Géén boekingskosten

8FantastischScore uit 4 reviews
  • 8Waardering

4 Reviews over Le Relais

• 8Arianne Hakan04-08-2014

Mooi, goed gelegen hotel!

Bij dit hotel zijn wij goed tot rust gekomen. De ligging zo dichtbij de Spa is fantastisch. Het plein was rustig in onze reisperiode (mei). In de buurt mooie omgeving. Ontbreken van receptie is inderdaad wel even wennen maar opzich geen drama. Badkamer beviel ons prima alleen onze onderbuurman wat minder want als 1 van ons ging douchen kwam het water bij hem uit het plafond! s ochtends een goed ontbijt beschikbaar! Al met al; wij komen vast nog eens terug!

• 10Pierre Laurent07-03-2013

Excellent rapport qualité/prix

L'accueil sympa, on a été renseigné directement sur les infos de la ville de Spa, ce sont des gens locaux qui connaissent tout de la ville. Le petit-déjeuner était très bon et très frais, si besoin suffit de redemander du pain sans problème. On est au centre de Spa et j'ai comparé les prix avec les autres hôtels sur place, y a pas photo, c'est le meilleur rapport qualité/prix sans hésiter. On a été aux thermes, c'est juste en face !

• 6Aad Dourlein13-11-2008

Vooral het eten is erg goed

Centraal aan drukke plein in het centrum van Spa. Inderdaad moeilijk inchecken. Kleine kamers met miniscuul douche en badkamer. Op laatste avond bij het afrekenen hebben wij ongevraagd korting gekregen omdat wij verkeerde kamer gekregen hadden. Restaurant is zeer goed, waarschijnlijk een van de betere restaurants in Spa, ook omdat zij beide avonden vol zaten met veel inwoners van Spa. Ontbijt was voldoende en goed.

• 8Fam. Salemink04-03-2007

Een super Hotel midden in Spa, schuin tegenover de berglift naar de thermen. Het Hotel werkt met diverse arrangementen waarvan wij zelf nu twee het Spa arrangement hebben genomen. Dat houdt in twee overnachtingen, twee keer 4 gangen diner, twee keer ontbijtbuffet, gratis toegang Thermen ( 3uur), gratis drankje in het Casino en een bonnenboekje van Ardenne Blue. Zeer vriendelijke mensen, echter geen echte receptie, maar die mis je niet. Echt een aanrader!! Overigens ook goed per trein te bereiken.

Hotel Le Relais info

Het complex