Géén boekingskosten

La Bordure de la Foret

Vakantiehuis
BelgiëLuikSourbrodt (ardenne)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis La Bordure de la Foret voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 9.7Inrichting
  • 9Ruimte

Vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over La Bordure de la Foret

• 9Renate16-10-2011

Compleet, ruimtelijk, modern en schoon verblijf

Wij hebben net als vorig jaar heerlijk genoten van jullie huis. Gezien de vele kamers is het erg gemakkelijk met een grotere groep mensen te verblijven. Voor ons allen was er wel wat, een jaccuzi (nieuw dit jaar), tafeltennistafel, speel toestellen voor de kids etc etc.

Laten we niet vergeten dat de uitermate schone en net verzorgde woning een hele fijne welkomst is voor een huurder, dit is bij jullie perfect geregeld. Daarnaast zijn we ook uitermate tevreden over de service en vriendelijk contacten.

Een echte aanrader wat ons betreft.

Groeten en bedankt!!

Renata & Arjan

Bibi & Bas Robbert Paul & Kristel Onno & Marieke Jens Pelle & Anabela + Kids

• 10Van Rooy16-10-2008

Perfecte woning

Ruimtelijk vakantieverblijf, perfecte bedden, Leuke ontvangst en zeer goed geregeld boodschappen pakket. Wat een luxe als bij aankomst de woning lekker warm is en de boodschappen al ingeruimd zijn. Orde en netheid perfect. Zeer zeker een aanrader

• 10Hanssen MJG22-08-2008

luxe vakantiewoning met veel ruimte, aanrader!!!

Prachtig, ruim, modern en ruimtelijk vakantieverblijf. een echte aanrader Ook met een grote groep heb je in dit huis nog voldoende privacy. Vriendelijke ontvangst door eigenaar met overheerlijk welkomstpakket Kompleet ingericht en heel schoon

Vakantiehuis La Bordure de la Foret info

• Adresgegevens