Camping Parc des Sources

Tonen op kaart

25 reviews over Camping Parc des Sources

• 2019
    9Ruth07-08-2019

Een zeer aangename verrassing!

Wat een sfeervolle leuke camping! Wij hebben hier een kleine week doorgebracht maar dit had nog best langer mogen duren. Aardige ontvangst, leuke speeltuin (met trampoline!) en een simpel maar lekker zwembad. Sanitair voldoet prima. De ligging is geweldig, ontzettend veel te doen ook met jonge kinderen. Kinderen maken snel vriendjes door het centrale speelgebeuren. Wij zijn aangenaam verrast. Het restaurant heeft een simpele kaart maar het is heerlijk en de kok kan er echt wat van! Een aanrader voor gezinnen maar ook voor mensen die wat meer rust zoeken. Genoten!

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8A v Schoonhoven (buurman en buurman)29-08-2018

Super leuk

Wat een super leuke en meedenkende eigenaren. Hele fijne douches en toiletruimtes. Helaas liet het weer niet toe om te zwemmen maar het zag er zeker goed uit. Ook bij het restaurantje heerlijk gegeten en leuk personeel. Mooie en ruime plek.
    Wij waren daar tijdens de F1 Broodjes bestellen, shuttle busjes naar het Circuit en een geweldige uitleg gekregen over de terugreis naar Nederland zonder in de file te komen. Echt een aanrader

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• Oude reviews

8Mirjam Hermans28-08-2017

Voor herhaling vatbaar!!

Voor het F1 weekend geboekt, omdat de camping dichtbij het circuit ligt! Er was een shuttle dienst geregeld, super! Elke dag mogelijkheid om broodjes te bestellen voor de volgende dag. Sanitair gedateerd maar schoon. Vervelend, maar dit is een frustratie op vele campings, dat je spullen nat worden tijdens het douchen. Leuke, behulpzame eigenaars!! We komen nog een keer terug!! :-)

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Nico28-05-2017

Fantastische plek

Komen hier regelmatig, het zwembad krijgt opknapbeurt van wat ik begreep van de eigenaar, gaat in Juli weer open wat helemaal goed is voor komende zomer!! WIJ komen zeker weer terug! Onze kinderen hebben het erg naar hun zin en is een rustige overzichtelijke Camping! Zelfs broodjes service in het voor seizoen helemaal top! En natuurlijk super mooie omgeving je zit zo in het bos en naar de beek.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 2Peter25-05-2017

Nooit meer, vreselijke camping.

Ongeïnteresseerde Nederlandse eigenaar, die alleen maar bezig is met zijn eigen kinderen in plaats van met zijn gasten. Het hele terrein is scheef en onverzorgd, toilet gebouw zeer vies, vol met schimmel en stinkt, waarschijnlijk al in geen weken schoongemaakt. Zwembad was niet in gebruik/leeg. Kortom vreselijke camping, nooit meer voor ons.

• 1Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Bram, Beheerder, 29-05-2017

Geachte, jammer om te horen dat jullie het zo ervaren hebben. Aangezien wij ons hier niet in kunnen vinden zouden we het prettig vinden als jullie contact met ons zouden willen opnemen via mail of telefoon. We zouden het er dan graag met U over willen hebben.

Gereisd met partner in mei 2017

• 1bonny03-10-2016

geen aanrader

toiletten vuil zwembad en kinderzwembad vuil had een email gestuurd om te vragen of er nog plaats was en gebeld ,op geen een van de 2 een antwoordt ,zijn dan zo naar toe gereden . niemand aan de receptie als we aan kwamen gereden , dan maar gebeld en mochten zelf een plekje zoeken . als we dan te goed stonden en s' avonds gingen douchen zagen we dat alles vies en vuil was (Geen Aanrader) 0 op 10

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 6kbraat26-01-2016

redelijke camping

De camping maakte op het eerste gezicht een wat onverzorgde indruk, daarnaast was het zwembad niet geopend. wellicht dat dit kwam omdat we in het voorjaar hier waren. Sanitair gebouw is schoon maar wat verouderd, voor de douches moet je muntjes kopen. Er is een klein restaurantje aanwezig met een eenvoudige kaart. Verder is het personeel vriendelijk en behulpzaam; het beroemde plaatsje Spa ligt op loopafstand.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 10Carlos Bloklander08-08-2015

Top familiecamping

Gezellig, vriendelijke service en mooie omgeving

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 7Jack ter Burg27-05-2014

Rusige Camping, weinig luxe

Parc des Sources is een prima doorgangscamping in de Ardennen. Voor een 2,5 sterren camping voldoende en sich qua voorzieningen. Toiletgebouwen verouderd, sterke urine geur... afwasgedeelte etc vrij nieuw. Mooie natuur vlak achter camping en met stevige wandelschoenen aan inderdaad Spa te bereiken. Spa echter een vergane glorie stad, heel veel leegstand en verouderd. Enkele musea die nog interessant zijn en ga met het kabelbaantje hotel.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Bart van der Linden22-07-2013

gastvrije campinghouders

De Nederlandse eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Ze houden hun camping actief in goede staat. Nu eens geen "disco-camping" maar een kampeerterrein om te kamperen te midden van het groen, zoals het hoort

• 9Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in januari 2013