Géén boekingskosten
BelgiëLuikSpaHotels SpaHotel Manoir de Lébioles

Hotel Manoir de Lébioles

BelgiëLuikSpa

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Manoir de Lébioles voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 4 reviews

6.3VoldoendeScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

4 Reviews over Manoir de Lébioles

• 3Anomiem28-05-2013

Niet weer !

Belachelijk duur !!! We hebben er gegeten en geslapen voor €480,00, maar wilden nog 2 eitjes die niet bij het ontbijtbuffet aanwezig waren, moesten we daar nog €5,00 extra betalen .. Dit hebben we nog nooit meegemaakt !!!! Zg. Sterrenrestaurant ??? .. wordt er bediend in een zwarte spijkerbroek en de ander had haar overhemd uit haar broek ... Wij werden als nederlanders, steevast door een franstalige meneer geholpen en kwam 5 minuten later zijn collega in het nederlands uitleggen wat we te eten kregen ... Ook kregen we eerst amuses, voordat we de wijn besteld hadden ... Prachtige en sfeervolle kamers met open haard, die je niet aan kan / mag steken .... wat heb je daar nu aan !!! Waarom adverteer je er dan mee !!! We misten ook een mogelijkheid om even een lekker koffie/thee te maken in de kamer ... Erg jammer voor zo'n mooie kamer !!! Ook is er een centrale speaker door het hotel, dus hebben we wel 15x, nine million bicycles van Katy Melua gehoord ... ;(( Ook is de kamer erg gehorig !

• 8Maarten06-04-2012

Prachtig Hotel midden in de bossen

Het hotel ligt midden in het bos, zeer mooie omgeving. Kamers zeer ruim en van alle luxe voorzien. Personeel is zeer gastvrij en doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

• 5Ervaren restaurantgangers08-09-2011

Geen waar voor je geld

Prachtige plek, mooie kamers, fijne Spa. De flexibiliteit om gasten naar de zin te maken, is niet aanwezig. Het eten is gewoon slecht voor de prijs. Als je in plaats van een zoet desert, kaas wilt, wordt toeslag gerekend. eigenlijk moet je het menu precies volgen. De wijn bleef verborgen in antichambre en werd niet tijdig bijgeschonken.

• 10Vicky en Steven23-06-2008

Prachtig kasteel. Mooie stijlvolle kamers in combinatie met authentieke sfeer. Ideaal om de omgeving van Spa te ontdekken. Gastronomisch hoogstaande keuken, uitermate geschikt voor echte liefhebbers van lekker eten.

In september gaan wij terug.

• 9Suzan04-06-2007

Prachtig kasteel, midden in de bossen. Mocht je echt even rust willen dan is dat een aanrader! Mooie kamers, zeer vriendelijk en servicegericht personeel. Niet goedkoop, maar aan alles is gedacht, dus dat is ook niet zo vreemd.

Hotel Manoir de Lébioles info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    DOMAINE DE LEBIOLES, 4900