Géén boekingskosten

Vakantiehuis Residence Maxime

BelgiëLuikSourbrodt (ardenne)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Residence Maxime voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 9 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 9 reviews
  • 9.9Inrichting
  • 9.8Ruimte

Vakantiehuis info

9 Reviews over Residence Maxime

• 10Ruud02-06-2016

Fantastisch huis voor groep vrienden

Met een groep (voetbal) vrienden een weekend in het huis verbleven. Alles perfect, inspanning door voetbal in de tuin, mountainbiken in de omgeving en ontspanning door jacuzzi, zwembad, biljart, sauna en tap in het huis (die nooit leeg komt te staan vanwege de aan de overkant wonende eigenaar met zijn drankhandel). Ideaal! Aanrader is ook een bezoek te brengen aan de Bellevaux brouwerij in Malmedy!

Alles wat je voor een weekend weg met de voetbal moet hebben is er wel

• 9Fam van der Sterren09-04-2010

Fantastisch huis voor grote gezelschappen

Het huis is uitermate geschikt voor grote gezelschappen. Zowel binnen als buiten kan men zich prima vermaken. Binnen: zwembad, sauna, whirlpool, tafelvoetbal, elektronisch darten, poolbiljart, air-hockey, grote plasma, dvd etc... Buiten: Grote tuin, twee voetbaldoelen (maatje pupillen), volleybal, BBQ etc...

Ook in de omgeving is het super. Wandelen en bezichtigen op korte afstand, in de winter bij sneeuw zelfs veel ski-mogelijkheden (vnl langlaufen.)

Al met al een heerlijk huis om eens een weekendje o.i.d te vertoeven.

• 10Gilbert De Souter27-12-2009

Fantastisch !

• 10Gilbert De Souter27-12-2009

Fantastisch !

Ik sluit me aan bij al de voorgaande beoordelingen. We hebben het Kerstweek-end hier doorgebracht in familieverband : 8 volwassenen en 5 kindjes tussen 7 en 1 jaar oud. Plaats genoeg, niemand liep iemand in de weg, genoeg badkamers, wc's en proper ! Niets was teveel gevraagd aan de eigenaars die vlak over de residentie wonen. Het is niet goedkoop, maar alles was wel in orde, zoals het hoorde ! Voor de eerste maal geef ik een 10 ! Hier komen we zeker terug !

• 10Elmar Schulte29-05-2009

Elmar Schulte,Warstein

Top Ferienhaus das keine Wünsche offen lässt.Wir haben uns sehr wohl gefühlt und kommen mit Sicherheit wieder.

• 9Miriam13-05-2009

Superhuis!

Vakantiehuis Maxime is echt super. We hebben hier met een groep vrienden een heel goed weekeind gehad. Er is veel te doen: een mooi groot zwembad met uitzicht, de jacuzzi, speelkamers met o.a. airhockey. De slaapkamers zijn ruim en gezellig, en de bank in de woonkamer heel groot. En een grote tuin waar we lekker in konden voetballen en barbequen.
    Ook voor baby's is het goed geregeld: kinderbedjes en stoelen. We konden bij de eigenaar drank bijhalen en alles wat niet op ging, gewoon weer inleveren. De energie, schoonmaakkosten en toeristenbelasting kostten ons iets meer dan 300 euro voor een weekeind. Wij willen hier wel weer eens terugkomen!

• 10fam. Alders01-10-2008

Geweldig huis

Hier familieweekend doorgebracht met volwassenen, pubers en kleine kinderen. Heerlijk huis met mooi zwembad, jacuzi en sauna en een grote tuin. Ruime en vrolijke slaapkamers, een prima keuken en gezellige woonkamer met veel zitruimte. De eigenaren zijn zeer aardig dus wij komen hier graag terug!

• 10Elly23-06-2008

Elly, 23-6-2008

We hebben een familie weekend gehad in Residence Maxime. Toen we er aankwamen keken we onze ogen uit. Het is een prachtig, ruim huis dat heel luxe is ingericht. 8 slaapkamers en badkamers. Een grote zitkamer met een bank waar we met z'n allen oppasten. Een lekker zwembad, jacuzzi en een sauna. Nog 2 kamers met biljart,air hockey, darts en tafelvoetbal. We waren met 15 personen van diverse leeftijden en hebben ons allemaal goed vermaakt. Dit is echt voor herhaling vatbaar.

• 10Ingrid19-04-2008

Wij zijn net terug van een week in dit werkelijk schitterend verblijf. De eigenaar en zijn vrouw doen echt alles voor je. Zwembad zou nog niet klaar zijn, maar ze hebben haast iedere avond doorgewerkt om ons toch nog een dag te laten genieten van het zwembad. We waren met 15 volwassenen en 4 kinderen, maar je hebt echt ruimte genoeg. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Vakantiehuis Residence Maxime info

• Adresgegevens