Vakantiehuis The Sawmill

Vakantiehuis
8,5

2 reviews over Vakantiehuis The Sawmill in het Nederlands

Met jonge kinderen

Echt super nieuw, groot en mooi!

Ellis
22-7-2010

Wij hebben hier in juni een weekend doorgebracht met een groep dames. Was echt geweldig... Ondanks dat we niet zulk mooi weer hadden hebben we ons uitstekend vermaakt in de welnessruimte, de grote bar en bioscoopzaal. Als je op zoek bent naar een mooi huis waar je je goed kunt vermaken is dit zeker een aanrader.

Groot, veel act, slpkmrs klein, bed slecht.

W. de Groot
28-12-2009

Groot huis met aanbouwen, veel en goede binnenactiviteiten als biljart, sauna, filmzaal etc, maar ook veel tekortkomingen. Huis is nog niet af, er wordt nog druk geklust. Hoog Ikea gehalte meubels etc. Gereedschappen liggen door huis verspreid. Slaapkamers ronduit slecht. Zeer slechte bedden, keihard,smal en bol. Komen er gebroken vandaan, dit nooit meer Tevens zeer eenvoudige en kleine badkamers erbij. Geen handgrepen op de deurtjes van de badmeubels etc, Wasbakken lekken, douchebakken zijn niet waterdicht etc. Kortom, groot,en op het eerste oog luxe gelegenheid, echter na 1 week logeren conclusie dat het tegenvalt m.n. door slechte bedden. Prijs/kwaliteit verhouding daarom slecht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis The Sawmill in Sourbrodt (ardenne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis The Sawmill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.