Hotel L'Auberge de Spa

Meer hotelinfo

14 reviews over Hotel L'Auberge de Spa

• 6Wilkes12-08-2019

Goede locatie, slechte hygiene

Top locatie en vriendelijk personeel. Ook een prima ontbijt buffet. Helaas troffen we bij aankomst in de kamer vuil en vuilnis aan van de vorige gasten en was ook het toilet erg vies met poepresten. Hier mag duidelijk aan de hygiëne worden gewerkt. Mede hierdoor vond ik het veel te prijzig voor de kwaliteit (€170 voor 1 nacht)

• 10Kristel05-08-2019

Fantastisch hotel

Heel goed gelegen in het stadcentrum van Spa, en heel vriendelijke mensen die heel goed nederlands praten. Kamer prima in orde en zeer mooi en het ontbijt heel erg lekker en aangenaam.

• 6Toon Verdonck31-07-2019

NIet helemaal naar verwachting

Voor een hotel in deze prijsklasse had ik airco verwacht op de kamer. Dit hadden we over het hoofd gezien. Als hoofdgerecht hadden we een steak besteld, saignant gebakken. Beide steaks waren zelfs niet meer rood vanbinnen.

• 2018
    8R en M02-05-2018

Hoge kwaliteit, verzorgd en gezellig!

Wij verbleven 4 dagen 3 nachten in L'Auberge de Spa. Wij verbleven op kamer 3 op het eerste verdiep (geen lift gezien) Moderne kamers met regendouche, nespresso, tv, gevulde minibar en apart gelegen bureel/koffie ruimte. Gratis parkeren was mogelijk in nabijgelegen straat, hier werd ons op onze vraag naar verwezen, hoewel het hotel ook parking aanbied aan 9€ nacht. Restaurant met franse keuken van hoge kwaliteit. Hier word tevens uitgebreid ontbijtbuffet geserveerd. Prima uitvalsbasis voor natuur - of stadswandelingen en thermen! Nog een plus voor vergeetachtigen of nachtraven: naastgelgen GB is open 7/7 overdag en nachtwinkel vlakbij: naastgelgen GB is open 7/7 overdag en nachtwinkel vlakbij Gelegen in het centrum, dus je hoeft niet in het eigen restaurant te eten, maar dit raden we je desondanks zeker aan!

• Oude reviews

8Goemaere Fleurance 12-11-2014

In orde

In orde, goeie bediening.

• 7Dave21-01-2014

Centaal gelegen

Ligging midden in het centrum(pje). Kamers ruim maar wat gedateerd. Verder prima.

• 7benthor10-09-2011

Goed hotel in centrum

Het hotel ziet er netjes uit. Een minpuntje voor dit hotel is dat je via het restaurant naar het hotel moet. Kamers zien er netjes, schoon en ruim uit. Keurige badkamer. Keuken is zeer uitgebreidt en de bediening is vriendelijk. Ook het ontbijt is goed verzorgd.

Met vrienden

• 5vannuffel04-01-2011

restaurant was goed, hotel matig

• punten: propere kamer, eten in restaurant goed.

• punten: check in is aan toog van restaurant, er is géén balie. Tv op kamer is heel klein en hangt zo hoog dat tv kijken bijna onmogelijk is geen mini bar

de thermen: grote teleurstelling! Op site zeer mooi, in werkelijkheid meer Center Parcs gevoel als welness!

• 5GI 15-11-2009

Compacte lawaaierigheid

aangekomen bleek dat we door restaurant moesten met onze baggage,geen lobby dit was gewoon de bar.als je deur van de kamer opendeed zag iedereen je zitten op de wc!deur vd bakkamer waren plastic klapdeurtjes.Als je op wc zat moest je oppassen dat je je hoofd niet stootte.bad was erg klein,geen douchegordijn zodat heel de vloer nat was na een douch.NIET kunnen dat er geen degelijke deur was aan de badkamer!kamer had enkele beglazing wat storend was door veel lawaai van jongeren snachts.tvtoestel was érg klein.de TV stond ook te hoog zodat je het niet goed zag.bedden waren ook aan de kleine kant met mijn 1m68 was het bed te kort, of voor mijn partner van 1m88.omgeving viel het al bij al wel mee al hadden we meer verwacht van de thermen omdat we waren afgegaan op de mooie fotos.personeel is wel redelijk vriendelijk maar hebben er toch geen avond eten gegeten.Prijs/kwaliteit kan beter

• 8MAC11-11-2009

sfeervol, centraal gelegen

Kamers aan de kleine kant , maar wel goed ingericht. Hetrestaurant is een Fransachtige Bistro. Bruisend restaurant. Heerlijk eten. Zeer prettig bediening.

Met vrienden

• ReceptieAanwezig
        • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
        • Op het terreinBagageruimte, Terras
        • EntertainmentCasino
        • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald