8,4

8 reviews over Camping Parc des Sources in het Nederlands

Een zeer aangename verrassing!

Ruth
7-8-2019

Wat een sfeervolle leuke camping! Wij hebben hier een kleine week doorgebracht maar dit had nog best langer mogen duren. Aardige ontvangst, leuke speeltuin (met trampoline!) en een simpel maar lekker zwembad. Sanitair voldoet prima. De ligging is geweldig, ontzettend veel te doen ook met jonge kinderen. Kinderen maken snel vriendjes door het centrale speelgebeuren. Wij zijn aangenaam verrast. Het restaurant heeft een simpele kaart maar het is heerlijk en de kok kan er echt wat van! Een aanrader voor gezinnen maar ook voor mensen die wat meer rust zoeken. Genoten!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Fantastische plek

Nico
28-5-2017

Komen hier regelmatig, het zwembad krijgt opknapbeurt van wat ik begreep van de eigenaar, gaat in Juli weer open wat helemaal goed is voor komende zomer!! WIJ komen zeker weer terug! Onze kinderen hebben het erg naar hun zin en is een rustige overzichtelijke Camping! Zelfs broodjes service in het voor seizoen helemaal top! En natuurlijk super mooie omgeving je zit zo in het bos en naar de beek.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

Top familiecamping

Carlos Bloklander
8-8-2015

Gezellig, vriendelijke service en mooie omgeving

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Rustige camping in prachtige omgeving!

Fam. Hendriks
13-8-2011

Wij hebben ons prima vermaakt op de Park des Sources in Spa. Het is een heerlijk rustige camping in een prachtig gebied. De kampeerplaatsen zijn ruim. Je kunt in het café/restaurantje met terras (en grote haard bij overkapping gezellig bij slecht weer) terecht voor eenvoudige maaltijden. Meteen vanuit de camping kun je prachtige wandelingen maken in het bos. Spa ligt op steenworp afstand, leuk stadje. Kinderen kunnen vrij rondlopen omdat de camping overzichtelijk is. Vriendelijke beheerders ! Zwembadje en speeltuin. Wat wil je nog meer?

Het sanitair is OK, wordt tweemaal daags schoongemaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Overzichtelijk, gemoedelijk, prima vertoeven

Berry
19-6-2011

Heerlijk 2 weken op deze camping vertoeft met de vouwwagen. De camping is niet groot wat hem overzichtelijk en rustig maakt (en da's makkelijk met de kinderen). Er is een zwembad (15m x 5m x 1,7m) wat in 2011 vernieuwd wordt, echter onze kinderen (5j en 7j) hebben zich er prima in vermaakt. Ook de speeltuin is niet te groot, maar goed om zich elke dag een tijdje in te vermaken. De camping grenst aan het bos van Spa, wat ons betreft een super-plus punt, lekker picknicken en ontbijten in deze omgeving. Eetgelegenheid is minimaal een restaurantje wat er niet uitnodigend uit zag, derhalve niet gegeten. De douches worden elke middag en avond gereinigd wat zorgt voor schoon sanitair (natuurlijk wel even alert zijn dat je niet als laatste gaat!). Ook op verschillende plekken zijn waterkraantje geplaatst, dus verlopen met zware jerry-cans is niet nodig. Het centrum van Spa is om de hoek, camping af, auto in zijn vrij en naar beneden rollen.

Goede mooi gelegen camping

lvdwklb
17-12-2010

Mooi gelegen met goede voorzieningen. Sanitair is goed. Wordt een aantal keren per dag schoongemaakt. De wasserette is goed. Er is een zwembad met daarnaast een speeltuin. Handig met de kinderen en overzicht genoeg dus. Een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Prima familie camping heerlijk in het groen

KLB
17-12-2010

De camping is mooi gelegen en heeft goede voorzieningen. Sanitair is prima voor elkaar en de wasserette is zo goed als nieuw met goede machines. Er is een zwembad met daarnaast een speeltuintje. Overzicht genoeg dus. De kantine is handig. Spa ligt verder om de hoek en er is genoeg te zien. Kortom een aanrader!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Mooie omgeving Spa vlakbij.

peter
19-5-2009

Camping is goed onderhouden, sanitair mooi schoon, mooie speeltuin en een goed uitgangs punt voor dagtripjes.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2009

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parc des Sources in Spa , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parc des Sources zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.