Vakantiehuis
Weer vandaag25°
9,7

3 reviews over Vakantiehuis La Bordure de la Foret in het Nederlands

Compleet, ruimtelijk, modern en schoon verblijf

Renate
16-10-2011

Wij hebben net als vorig jaar heerlijk genoten van jullie huis. Gezien de vele kamers is het erg gemakkelijk met een grotere groep mensen te verblijven. Voor ons allen was er wel wat, een jaccuzi (nieuw dit jaar), tafeltennistafel, speel toestellen voor de kids etc etc.

Laten we niet vergeten dat de uitermate schone en net verzorgde woning een hele fijne welkomst is voor een huurder, dit is bij jullie perfect geregeld. Daarnaast zijn we ook uitermate tevreden over de service en vriendelijk contacten.

Een echte aanrader wat ons betreft.

Groeten en bedankt!!

Renata & Arjan

Bibi & Bas Robbert Paul & Kristel Onno & Marieke Jens Pelle & Anabela + Kids

Gereisd Met vrienden in juni 2011
2008

Perfecte woning

Van Rooy
16-10-2008

Ruimtelijk vakantieverblijf, perfecte bedden, Leuke ontvangst en zeer goed geregeld boodschappen pakket. Wat een luxe als bij aankomst de woning lekker warm is en de boodschappen al ingeruimd zijn. Orde en netheid perfect. Zeer zeker een aanrader

Gereisd Familie in oktober 2008

luxe vakantiewoning met veel ruimte, aanrader!!!

Hanssen MJG
22-8-2008

Prachtig, ruim, modern en ruimtelijk vakantieverblijf. een echte aanrader Ook met een grote groep heb je in dit huis nog voldoende privacy. Vriendelijke ontvangst door eigenaar met overheerlijk welkomstpakket Kompleet ingericht en heel schoon

Gereisd Familie in augustus 2008

Vakantiehuis info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Bordure de la Foret in Sourbrodt (ardenne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Bordure de la Foret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.