Géén boekingskosten
/België/Luik/Spa/Hotels Spa/Hotel A La Heid des Pairs

A La Heid des Pairs

BelgiëLuikSpa

We hebben de beste aanbieders voor Hotel A La Heid des Pairs voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 20 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 20 reviews

• Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

20 Reviews over A La Heid des Pairs

• 8Stefaan en Saskia04-06-2014

Zalig tot rust komen

Het hotel is verouderd maar de eigenaars doen alles om jouw verblijf tot een aangename tijd te maken. Wij hebben wel het smulontbijt genomen waarvoor je iets moet bijbetalen maar wij hebben elke morgen ons buikje vol gegeten zodat we in de namiddag niet teveel hoefde te eten. S'avonds gingen we in de stad iets eten. We hebben elke dag mooie uitstappen gemaakt naar de Thermen van Spa, Coo, de grotten van Remouchamps en het nabijgelegen Safaripark en Spa zelf wat ontdekt. We kregen van de eigenaars tips over restaurants in de buurt en kortingsbonnen voor uitstappen.

• 9Femke Rensen14-05-2013

Geweldig authentiek hotel op een mooie locatie

Een aantal dagen in dit mooie hotel verbleven. Alle kamers zijn mooi ingericht, goede ligging in Spa en prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Ontbijt is prima verzorgd, uitgebreid. Het hotel is authentiek, stijlvol en heel gastvrij.

• 9Saskia Wolters01-05-2012

Als je iets bijzonders wilt,,,,

Mooie ligging, hartelijke ontvangst, heerlijk smulontbijt en de kamers zijn niet alleen royaal maar ook "royal"! Spa is een leuk stadje met een vlooienmarkt op de zondagmorgen en heerlijke bonbons...

• 9Stefaan De Roeck08-01-2012

Charmante en verzorgde oase van rust

Dit charmant hotel ligt in alle rust, op wandelafstand van het centrum. Het decor brengt je terug in de tijd, maar je moet het zeker niet inboeten aan comfort - enkel was er wat weinig licht op de kamer. De vriendelijke ontvangst, kraaknette kamers, ... brachten ons meteen in zorgeloze vakantiesfeer. Ook het ontbijt was zeer verzorgd en aangenaam. Als je, zoals wij, niet op zoek bent naar een lift en moderne inrichting, maar wel een verzorgde en knusse verblijfplaats, is dit een absolute aanrader.

• 10bob_404-03-2011

Thuis komen in de Ardennen

Tip: ga je naar de Ardennen, ga dan naar Spa. Ga je naar Spa, ga dan naar La Heid des Pairs. Prachtige omgeving, gezellig hotel, lekker zwembad, prima ontbijt, gastvrijheid met een grote G!

• 9Wim Nieuwenhoven09-08-2010

Uitstekend hotel met goede service

Hotel is de ideale gelegenheid om volkomen tot rust te komen. Is prachtig gelegen net buiten Spa en de eigenaren geven perfecte service. Steeds bij binnenkomst vriendelijke ontvangst. Standaard ontbijt wordt aan tafel geserveerd en is ruim voldoende, voor wie meer wensen heeft kan bijbesteld worden. Perfecte kamers in oude stijl met modern comfort. Alles wordt gedaan om het de gasten naar de zin te maken. Is eens iets heel anders dan de moderne betonnen kolossen, dit vindt je niet zo vaak meer.

• 8Alex en Stephanie (omg breda)01-08-2010

rust,comfort,vriendelijk,mooi omgeving

Na aankomst direct vriendelijk ontvangen, omgeving informatie opgevraagd bij de gastheer en heeft ons alle mogelijkheden prima verteld waar je wel en niet moet zijn, ook de dorpen in de omgeving en restaurants. Hotel kamer conform foto's op de website en nog in de voormalige staat onderhouden, de woorden zijn waar gemaakt en zeker de moeite waard om een bezoek te brengen. Wij gaan zeker nog een keer terug ! Oja, het ontbijt mag niet ontbreken. Iedere dag uitstekend verzorgt !

• 9Hester Zonjee03-06-2010

Heerlijk genoten!

Met ons gezin weer een heerlijk weekend in La Heid des Pairs gehad. Genoten van de tuin, de trampoline en alle leuke tips van de eigenaars. Altijd zo aardig en ze willen je echt een leuk verblijf bezorgen. Het ontbijt is iedere keer weer een feest. Goed dat je nu kunt kiezen, we namen drie smulontbijten en twee gewone. Dan heb je met 5 mensen zo veel dat je bijna niet weet waar je het moet laten. Bovendien ben je met een gewoon ontbijt ook nog eens voordeliger uit dan vroeger. Als meer hotels dit deden zou er ook minder worden verspild. Een prima vondst!

• 9M.L. Meijer03-06-2010

Geweldig adres!

Dit kleine hotel hielden we eigenlijk het liefste geheim voor onszelf. Maar we gunnen ze wel wat meer omzet dan alleen die van ons, al komen we toch een paar keer per jaar. Hier moet je NIET zijn als je een karaoke-avond of pianobar verwacht. Maar WEL als je wilt meegenieten van de rust, de ruimte, de romantische kamers (sommige ook gigantisch!). Kom hier NIET als je een anonieme gast of een nummer wilt zijn, maar WEL als je een persoonlijke, hartelijke ontvangst door de eigenaars zelf op prijs stelt. Overigens vlakbij het circuit van Francorchamps, dus ook ideaal als je na de races heerlijk rustig wilt slapen!

• 7anoniem12-04-2010

nooit meer

wij waren voor de tweede keer in dit hotel,we schrokken ons dood... niks over de kamers en ligging want dat is perfect,maar de gastheer en vooral de gastvrouw wekte behoorlijk onze irritatie op. als je een beetje ontbijt wil,moet je nu bij betalen,voor een simpel eitje en een plakje vlees,en ëën croisant,7.50 extra p.p. wij hadden nog geluk dat wij het ( ahum) luxe onbijt hadden,maar er zaten mensen die dat niet wisten en die kregen maar één sneetje brood p.p,en alleen een plakje kaas. te triets voor woorden. verder was het na tien uur net een kerk van binnen,je kon nog geen drankje of kop koffie meer krijgen. het leek wel een doodshuis. en dan schrijft iedereen hier,hoe vriendelijk het stel wel niet is,het is gewoon koude kak. nepvriendelijk noem ik zoiets. het eerste jaar was het nog wel okë.maar toen stoorde we ons al aan haar,maar dit jaar was het gewoon NIET leuk. en was ook bijna niets meer te doen,en ik geloof als ze zo doorgaan,het zo over is.

Hotel A La Heid des Pairs info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Avenue Prof. Henrijean 143, 4900