggin in de bossen van Spa. Grote kamers, heel erg vriendelijke barman en gezellige welness.

• 9Marcel14-03-2022

Een echte aanrader als beste hotel van Spa!

Wat een geweldig hotel en een geweldige ligging. Alles was eigenlijk goed in dit hotel van de ontvangst tot het diner, tot de uiteindelijk uitcheck. Het hotel ligt prima in het groen en heerlijk om vanuit het hotel te gaan wandelen. We komen vaak en graag in Spa maar dit hotel overtrof al onze verwachtingen. een echte aanrader!

• 6Stouten veronique30-07-2020

Niet voor herhaling vatbaar

Het uitzicht aan de buitenkant was mooi, het personeel was vriendelijk. De kamer was netjes enkel het bad liep niet af in de bakamer, de handdoeken roken naar frituurvet. Het ontbijt was slecht, geen bediening ondanks corona, iedereen raakte alles aan. De eieren en spek waren bijna rauw, de croissants en chocoladebroodjes waren slecht gebakken. Iedereen moest zichzelf bedienen aan het koffieautomaat, die was ook niet lekker en dat ondanks corona. De welness was 1 zwembad, 1 sauna, ondanks de corona mocht je er natuurlijk maar per bubbel in, dus was niet te doen en de hamam was toe, op de ligweide waren te weinig ligzetels. Het hotel was eigenlijk het geld niet waard, te duur.

• 4roosje10-08-2019

Jammer .... niet wat we verwacht hadden.

Verblijf met kleinkind. Niet kindvriendelijk vooral niet in het restaurant waar de wachttijden veel te lang zijn. Zwembad open voor kinderen , in stilte om 18.00u ??? Maak van dit hotel een hotel alleen voor volwassenen en begeleid het personeel in beide landstalen zodat iedereen de klanten kan helpen. Vriendelijkheid kan beter.

• 9rayza cneut24-03-2019

Voor herhaling vatbaar!

Absoluut een aanrader! Enorm genoten hier. Mooie hotelkamer, heel uitgebreid ontbijtbuffet met alles dat je je maar kan wensen. Wellness is heel netjes, rustgevend en ontspannend. Het personeel is bovendien heel vriendelijk. De omgeving ook even verkend, leuk dat er dingen te doen zijn op korte afstand! Zoals de Spa Monopole, circuit van Francorchamps. en het centrum van Spa. Zeker de moeite!

• 7Saskia31-07-2018

Een beetje een tegenvaller

Overnacht op doorreis naar Duitsland. Het hotel viel ons een beetje tegen en was niet wat wij van Radisson gewend zijn. Wij dachten dat het in de bossen lag maar het ligt in een woonwijk. De medewerkers aan de receptie waren heel vriendelijk. De kamer was mooi maar de standaardkamer had een glazen deur voor het toilet. Voor een kleinere meerprijs kregen we een luxere kamer. Die had geen deur voor de badkamer maar wel voor het toilet. Het restaurant viel tegen. Het eten was prima maar niet bijzonder, zeker niet voor de prijs. Het roomservice menu was vele malen beter. Het terras had een rare sfeer, iedereen was stil waardoor je amper een gesprek durft te voeren. Hetzelfde in het zwembad. Niet echt ontspannend. Spa is wel een leuk stadje, voor een dag. Wij zijn naar de Spa fabriek geweest waar je kunt zien waar Spa gebotteld wordt (aanrader) en hebben gedronken uit één van de bronnen (smaakt vies, maar toch een leuke ervaring).

• 9Kints Reggy25-06-2017

Super hotel!

Al sinds 2010 vieren we er kerstmis met de familie!

Hotel Radisson Blu Balmoral info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Avenue Léopold ll 40, 4900