Camping Parc des Sources

Meer campinginfo

25 reviews over Camping Parc des Sources

• 4Yvonne van den Bergh11-07-2012

Erg respectloos!

Voor deze camping gekozen vanwege ligging aan het bos. Op de website stond vermeld dat het zwembad geopend was. Dit was niet het geval, wat een enorme tegenvaller was vanwege het warme weer. Als we dit hadden geweten hadden we nooit voor deze camping gekozen.

Het sanitair is schoon maar erg karig.

Overdag hebben we éénmaal wat muziek gemaakt (akoestisch). Uiteraard hebben we aan omstanders gevraagd of zij hier last van hadden, dit was niet het geval, we kregen zelfs publiek. Echter kregen we bij vertrek te horen om a.u.b. niet meer terug te komen vanwege de overlast. Wij hadden liever eerder gehoord dat men hier toch last van had in plaats van zo enorm onbeschoft behandeld te worden door de eigenaresse. Als men dit aangegeven had waren wij uiteraard meteen gestopt met spelen, ook al was het maar een uurtje of twee en hebben we gevraagd of men er last van had. Een enorme tegenvaller en heeft niets te maken met gastvrijheid, waar het toch om gaat in deze branche. Respectloos!

• 2Eetgelegenheden

Met vrienden

• 9Fam. Hendriks13-08-2011

Rustige camping in prachtige omgeving!

Wij hebben ons prima vermaakt op de Park des Sources in Spa. Het is een heerlijk rustige camping in een prachtig gebied. De kampeerplaatsen zijn ruim. Je kunt in het café/restaurantje met terras (en grote haard bij overkapping gezellig bij slecht weer) terecht voor eenvoudige maaltijden. Meteen vanuit de camping kun je prachtige wandelingen maken in het bos. Spa ligt op steenworp afstand, leuk stadje. Kinderen kunnen vrij rondlopen omdat de camping overzichtelijk is. Vriendelijke beheerders ! Zwembadje en speeltuin. Wat wil je nog meer?

Het sanitair is OK, wordt tweemaal daags schoongemaakt.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9ERIC VAN DER JEUGHT29-07-2011

AMAAI ZO GOED ONTVANGEN

Zeer vriendelijk en behulpzaam zeer proper ook een aanrader voor mensen met kinderen.

• 6Mike04-07-2011

Niets apart

Afgelopen weekend verbleven, nette camping maar niet aparts. op zaterdag en zondagochtend ging men rond 8 uur grasmaaien, wij zijn geen uitslapers maar kan me voor stellen dat je toch vakantie hebt en je nog eens wil omdraaien. De rest van de dag was het muis stil, weinig te bleven. Je hoort de weg erlangs erg goed. Vanuit de camping kun je lekker wandelen en Spa ligt om de hoek. Sanitair op vrijdag en zaterdag een vreselijke urine lucht en schoon is anders. Toen zondagmiddag iedereen zowat vertrokken was ging men met de hogedrukslag erdoor, een emmer sop wat nergens te bekennen. Als het sanitair zo wordt schoon gemaakt het komende seizoen, zal het ook snel vergane glorie zijn. Zwembad zag er netjes uit. Ik zou er geen week verblijven maar voor doorreis prima!

• 8Berry19-06-2011

Overzichtelijk, gemoedelijk, prima vertoeven

Heerlijk 2 weken op deze camping vertoeft met de vouwwagen. De camping is niet groot wat hem overzichtelijk en rustig maakt (en da's makkelijk met de kinderen). Er is een zwembad (15m x 5m x 1,7m) wat in 2011 vernieuwd wordt, echter onze kinderen (5j en 7j) hebben zich er prima in vermaakt. Ook de speeltuin is niet te groot, maar goed om zich elke dag een tijdje in te vermaken. De camping grenst aan het bos van Spa, wat ons betreft een super-plus punt, lekker picknicken en ontbijten in deze omgeving. Eetgelegenheid is minimaal een restaurantje wat er niet uitnodigend uit zag, derhalve niet gegeten. De douches worden elke middag en avond gereinigd wat zorgt voor schoon sanitair (natuurlijk wel even alert zijn dat je niet als laatste gaat!). Ook op verschillende plekken zijn waterkraantje geplaatst, dus verlopen met zware jerry-cans is niet nodig. Het centrum van Spa is om de hoek, camping af, auto in zijn vrij en naar beneden rollen.

• 2Eetgelegenheden

• 8lvdwklb17-12-2010

Goede mooi gelegen camping

Mooi gelegen met goede voorzieningen. Sanitair is goed. Wordt een aantal keren per dag schoongemaakt. De wasserette is goed. Er is een zwembad met daarnaast een speeltuin. Handig met de kinderen en overzicht genoeg dus. Een aanrader!

• 8KLB17-12-2010

Prima familie camping heerlijk in het groen

De camping is mooi gelegen en heeft goede voorzieningen. Sanitair is prima voor elkaar en de wasserette is zo goed als nieuw met goede machines. Er is een zwembad met daarnaast een speeltuintje. Overzicht genoeg dus. De kantine is handig. Spa ligt verder om de hoek en er is genoeg te zien. Kortom een aanrader!!!

• 8Vincent en Nanja10-08-2010

Gezellige, rustige, schone camping.

De camping is niet al te groot. Daardoor erg knus en gezellig. Je komt telkens dezelfde mensen tegen, dus je hebt al snel contact met de rest. Fijn ook dat er een gezamelijke ruimte is die je daarvoor kan gebruiken (gezellig bij de open haard.) In het restaurantje kan je eten of 's ochtends vers brood halen. Bij lekker weer bijkomen in het zwembad en daarna douchen in de schone en zeer goed onderhouden badruimte. Wc's zijn schoon, douches zijn netjes en ook de wasbakken in de keuken zorgen ervoor dat je je op je gemakt voelt. Het personeel van het restaurant is zeer vriendelijk en sluiten niet precies op hun tijd maar dringen makkelijk nog een drankje met je. Het stel dat de camping beheert, mengt zich ook gewoon tussen de gasten en hebben daardoor alles goed in de gaten, maken een praatje en zorgen dat je het naar je zin hebt. Staan altijd voor je klaar. Wij komen hier zeker nog eens terug.

• 9Staat v/h sanitair

• 7Caroline & Eric25-06-2010

prachtige omgeving

Eenvoudige camping met uitstekende wandelmogelijkheden. We zijn er na het hoogseizoen geweest waardoor een aantal faciliteiten niet meer beschikbaar was. Het sanitair was daardoor ook niet altijd even schoon. Beheerders zijn niet zichtbaar op de camping.

• 1Eetgelegenheden

• 8Marcel en Wendy25-05-2009

Rustige camping die het bezoeken zeker waard is

De vorige recensie verbaast ons. Het sanitair is prima in orde. Het sanitair schoon. Het kan natuurlijk altijd wel eens niet schoon zijn, maar dat ligt vaak ook aan de gebruikers zelf. Dat geldt voor alle campings.

Verder is het een erg rustige groene camping. De kantine was dicht (is alleen in de zomer open), dus daar kunnen we niet over oordelen. Wel kun je iedere ochtend lekker verse broodjes kopen (wel avond van te voren bestellen).

De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Je kunt altijd bij hun terecht met vragen en opmerkingen.

Vanuit de camping diverse wandelingen. Fietsen kan ook goed in de omgeving (wel heuvelachtig).

Ook wij komen hier zeker terug.

• 7Staat v/h sanitair

0 tips over Camping Parc des Sources