Bed and Breakfast La Vigie

Bed and Breakfast La Vigie

8.3Fantastisch

België, Luik, Spa

Op vakantie geweest naar La Vigie?

8.3Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

3 reviews over Bed and Breakfast La Vigie

• 10meijerco21-10-2013

Heerlijke plek ...

In een fantastisch pand een hele mooie familiekamer (2 slaapkamers met grote badkamer). Erg mooi ingericht met oog voor detail en prima onderhouden. Ontbijt is niet uitgebreid maar wel erg lekker en in mooie ontbijtkamer gerserveerd. De omgeving is schitterend! (in de herfst met mooie kleurende bomen). De kinderen vermaakten zich in het speeltuintje in de tuin. Centrum van Spa is met auto 5 minuutjes (lopen is best wel even een stuk).

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

• 6hilde vanthuyne10-09-2008

geen prijs/kwaliteit

mooi huis , prachtig gelegen in een grote tuin ,even buiten Spa .gastvrouw deed haar best om vlaams te spreken , wat aangenaam was . Zeer ruime suite , met mogelijkheid tot koffie zetten . enkel maar dvd op de kamer , ( veel keuze tapes) , tv beneden in het mooie salon. Ontbijt enkel tussen 9 en 10 wat wij vrij laat vonden , was behoorlijk afgemeten qua brood en beleg .Wel aardbeien de eerste dag .Gastheer verzorgde het ontbijt , was vriendelijk , maar echt joviaal was hij wel niet wat je wel zou verwachten in een b&b met 4 kamers .geen interesse wat we die dag zouden doen .We hadden geboekt voor 2 nachten , ons bed werd niet opgemaakt en de vuile koffiekoppen stonden nog zoals wij ze achterlieten . de tweede dag stonden we op , was er niemand aanwezig , geen briefje achtergelaten , na een 5 tal minuten kwam de gastheer thuis zonder excuus , idem ontbijt zonder aardbeien en met senseo als koffie .Bij betalen , geen interesse hoe we het gesteld hadden.Veel geld weinig kwaliteit

Gereisd met partner in augustus 2008

Bed and Breakfast La Vigie info