Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Spa voor je op een rij gezet:

vakanties Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Spa voor je op een rij gezet:

Reviews over Spa

Een zeer aangenaam verblijf op een uitzonderlijke

Jacob,
    16-10-2018

Een mooie villa, stijlvol en aangenaam; mooie kamer, maar ..... het bed (matras) was slecht.

Ontbijt goed, maar ... de koffie slecht (zeer slap)

Gereisd met partner in oktober 2018

Super leuk

A v Schoonhoven (buurman en buurman),
    29-8-2018

Wat een super leuke en meedenkende eigenaren.

Hele fijne douches en toiletruimtes. Helaas liet het weer niet toe om te zwemmen maar het zag er zeker goed uit. Ook bij het restaurantje heerlijk gegeten en leuk personeel.

Mooie en ruime plek.

Wij waren daar tijdens de F1

Broodjes bestellen, shuttle busjes naar het Circuit en een geweldige uitleg gekregen over de terugreis naar Nederland zonder in de file te komen.

Echt een aanrader

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Een beetje een tegenvaller

Saskia,
    31-7-2018

Overnacht op doorreis naar Duitsland. Het hotel viel ons een beetje tegen en was niet wat wij van Radisson gewend zijn. Wij dachten dat het in de bossen lag maar het ligt in een woonwijk. De medewerkers aan de receptie waren heel vriendelijk. De kamer was mooi maar de standaardkamer had een glazen deur voor het toilet. Voor een kleinere meerprijs kregen we een luxere kamer. Die had geen deur voor de badkamer maar wel voor het toilet.

Het restaurant viel tegen. Het eten was prima maar niet bijzonder, zeker niet voor de prijs. Het roomservice menu was vele malen beter. Het terras had een rare sfeer, iedereen was stil waardoor je amper een gesprek durft te voeren. Hetzelfde in het zwembad. Niet echt ontspannend.

Spa is wel een leuk stadje, voor een dag. Wij zijn naar de Spa fabriek geweest waar je kunt zien waar Spa gebotteld wordt (aanrader) en hebben gedronken uit één van de bronnen (smaakt vies, maar toch een leuke ervaring).

Gereisd met partner in juli 2018

mooie nieuwe kamer

luc,
    16-6-2018

neem zeker een upgrade van de kamer is echt de moeite en het geld waard.

personeel helemaal niet vriendelijk .

restaurant lift en zwembad aan renovatie toe.

ontbijtbuffet tip top in orde

Gereisd met partner in juni 2018

Geniaal

Ldc,
    5-9-2017

Fantastisch hôtel op goede locatie ! Heerlijk eten in hunnrestairant !

Gereisd met partner in januari 2017
Spa scoort een 7,4 uit 10, op basis van 76 reviews