Camping Parc des Sources

Laatste review

Super leuk

A v Schoonhoven (buurman en buurman),
29-8-2018

Wat een super leuke en meedenkende eigenaren.

Hele fijne douches en toiletruimtes. Helaas liet het weer niet toe om te zwemmen maar het zag er zeker goed uit. Ook bij het restaurantje heerlijk gegeten en leuk personeel.

Mooie en ruime plek.

Wij waren daar tijdens de F1

Broodjes bestellen, shuttle busjes naar het Circuit en een geweldige uitleg gekregen over de terugreis naar Nederland zonder in de file te komen.

Echt een aanrader

24 reviews over Camping Parc des Sources in het Nederlands

Super leuk

A v Schoonhoven (buurman en buurman),
29-8-2018

Wat een super leuke en meedenkende eigenaren.

Mooie en ruime plek.

Wij waren daar tijdens de F1

Echt een aanrader

Voor herhaling vatbaar!!

Mirjam Hermans,
28-8-2017

Voor het F1 weekend geboekt, omdat de camping dichtbij het circuit ligt! Er was een shuttle dienst geregeld, super! Elke dag mogelijkheid om broodjes te bestellen voor de volgende dag. Sanitair gedateerd maar schoon. Vervelend, maar dit is een frustratie op vele campings, dat je spullen nat worden tijdens het douchen. Leuke, behulpzame eigenaars!! We komen nog een keer terug!! :-)

Fantastische plek

Nico,
28-5-2017

Komen hier regelmatig, het zwembad krijgt opknapbeurt van wat ik begreep van de eigenaar, gaat in Juli weer open wat helemaal goed is voor komende zomer!! WIJ komen zeker weer terug! Onze kinderen hebben het erg naar hun zin en is een rustige overzichtelijke Camping! Zelfs broodjes service in het voor seizoen helemaal top!

En natuurlijk super mooie omgeving je zit zo in het bos en naar de beek.

Nooit meer, vreselijke camping.

Peter,
25-5-2017

Ongeïnteresseerde Nederlandse eigenaar, die alleen maar bezig is met zijn eigen kinderen in plaats van met zijn gasten. Het hele terrein is scheef en onverzorgd, toilet gebouw zeer vies, vol met schimmel en stinkt, waarschijnlijk al in geen weken schoongemaakt. Zwembad was niet in gebruik/leeg.

Kortom vreselijke camping, nooit meer voor ons.

Bram, Beheerder, 29-5-2017
Geachte, jammer om te horen dat jullie het zo ervaren hebben. Aangezien wij ons hier niet in kunnen vinden zouden we het prettig vinden als jullie contact met ons zouden willen opnemen via mail of telefoon. We zouden het er dan graag met U over willen hebben.

geen aanrader

bonny
3-10-2016

toiletten vuil

zwembad en kinderzwembad vuil

had een email gestuurd om te vragen of er nog plaats was en gebeld ,op geen een van de 2 een antwoordt ,zijn dan zo naar toe gereden .

niemand aan de receptie als we aan kwamen gereden , dan maar gebeld en mochten zelf een plekje zoeken .

als we dan te goed stonden en s' avonds gingen douchen zagen we dat alles vies en vuil was (Geen Aanrader)

0 op 10

redelijke camping

kbraat
26-1-2016

De camping maakte op het eerste gezicht een wat onverzorgde indruk, daarnaast was het zwembad niet geopend. wellicht dat dit kwam omdat we in het voorjaar hier waren. Sanitair gebouw is schoon maar wat verouderd, voor de douches moet je muntjes kopen. Er is een klein restaurantje aanwezig met een eenvoudige kaart. Verder is het personeel vriendelijk en behulpzaam; het beroemde plaatsje Spa ligt op loopafstand.

Top familiecamping

Carlos Bloklander
8-8-2015

Gezellig, vriendelijke service en mooie omgeving

Rusige Camping, weinig luxe

Jack ter Burg
27-5-2014

Parc des Sources is een prima doorgangscamping in de Ardennen. Voor een 2,5 sterren camping voldoende en sich qua voorzieningen. Toiletgebouwen verouderd, sterke urine geur... afwasgedeelte etc vrij nieuw. Mooie natuur vlak achter camping en met stevige wandelschoenen aan inderdaad Spa te bereiken. Spa echter een vergane glorie stad, heel veel leegstand en verouderd. Enkele musea die nog interessant zijn en ga met het kabelbaantje hotel.

gastvrije campinghouders

Bart van der Linden
22-7-2013

De Nederlandse eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Ze houden hun camping actief in goede staat. Nu eens geen "disco-camping" maar een kampeerterrein om te kamperen te midden van het groen, zoals het hoort

Erg respectloos!

Yvonne van den Bergh
11-7-2012

Voor deze camping gekozen vanwege ligging aan het bos. Op de website stond vermeld dat het zwembad geopend was. Dit was niet het geval, wat een enorme tegenvaller was vanwege het warme weer. Als we dit hadden geweten hadden we nooit voor deze camping gekozen.

Het sanitair is schoon maar erg karig.

Overdag hebben we éénmaal wat muziek gemaakt (akoestisch). Uiteraard hebben we aan omstanders gevraagd of zij hier last van hadden, dit was niet het geval, we kregen zelfs publiek. Echter kregen we bij vertrek te horen om a.u.b. niet meer terug te komen vanwege de overlast. Wij hadden liever eerder gehoord dat men hier toch last van had in plaats van zo enorm onbeschoft behandeld te worden door de eigenaresse. Als men dit aangegeven had waren wij uiteraard meteen gestopt met spelen, ook al was het maar een uurtje of twee en hebben we gevraagd of men er last van had. Een enorme tegenvaller en heeft niets te maken met gastvrijheid, waar het toch om gaat in deze branche. Respectloos!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parc des Sources in Spa , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parc des Sources zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.