Géén boekingskosten

• 8.5Ruimte

Vakantiehuis info

3 Reviews over Les Linaigrettes

• 8A.D.A. de Ronde21-03-2011

genieten van rust en ruimte

We hebben genoten van de rust, het prachtige uitzicht (zie foto) en de wandelmogelijkheden vanuit het huisje. Het huisje is goed geoutilleerd en ruim. De sauna en de houtkachel zijn een pluspunt, de bedden zijn prima. Een minpunt vonden wij, is een veel te kleine televisie, want ondanks onze vakantie wilden we het wereldnieuws (Japan en Libie) toch wel volgen.

• 8mickey00215-11-2009

Prima huisje

Prima huisje, uitzicht over weilanden vanuit de tuin. Inrichting eenvoudig en compleet, niet echt knus. Tuin rondom het huis, inrit open en niet afsluitbaar, hond kan dus terrein verlaten bij loslopen in de tuin. Ruime badkamer, douche in bad bij schuin dak. Beneden bij sauna aparte douchekabine. Zowel boven als beneden toilet. Schitterende wandelroutes in directe omgeving.

• 10Angelique17-04-2007

Steekwoorden: geweldig huisje, erg mooi uitzicht, zeer rustig gelegen, makkelijk te vinden. In het plaatsje zelf is niet veel te doen, maar even verderop ligt Robertville (met het stuwmeer), zo'n 9km verder ligt Malmedy met genoeg winkeltjes en restaurants. In Waimes (6km) zit de Carrefour waar je alle boodschappen kunt doen. De minpuntjes zijn: weinig keukenpannen, je moet douchen in het bad wat bijna onmogelijk is doordat de wand schuin loopt. De pluspunten zijn: huisje ziet er netjes (en strak) uit, badkamer is groot, hout ter beschikking, verwarming hoeft niet aan, de kachel doet zijn werk, lekker terras, voor mij een pluspunt het harde matras, voor mijn man een minpuntje en verder is het als je van rust houdt een geweldige omgeving. Mountainbike- en wandelroutes genoeg in de omgeving. Kortom genieten, ook mijn dochter heeft zich prima vermaakt (tuin, schommel, fietsen en wandelen).

Vakantiehuis Les Linaigrettes info

• Adresgegevens