Géén boekingskosten

Villa Lilia

BelgiëLuikSpa

We hebben de beste aanbieders voor Villa Lilia voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 3 reviews

7.3GoedScore uit 3 reviews
  • 7.3Ruimte

Villa info

3 Reviews over Lilia

• 7Martens12-09-2011

slechte schoonmaak/onderhoud van een mooi huis

Het huisje was groot genoeg voor 14 personen,maar het was al heel lang niet meer schoongemaakt. spinnenwebben en veel stof,pissebedden op het toilet en dode muizen in de kelder. Beetje jammer want het was een mooi huis. Bij beter onderhoud zou ik zeggen dat de combinatie van klassieke ouderwetse meubelen en moderne ikea items zorgen voor een unieke verblijfplaats op een mooie plek.

• 8Jan en Christien19-02-2010

Leuke villa

Villa Lilia ligt op loopafstand van het centrum. Vanaf de villa ben je in een mum midden in de bossen en in de natuur. De omgeving was prachtig om te wandelen. De indeling en inrichting van het huis doen gezellig aan, ook al lijkt het een beetje rommelig. De tuin aan de voorkant met enkele schommels ligt ver genoeg van de straat. We waren met 17 volwassenen en konden allemaal slapen! Met de auto kun je tot aan de villa rijden en parkeren, totaal 5 auto's.

• 7Hans & Erna25-06-2009

Te duur, sober, maar voldoende

Aardige oude villa vlakbij het centrum van Spa, met ruimtes die voldoen als je met 10 of 12 volwassenen en 3 jonge kinderen een weekend op stap bent. Een grote glooiende tuin met enigszins vervallen schommels, en ruime parkeergelegenheid naast de deur, na de oprit, maakt het geheel compleet. Er is een klein keukentje, wel van de meeste gemakken voorzien. De inrichting van het huis is sober, over het algemeen van redelijke kwaliteit: hier en daar kwam wel een deurtje uit een kastje zetten, en gordijnroeden hingen héél nipt op: als je er naar wees, lagen ze al op de grond. Er zat een wespennest naast het badkamerraampje. Verschillende deuren konden niet dicht en/of op slot (bv. bij een van de toiletten). Het huis was schoon. Hoeslakens pasten slecht, reserve kussens hadden geen sloop. We hadden een goed weekend, maar we zouden een andere prijsafspraak hebben willen maken, als we dit van te voren geweten hadden!

Villa Lilia info

• Adresgegevens