Pension Des Sources

8 reviews over Pension Des Sources

• 2017
    9Team Lapin27-02-2017

Aanrader!

Wij gaan er al jaren ,al dan niet met overnachting .

+++ zeer vriendelijke uitbaters +++ Als lopers ( cretes de Spa) mochten we NA uitchecken nog douche gaan nemen ! ++ goedkoop en lekker eten ( aanrader : konijn is er zeer lekker). + Basic slaapkamer, verzorgd.

• Basic ontbijt, maar hoeft ook niet uitgebreid te zijn voor de aanvang van een (loop-) wedstrijd.

Perfecte locatie ,Zeker zijn prijs waard !

Met vrienden

• Oude reviews

10van heit27-04-2011

goed

de prijs is redelijk. De kamers zijn schoon. Het eten is goed. mensen zijn vriendelijk ... de kamers zijn geweldig. Het meer is prachtig

• 10van Heit27-04-2011

de baas is leuk

geen tv in de kamer

• 0marij16-08-2010

Dineren NOOIT MEER!!!!

wij hebben een hele slechte ervaring gehad met het diner de sla was niet fris van het voorgerecht er zaten allemaal bruine randjes aan. het vlees was redelijk, maar niet om over naar huis te schrijven. de sla die we er bij kregen was ook weer met bruineranden en de friet smaakte ook niet (leek in oud vet gebakken). nagerecht chocolade mousse was binnenin bevroren . dus U bent gewaarschuwd!

Met oudere kinderen

• 7natas01-08-2005

Simpel pension. Schoon en goed onderhouden. Er zijn 3 kamers zonder toilet maar hebben wel een douche en wastafel. Toilet is dan op de gang. Elke dag schone handdoeken. Wij hadden een kamer waar je niet mag roken. Voor een of twee overnachtingen is het goed te doen. Ontbijt is vrij simpel maar de prijs is er zeker naar. Het zijn vriendelijke mensen. Vlak bij een groot vismeer(wel vergunning) 1 min afstand, wat restaurantjes in de buurt. Niet ver van het centrum van spa. Voor twee personen per nacht, 55 euro.

Anders

0 tips over Pension Des Sources