Pension Edelweiss

7.1Goed

België, Luik, Sourbrodt (ardenne)

7.1Goed

Pension info

Meer pension info

15 reviews over Pension Edelweiss

• 9formule 1 vrienden12-03-2016

jaarlijks uitje

hotel is een beetje gedateerd, sfeer en ligging is geweldig, prijs is fantastisch!!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 3jaybee04-10-2015

dit nooit meer

Kamer ruikt muf in het hele gebouw was het koud eten was slecht geserveerde bier over de datum schimmel aan de muren behang van de muur kwam er van af

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 8ontbekend01-10-2014

ik kom zeker terug met mij kinderen

ze is gast vrij altijd lag ze vriendelijk en ze is duidelijk wat in de buurt te doen is ze gaf ook tips als je buiten de deur wou eten waar het lekker is en waar niet ze heeft toch altijd gelijk ieder geval bedankt

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8H. Winters29-01-2012

Geweldig

Wij gijngen erheen, om niet ver te hoeven overnachten vanaf het circuit 'Spa Franchorchamps'. De service en gastvrijheid was hier geweldig! Ga je voor 5 sterren? Dan moet je verder zoeken, én min. 3 keer zoveel betalen!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 8latour02-09-2009

fantastisch

Geweldige huiselijke sfeer. Aardige mensen, gast vrij, info genoeg te verkrijgen. Aanrader voor iedereen.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

• 10maarten22-01-2009

hemels heerlijk

op alle gebeie een topper, rust, omtspannend, zowel natuur, hotel als de streekbieren.....

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

• 9koen05-01-2009

EDELWEISS DE HEMEL OP DE HOGE VENEN

wat lees ik hier allemaal, ik was er reeds 12 maal, de uitbaatster gerarda wel, die verzorgt je als klant op en top... s'morgens, verse broodjes, boterhammen, kaas, vlees, confituren, ei, thee, koffie, fruitsap, in de avond een heerlijke lunch, verse soep, hoofdgerecht en dessert... ziet het buiten wat ouder uit, des te meer voel je binnen de typische ardense sfeer.... het café, de eetzaal dat is typisch voor de streek ,we zijn in de Ardennen hé, niet in Monaco. 's avonds aan de bar of in de zithoek is het er steeds heerlijk vertoeven, vlamingen, nederlanders verbroederen bij een streekbier..of een jenevertje....kortom het is er een familiale bedoening. hier ben je geen nummer maar één grote familie, aan een zeer democratische prijs !!! Lang leve Edelweiss, in de krokus zijn we er terug...Sinds ik daar kom, wel ik moet zeggen dat ik al heel wat vrienden bij heb, uit alle hoeken van het land, want iedereen die hier ooit kwam wel die zien we steeds terug !

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

• 8Bruno05-01-2009

Toch een aanrader hoor!

Samen met mijn partner en de kinderen bracht ik Kerstavond door in Hotel Edelweiss en had er een fijne, gezellige kerst met aangepast menu. Bij het lezen van de meest recente beoordelingen schrok ik me een bult. Blijkbaar zijn er mensen die verwachten dat je voor 30 euro per nacht kan logeren met het comfort van een vijfsterren hotel. Edelweiss is een gezellig, oubollig typisch Ardens hotelletje met een vriendelijke uitbaatster die van Nederlands Limburg afkomstig is. Het clienteel is dan ook nagenoeg nederlands of vlaamstalig, wat de avonden in de bar best gezellig maken. Overdag vind je een prachtige omgeving, in een omtrek van 15km rond het hotel zit het boordevol natuur om met volle teugen van te genieten. Als je komt om TV te kijken, (er is een TV-zithoek), dan blijf je beter waar je bent!

Groetjes,

Bruno

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

• 1charlotte & tim03-01-2009

nooit meer!!

Toen we er aan kwamen zag het er oud en vervallen uit. Bij binnenkomst leek het mee te vallen (in het cafe) maar toen we onze kamer kregen schokken we ons rot! We hadden kamer 5 gereserveerd, maar kregen kamer 3 omdat 5 al bezet was?! Onze kamer was heel erg, bed kraakte gigantisch (hoef alleen maar je hoofd te draaien en het kraakt) geen tv, geen radio, behang op het plafon?! Het zag er niet uit! We hadden voor 5 dagen gereserveerd maar zijn uiteinderlijk na 1 dag al weg gegaan. Eens en nooit meer! Raad het ook iedereen af om hier naartoe te gaan.

Gereisd met partner in januari 2009

• 1Danielle22-12-2008

beoordeling

Het hotel viel erg tegen. De service en bediening was slecht. Geen goede prijs-kwaliteit verhouding. Weinig gastvrijheid. Geen menu alla carte. Alleen het dagmenu wat van tevoren neit vermeld werd. Veel hetzelfde eten. Edelweis verdiend meer de benaming van een motel ipv een hotel. De omgeving was wel schitterend en het Edelweis ligt vlakbij enkele mooie bezienswaardigheden.

Gereisd met vrienden in december 2008

Pension Edelweiss info