7,9

3 reviews over Camping Parc des Sources in het Nederlands

Super leuk

A v Schoonhoven (buurman en buurman)
29-8-2018

Wat een super leuke en meedenkende eigenaren. Hele fijne douches en toiletruimtes. Helaas liet het weer niet toe om te zwemmen maar het zag er zeker goed uit. Ook bij het restaurantje heerlijk gegeten en leuk personeel. Mooie en ruime plek.
Wij waren daar tijdens de F1 Broodjes bestellen, shuttle busjes naar het Circuit en een geweldige uitleg gekregen over de terugreis naar Nederland zonder in de file te komen. Echt een aanrader

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

redelijke camping

kbraat
26-1-2016

De camping maakte op het eerste gezicht een wat onverzorgde indruk, daarnaast was het zwembad niet geopend. wellicht dat dit kwam omdat we in het voorjaar hier waren. Sanitair gebouw is schoon maar wat verouderd, voor de douches moet je muntjes kopen. Er is een klein restaurantje aanwezig met een eenvoudige kaart. Verder is het personeel vriendelijk en behulpzaam; het beroemde plaatsje Spa ligt op loopafstand.

Gereisd Met vrienden in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg respectloos!

Yvonne van den Bergh
11-7-2012

Voor deze camping gekozen vanwege ligging aan het bos. Op de website stond vermeld dat het zwembad geopend was. Dit was niet het geval, wat een enorme tegenvaller was vanwege het warme weer. Als we dit hadden geweten hadden we nooit voor deze camping gekozen.

Het sanitair is schoon maar erg karig.

Overdag hebben we éénmaal wat muziek gemaakt (akoestisch). Uiteraard hebben we aan omstanders gevraagd of zij hier last van hadden, dit was niet het geval, we kregen zelfs publiek. Echter kregen we bij vertrek te horen om a.u.b. niet meer terug te komen vanwege de overlast. Wij hadden liever eerder gehoord dat men hier toch last van had in plaats van zo enorm onbeschoft behandeld te worden door de eigenaresse. Als men dit aangegeven had waren wij uiteraard meteen gestopt met spelen, ook al was het maar een uurtje of twee en hebben we gevraagd of men er last van had. Een enorme tegenvaller en heeft niets te maken met gastvrijheid, waar het toch om gaat in deze branche. Respectloos!

Gereisd Met vrienden in juni 2012

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parc des Sources in Spa , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parc des Sources zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.