Villa Le Bouqueteau

Villa Le Bouqueteau

9.3Fenomenaal

België, Luik, Spa

Op vakantie geweest naar Le Bouqueteau?

9.3Fenomenaal

• 8.7Inrichting
  • 9.7Hoeveelheid ruimte

Villa info

Meer villa info

3 reviews over Villa Le Bouqueteau

• 9Rudi19-07-2017

Mooi huis maar toch wel wat bedenkingen

Huis was buiten een bouwwerf waardoor het zicht en de foto's niet OK waren De huisbaas heeft ons opgezadeld met allerhande kosten die we niet gemaakt hebben! De Jacuzzi hadden we zogezegd stukgemaakt. Geen serieuze discussie mogelijk maar wel een onredelijke kost (600Euro) Wel goed gelegen en mooie locatie voor een jubileumfeest met de familie

Gereisd met vrienden in september 2016

• 10astrid voskamp09-10-2009

perfect

Afgelopen weekend in le Boqueteau geweest. Kan niet anders zeggen dan perfect. Zeer ruim en netjes en alles is gewoon aanwezig. Echt een aanrader voor iedereen. Wij waren hier met een familie in de leeftijd van 8 tot 85 jaar en hebben hier ons familieweekend gevierd. Er is hier ook de mogelijkheid om een kok aan huis te laten komen dat hebben wij gedaan: Jean-Marie Oger. Ook dit was weer helemaal perfect. Wij kijken terug op een onvergetelijk weekend!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

• 9Jaap van Baar19-06-2008

Dit waanzinnige huis/villa is compleet. Groot, veel kamers, pas gerenoveerde badkamers, geweldige ligging en een tuin incl uitzicht waar je alleen maar van kunt genieten. Wij komen hier volgende week met 30 personen voor het 4de jaar op rij. Alle klopt, dus ik zou zeggen, boek blindelings.

Gereisd met vrienden in juni 2008

Villa Le Bouqueteau info