Bed and Breakfast

24 reviews over Bed and Breakfast Entre Deux Pays in het Nederlands

Uitstekende B&B

FamVe
2-7-2013

Fantastische B&B in een monumentaal pand vlak aan de rand van Spa. Alles op loopafstand te bereiken. Ingericht met oog voor detail. Klassieke elementen en sfeer zijn bewaard gebleven terwijl de inrichting van de luxe kamer strak en modern is, met alle comfort van dien. Knusse zithoeken, goed ontbijt. Fantastisch, vriendelijk en gastvrij stel dat de B&B runt.

Gereisd Met partner in juni 2013

Top bed & breakfast

JacqyMel
14-9-2011

Super mooie villa. Gelegen in de bossen en toch bijna in het centrum. Sympathieke en hele gastvrije gastheer en gastvrouw. Absolute aanrader.

Gereisd Met vrienden in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig!!

Pauline Raymond en Rik
8-9-2011

We zijn hier 3 nachten geweest en hebben niets dan lof!! Erika en Rob zijn een geweldige gastvrouw en heer en ook de labrador Balou hebben we in ons hart gesloten. Het prachtige gebouw aan de rand van het bos, de mooie kamers, het heerlijke ontbijt en vooral de ontspannen sfeer zorgen ervoor dat we zeker een keertje terug komen. Het is absoluut een aanrader!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Geweldige accommodatie!

Hendrik en Mieke
28-8-2011

Afgelopen week een heerlijk verblijf gehad in Entre Deux Pays. Deze B&B ligt aan de rand van het stadje Spa en tevens aan de rand van het bos. De accommodatie is slechts 2 minuten lopen van het centrum. Het voordeel hiervan is dat je 's avonds kunt genieten van stilte van het bos, maar toch in no-time in het centrum zit.

De B&B is laagdrempelig en iedereen is welkom. Erika en Rob geven je een gastvrij welkom en het gevoel alsof je thuis bent. Je kan je eigen drinken pakken en gaan en staan waar en wanneer je maar wilt. Geniet hier van en maak er geen misbruik van.

Een ander plus punt is dat je voor de B&B kan gratis kan parkeren.

Een klein min puntje voor mijzelf zijn de kussens. Deze mogen wel wat steviger zijn. Echter, ik realiseer mij dat een kussen erg persoonlijk is.

Wij hebben genoten van deze bijzondere accommodatie en leuke aardige eigenaren. Een echte aanrader en wij zullen zeker terugkeren naar deze geweldige plek op nog geen 3 uur rijden vanuit Rotterdam.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Dikke aanrader!

Susanne en Lucas
24-6-2011

Afgelopen weekend hebben wij 2 nachten mogen doorbrengen in de nieuwe B&B van Rob en Erika in Spa. Wat een huis, helemaal geweldig. Tegen de bosrand volledig in het groen met slechts 5 minuten lopen van het centrum. De brocantemarkt op zondagochtend, de vele leuke restaurantjes, de mooie wandelingen en natuurlijk de eigenaren maakten dat de 2 nachten ons het gevoel gaven dat we minimaal een week weg waren geweest. Wij komen binnenkort zeker terug!

Gereisd Met partner in januari 2011

Lang weekend weg lijkt drie weken vakantie

E J Haan
10-3-2011

Uitstekend gegeten, Heerlijk geslapen, genoeg te doen in directe omgeving en formidabele service van begin tot eind.

Gereisd Met vrienden in maart 2010

wat een eer om hier te mogen komen!

ellen
14-10-2010

Na herhaaldelijke keren hier te gast te zijn geweest, hebben wij daar mijn man zijn 50e verjaardag gevierd, het was in 1 woord geweldig! Met 15 vrienden heel de B&B afgehuurd, feestje gehad, lekker eten van Rob, om 24.00 uur buiten champagne gedronken en gezongen op de 50 jaar, geweldig dat Erika een prachtige taart voor de verjaardag had gebakken, alles mocht niets hoefde, iedereen was laaiend enthousiast en de jarige heeft een top verjaardag gehad. Wij wensen Rob en Erika en de kids heel veel succes bij de verbouwing in Spa en zodra we weer kunnen zie je ons verschijnen, het liefst zouden we meer komen, maar ja druk druk.

Gereisd Met vrienden in februari 2010

Fantastisch en zeer gastvrij verblijf!

Andrew
29-9-2010

Voor een fijn weekend naar deze prachtige b&b geweest en daar volop van genoten! Het pand en de locatie zijn echt geweldig, sfeervol en schoon en het eten is werkelijk top.

De eigenaren zijn buitengewoon gastvrij en hebben alles tot in de puntjes geregeld. Dikke pluim en graag tot de volgende keer.

Gereisd Met vrienden in september 2010

Top B&B

Marc
27-9-2010

4 jaar geleden voor het eerst geweest. Ondertussen al 15 keer teruggekomen. Dat zegt al genoeg. Goede bedden, douches en ontbijtjes. Vraag ook eens of ze voor je koken. Super relaxte sfeer. Alles kan, bijna alles mag.

Het enige nadeel is dat er geen valet-parking is.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische gastheer en gastvrouw

Ralph,Michelle,Marc en Jolanda
22-9-2010

We hebben een fantastisch weekend gehad met heerlijk weer ,lekker door de bossen strunen, het stond vol met de prachtigste paddestoelen.Weer even met elkaar bij kunnen kletsen en met als aanvulling heerlijke smeuige verhalen van Rob en de gezelligheid van Erica.We komen graag nog eens terug en dan waarschijnlijk onder het genot van een glaasje Spa

Gereisd Met vrienden in september 2010

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Entre Deux Pays in Spa , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Entre Deux Pays zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.