Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

12 Reviews over La Petite Roer

• 9Jana Atsma29-07-2018

Heel goed!

Heerlijke B&B met persoonlijke touch. Uitgebreid, goed ontbijt wat je lekker in de prachtige tuin kon nuttigen in gezelschap van andere gasten. Zo ook het 3 gangen diner en wij hadden het geluk van een aangename klik met andere gasten, erg gelachen. Kortom, ik zou deze sfeer niet willen ruilen met een onpersoonlijk hotel. De Hoge Venen is echt een fantastisch, ruig wandelgebied. Kortom, hier wordt het bourgondische goed gecombineerd met een uitdagende wandeling.

• 10Margriet Dings18-07-2017

Fantastische B&B !

Prachtige ligging, met veel wandel en fiets mogelijkheden. Mooie verbouwde boerderij met authentieke onderdelen en een prachtige tuin. Maar vooral heel vriendelijke en zorgzame eigenaren. Geweldige tijd daar gehad.

• 10Alice F.12-03-2017

Al heimwee voordat we thuis waren!

Geweldige ligging, direct achter het huis begint de natuur. Er lag tijdens onze vakantie veel sneeuw en we hebben bijzondere wandelingen gemaakt, ook op sneeuwschoenen. We hebben ook een dag gelanglauft, Rogier en Elaine gaven prima advies over rustige en erg mooie loipes. Wij hebben elke avond gegeten in la Petite Roer, Rogier kookt met biologische producten. We vonden het geweldig om na een dag in de (koude) buitenlucht na een heerlijke warme douche zo aan te kunnen schuiven en gezond, gevarieerd en heel erg lekker te kunnen eten. Een paar keer aten we gezellig met andere gasten, twee avonden waren we de enige eters en hadden we de mooie gasten zit- en eetkamer voor onszelf. Mijn man vond het kussen wat te hard, dat is de volgende ochtend gelijk omgewisseld voor een zacht exemplaar. De matrassen waren trouwens ook prima, we hebben (ook door de rust) erg goed geslapen.

Wij komen zeker terug!

• 8Jelle17-04-2016

Genieten van natuur, gastvrijheid en heerlijk eten

Wij hebben twee dagen genoten van het wandelarrangement in La petit Roer. De B&B ligt aan de rand van een prachtig natuurgebied en wij hebben dan ook hele mooie wandelingen gemaakt, zowel vanuit de B&B las na een stukje rijden. En wat heerlijk is het dan om ' thuis' te komen in een zeer goed verzorgde B&B, waar je wordt verwend met heerlijk eten en kan genieten van de sfeer van een oude boerderij, op de bank met een drankje en een boek! verder waren de maaltijden ook zeer goed verzorgd en heeft Rogier 's avonds heerlijke drie gangen-menu's voor geschoteld. Al met al een zeer goede ervaring, zeer aan te raden en zeker voor herhaling waard. Negatieve punten zijn niet te bedenken, hooguit dat wij nu de enige gasten waren en we dus niet weten hoe het is als de andere twee kamers ook bezet zijn.

• 10richard02-03-2016

Fantastisch B&B midden in prachtig natuurgebied

Heerlijk verblijf gehad met onze 2 dochters van 7 en 10. Overdag hebben we prachtige wandelingen gemaakt in de nabije omgeving. Ter afwisseling ook een uitstapje gemaakt naar Monschau in de Eifel, wat niet ver daar vandaan ligt. Ook de kinderen hebben zich prima vermaakt in de grote gastenkamer beneden waar allerlei spelletjes klaarliggen. De sjoelbak was een groot succes! De eigenaren waren heel vriendelijk voor de kinderen. Ze hebben hen de kippen in de tuin laten zien en verteld dat zij de volgende ochtend een vers eitje zouden krijgen bij het ontbijt. En dat ontbijt was een uitgebreid verwenontbijt, ook voor de ouders! Ook de kamers zijn heel comfortabel, fijne bedden en heel stil 's-nachts. We hebben er heerlijk geslapen. Kortom: een echte aanrader voor een korte vakantie of lang weekend!

• 9Lucie28-12-2015

Mooie plek, geweldige B&B met een prettige sfeer.

Prettige sfeer. Heerlijk ontbijt en avondeten, lekker drankje uit de volle koelkast. Er ontbrak helemaal niets! Wij hebben genoten.

• 1Odile Van de Woestijne06-01-2014

Gezinsonvriendelijk gastheer

Ondanks de zeer mooie ligging en de propere kamers valt een verblijf in B&B La petite Roer als gezin echt niet mee. Het gastkoppel is helemaal niet gastvrij en zit voortdurend te vitten en opmerkingen te geven, waardoor dit verblijf zeer stresserend is als gezin. De nerveuze gastheer verdraagt heel weinig van kinderen en is voortdurend achterdochtig, wat hij overigens zelf toegeeft. Hierdoor zijn kinderen bang van hem. Zelfs rechtsstreekse en onterechte beschuldigingen zijn hem niet vreemd. Ook zijn vrouw, die zich minder om de B&B bekommert doet hierin volledig mee. Dit koppel heeft een zeer botte en onvriendelijke omgangsstijl.

• 10Willy Koelers08-07-2013

Ideale accommodatie, omgeving, eten, service

Dit is de plaats voor een ideale relax of sportieve prestatie. Er zijn allerlei wandelingen mogelijk met prima advies van de beheerder. Wijnproeverij is fantastisch, Ook vacantiehuis aanwezig met alle comfort, Service fantastsch.

• 10Nic02-12-2012

Fantastische B&B in de hoge venen!!

Vriendelijke uitbaters, heerlijk rustige ligging, gemoedelijk, proper en super ontbijt. Een absolute topper voor mensen die van rust, natuur en het goede leven houden!!

• 9julyabolle14-05-2011

Super relaxed ontspannen op een mooie plek!

In het Bed and Breakfast La Petite Roer hebben wij heerlijk genoten van de gastvrijheid van de eigenaren. Wij werden hartelijk verwelkomd in hun prachtige huisje. De kamers zijn super netjes en gezellig, heerlijk de ruimte, prachtig sanitair, goed bed. Het huisje heeft een grote tuin waar je lekker in het zonnetje kan zitten, ligt in een prachtig natuurgebied en het is er heel rustig. Een mooie ruimte beneden waar je gezellig een spelletje kan doen, boekje kan lezen of tv kijken met een drankje en versnapering erbij. Het ontbijt in de ochtend is heerlijk: vers sap, koffie en thee, broodjes, croissantjes, yoghurt/melk, muesli etc en veel soorten beleg met een vers ei van de eigen kippen. De eigenaren zijn erg gastvrij, kunnen veel vertellen over de omgeving en zorgen ervoor dat je een comfortabel verblijf hebt. We gaan zeker nog een keer om weer lekker onbezorgd te genieten!

Bed & Breakfast La Petite Roer info

Het complex