Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Spa voor je op een rij gezet:

vakanties Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Spa voor je op een rij gezet:

Reviews over Spa

spa is heel kort samen te vatten nl vergane glorie

caroline
    13-8-2018

heel weinig restaurants open , degene die open waren zagen ons liever niet als wel. spa zelf is vergane glorie, het oude badhuis staat leeg . restaurants allemaal dezelfde keuze behalve l`auberge zeer vriendelijk en super goed eten iets duurder maar dubbel en dwars waard . Spa is prijstechnisch ook alles behalve goedkoop, zij teren nog op de naam maar zijn ze allang niet meer. jammer ik ga daar nooit meer heen

Gereisd Met partner in augustus 2018

Toppertje

Lune
    27-6-2018

Prachtige plek met veel te doen in de omgeving. Wanneer je ergens in het dorp wil gaan eten zorg dan zeker dat je vooraf hebt gereserveerd, alles zit namelijk vol. Vooral in de weekenden is het er echt druk. Verder is er gewoon ontzettend veel te zien en te doen in de omgeving + prachtige natuur.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Spa is prachtig!

Imad el Kaka
    16-8-2014

De stad Spa is vele voorzieningen rijk. Wat opvalt is dat je je er gewoon niet verveelt. Er zijn echt vele leuke winkeltjes en aardig wat restaurantjes en leuke cafés. De ligging is prachtig en de natuur is adembenemend.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een bezoek waard, maar helaas veel verkeersdrukte.

cor
    29-6-2014

De oude gebouwen en het park geven Spa sfeer. Jammer dat er zoveel verkeer door heen gaat. Als je uit de herrie wilt gaan dan kan je met een lift naar boven. Daar kan je wandelen en zijn de moderne baden gelegen.

Gereisd Met partner in Fri Jun 20 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie plaats niet ver van Luik

Erik
    9-6-2014

Wij waren blij verrast door Spa. Een mooie, ietwat chice plaats met dure auto's en een levendige sfeer. Er zijn een paar bezienswaardigheden zoals een mooie grote kerk en een casino. Centraal in Spa vind je een plein met een aantal leuke terrassen waar je goed kunt eten. Niet ver daarvan is er een stadspark met 19e-eeuwse architectuur. Prima plaats om een dagje te vertoeven.

Gereisd Met partner in juni 2014
Spa scoort een 7,8 uit 10, op basis van 77 reviews