Camping Parc des Sources

25 reviews over Camping Parc des Sources

• 2017
    8Mirjam Hermans28-08-2017

Voor herhaling vatbaar!!

Voor het F1 weekend geboekt, omdat de camping dichtbij het circuit ligt! Er was een shuttle dienst geregeld, super! Elke dag mogelijkheid om broodjes te bestellen voor de volgende dag. Sanitair gedateerd maar schoon. Vervelend, maar dit is een frustratie op vele campings, dat je spullen nat worden tijdens het douchen. Leuke, behulpzame eigenaars!! We komen nog een keer terug!! :-)

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 2Peter25-05-2017

Nooit meer, vreselijke camping.

Ongeïnteresseerde Nederlandse eigenaar, die alleen maar bezig is met zijn eigen kinderen in plaats van met zijn gasten. Het hele terrein is scheef en onverzorgd, toilet gebouw zeer vies, vol met schimmel en stinkt, waarschijnlijk al in geen weken schoongemaakt. Zwembad was niet in gebruik/leeg. Kortom vreselijke camping, nooit meer voor ons.

• 1Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Bram, Beheerder, 29-05-2017

Geachte, jammer om te horen dat jullie het zo ervaren hebben. Aangezien wij ons hier niet in kunnen vinden zouden we het prettig vinden als jullie contact met ons zouden willen opnemen via mail of telefoon. We zouden het er dan graag met U over willen hebben.

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

1bonny03-10-2016

geen aanrader

toiletten vuil zwembad en kinderzwembad vuil had een email gestuurd om te vragen of er nog plaats was en gebeld ,op geen een van de 2 een antwoordt ,zijn dan zo naar toe gereden . niemand aan de receptie als we aan kwamen gereden , dan maar gebeld en mochten zelf een plekje zoeken . als we dan te goed stonden en s' avonds gingen douchen zagen we dat alles vies en vuil was (Geen Aanrader) 0 op 10

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7Jack ter Burg27-05-2014

Rusige Camping, weinig luxe

Parc des Sources is een prima doorgangscamping in de Ardennen. Voor een 2,5 sterren camping voldoende en sich qua voorzieningen. Toiletgebouwen verouderd, sterke urine geur... afwasgedeelte etc vrij nieuw. Mooie natuur vlak achter camping en met stevige wandelschoenen aan inderdaad Spa te bereiken. Spa echter een vergane glorie stad, heel veel leegstand en verouderd. Enkele musea die nog interessant zijn en ga met het kabelbaantje hotel.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9ERIC VAN DER JEUGHT29-07-2011

AMAAI ZO GOED ONTVANGEN

Zeer vriendelijk en behulpzaam zeer proper ook een aanrader voor mensen met kinderen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2011

• 6Mike04-07-2011

Niets apart

Afgelopen weekend verbleven, nette camping maar niet aparts. op zaterdag en zondagochtend ging men rond 8 uur grasmaaien, wij zijn geen uitslapers maar kan me voor stellen dat je toch vakantie hebt en je nog eens wil omdraaien. De rest van de dag was het muis stil, weinig te bleven. Je hoort de weg erlangs erg goed. Vanuit de camping kun je lekker wandelen en Spa ligt om de hoek. Sanitair op vrijdag en zaterdag een vreselijke urine lucht en schoon is anders. Toen zondagmiddag iedereen zowat vertrokken was ging men met de hogedrukslag erdoor, een emmer sop wat nergens te bekennen. Als het sanitair zo wordt schoon gemaakt het komende seizoen, zal het ook snel vergane glorie zijn. Zwembad zag er netjes uit. Ik zou er geen week verblijven maar voor doorreis prima!

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Vincent en Nanja10-08-2010

Gezellige, rustige, schone camping.

De camping is niet al te groot. Daardoor erg knus en gezellig. Je komt telkens dezelfde mensen tegen, dus je hebt al snel contact met de rest. Fijn ook dat er een gezamelijke ruimte is die je daarvoor kan gebruiken (gezellig bij de open haard.) In het restaurantje kan je eten of 's ochtends vers brood halen. Bij lekker weer bijkomen in het zwembad en daarna douchen in de schone en zeer goed onderhouden badruimte. Wc's zijn schoon, douches zijn netjes en ook de wasbakken in de keuken zorgen ervoor dat je je op je gemakt voelt. Het personeel van het restaurant is zeer vriendelijk en sluiten niet precies op hun tijd maar dringen makkelijk nog een drankje met je. Het stel dat de camping beheert, mengt zich ook gewoon tussen de gasten en hebben daardoor alles goed in de gaten, maken een praatje en zorgen dat je het naar je zin hebt. Staan altijd voor je klaar. Wij komen hier zeker nog eens terug.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Caroline & Eric25-06-2010

prachtige omgeving

Eenvoudige camping met uitstekende wandelmogelijkheden. We zijn er na het hoogseizoen geweest waardoor een aantal faciliteiten niet meer beschikbaar was. Het sanitair was daardoor ook niet altijd even schoon. Beheerders zijn niet zichtbaar op de camping.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2009

• 8Marcel en Wendy25-05-2009

Rustige camping die het bezoeken zeker waard is

De vorige recensie verbaast ons. Het sanitair is prima in orde. Het sanitair schoon. Het kan natuurlijk altijd wel eens niet schoon zijn, maar dat ligt vaak ook aan de gebruikers zelf. Dat geldt voor alle campings.

Verder is het een erg rustige groene camping. De kantine was dicht (is alleen in de zomer open), dus daar kunnen we niet over oordelen. Wel kun je iedere ochtend lekker verse broodjes kopen (wel avond van te voren bestellen).

De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Je kunt altijd bij hun terecht met vragen en opmerkingen.

Vanuit de camping diverse wandelingen. Fietsen kan ook goed in de omgeving (wel heuvelachtig).

Ook wij komen hier zeker terug.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2009

• 8MvH14-08-2008

Leuke en goed gelegen camping

Sinds 01-06-2008 is er een nieuw, jong, enthousiast, vriendelijk en behulpzaam beheerders echtpaar begonnen. Zij gaan van deze camping zeker weer iets maken. Er is een afdak met openhaard oa. voor de tentkampeerders die, bij wat minder weer toch hun eigen potje kunnen maken. Het eten in het restaurantje was goed en ook betaalbaar. Als je achter door een hekje de camping verlaat loop je zo een heel mooi bos in. Spa licht op zo’n 1500 meter. Het circuit van Spa-Francorchamps op zo’n 6 KM. In de mooie omgeving zijn veel uitstapjes te maken. Wij komen er zeker nog eens terug!

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden